thnx! En hoe vallen ze? Tts?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Bedoel je de bordeauxrode uit de post van Modus? Die zijn al heel lang uit.
De rode, grijze en blauwe staat geen releasedatum van, maar zijn 2 weken geleden aangekondigd.. binnenkort moeten ze bij wat Reebok winkels liggen.
Geen idee over runners, als ik geld heb ga ik ook nog een poging wagen voor de Dual Runners. De classic leathers pas ik sowieso niet... worden niet in mijn maat gemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
thnx! En hoe vallen ze? Tts?
die fp's zijn wel nice. Benieuwd of je ze voor een goede prijs kunt verkopen. Heb je ze ook op eBay staan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Atta-boy het volgende:
Zit een hoop spul bij dat ik had gekocht toen ik 15 was enzo dus een paar schoenen zijn niet om aan te zien
Er komt nog een hoop op, het beste deel eigenlijk.
Prijzen van de duurdere schoenen zijn niet echt goedkoop omdat iedereen toch nog volop af gaat dingen op mp
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Ja, de spullen die voor liefhebbers interessant heb ik al of ga ik nog op ebay zetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
die fp's zijn wel nice. Benieuwd of je ze voor een goede prijs kunt verkopen. Heb je ze ook op eBay staan?
Die gt5 zijn idd Nice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:13 schreef Bajskorv het volgende:
Alles Asics in 2013...
Ik verhuis nu alleen binnen Londen, van South Ken naar Pimlico. Leuk buurtje!
Dat is erg vlakbij dan. Hopelijk komen er meer goede asics runners dit jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:37 schreef Bajskorv het volgende:
Najs, ik woonde tot gisteren vlakbij Lexham Gardens, iets onder Cromwell Rd.
Nog gefeliciteerd trouwens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef vault_tec het volgende:
Wil zelf ook weer naar londen, goede sneakershops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |