Kan niet, ze verwijzen je dan naar de lokale site. Welk model is het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kom even binnen vallen....
Weten jullie of het mogelijk is om sneakers uit de Nike shop van US te bestellen? Net die schoenen die ik wil zijn hier niet verkrijgbaar
Kan je wat meer info posten? misschien een foto of een link. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat Europa geen Sky High krijgt/heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nou het model hebben ze wel (de Nike Dunk Sky High) maar de kleurstelling niet....:(
Helaas niet. Alleen als je een shipping address in de US hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kom even binnen vallen....
Weten jullie of het mogelijk is om sneakers uit de Nike shop van US te bestellen? Net die schoenen die ik wil zijn hier niet verkrijgbaar
Quick & Brite! Of een andere soda-based pasta van de Blokker ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Zwappel het volgende:
Iemand advies waarmee je het beste witte delen van sneakers weer netjes wit krijgt?
Soort van verf of iets wat ook goed blijft zitten?
Want vooral de witte stukken zitten vol zwart/grijze vegen welke er niet bepaald af te wassen zijn.
Is vooral bedoeld voor plastic/rubber delen van airmax.
Andere kleuren natuurlijk ook altijd handig
Oeh nice....ik moet toch nog ff geld sparen dus wat extra tijd is welkomquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
BTW er komen volgende maand en in maart 5 nieuwe CW's bij voor de Nike Dunk Sky High.
Onder andere ook die Metallic Pink versie die jij wilt.
Dus als je nog een beeeeeetje geduld hebt, kan ik je volgende week de launch date geven voor Nike.com Europe.
Oh sorry sneakerpraat hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oeh nice....ik moet toch nog ff geld sparen dus wat extra tijd is welkomMaar ze komen dus wel gewoon in Nederland?
Mare...wat zijn CW's?
30 euro shipping?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef leeroy het volgende:
Betaald iedereen hier ook gewoon leuk 30 euro shipping of hoe komen jullie aan je schoenen?
Ben aan het kijken voor janoski's terra cotta
Kom ze tot nu toe alleen maar tegen op ebay en daar mag ik 32 euro shipping gaan betalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef Zwappel het volgende:
[..]
30 euro shipping?
Gewoon op europese sneakersites zoeken, dan ligt de shipping toch echt op 15 max.
Even op lacebag kijken, daar staat ergens een link met erg veel sneakershops. Janoskis zullen echt wel te vinden zijn binnen de EU.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kom ze tot nu toe alleen maar tegen op ebay en daar mag ik 32 euro shipping gaan betalen
Dacht dat dus nie
Dankquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Linkje naar de Nike blog: http://insider.nike.com/u(...)igh-womens-shoe-6353
http://store.nike.com/de/(...)d-676614/pgid-411180quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kom ze tot nu toe alleen maar tegen op ebay en daar mag ik 32 euro shipping gaan betalen
Dacht dat dus nie
Inderdaad en je zit nog langer te wachten op je spullenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Even op lacebag kijken, daar staat ergens een link met erg veel sneakershops. Janoskis zullen echt wel te vinden zijn binnen de EU.
Als je buiten de EU bestelt en de douane houdt het tegen dan ben je ook nog eens de lul, want komen er allerlei kosten bovenop.
Binnen EU niet.
wanneer krijgen we een Nike HQ tour?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen als je een shipping address in de US hebt.
Welke schoenen wil je hebben?
(ik werk voor Nike)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |