Ik maakte me al ongerustquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
die ken ik niet. Was maar een gokje!
DAMES KUNNEN OOK HOMO ZIJN JIJ DOMME HOMO!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik ben een dame!jij flikker op Lesbie!
volgens mij ben je het zelf, en nu je toch kans hebt, kom je uit de kast, dankzij mijn topic!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
DAMES KUNNEN OOK HOMO ZIJN JIJ DOMME HOMO!
wat is xelal, mijn woordenschat is wat magertjesquote:
dert persaniquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
wat is xelal, mijn woordenschat is wat magertjes
que significa eso? is dat perzischquote:
galema gelemaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:46 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
que significa eso? is dat perzisch
que mierda te pasa?quote:
ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
nee spaans, en sneeuwtje valt me lastig. alsof ik al nie genoeg heb van dat sneeuw buiten! ben speciaal binnen gebleven vandaag...kom ik een virtuele sneeuwtje tegen
en terecht. smelt weg!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
en terecht. smelt weg!
kom met wat anders!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef BlueNumber het volgende:
Voor een dame heb je wel veel snorhaar. Weet je zeker dat je niet door een Perzische kat bent uitgepoept?
waar komt sneeuwtje vandaan?quote:
jAaaaaaaahaaaaaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:58 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
waar komt sneeuwtje vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |