PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik had toen wel andere muziek opgezet. The Cure, K's choise, Bob Marley. Ik zag ook dingen van vroeger opeens heel helder voor me. Dingen die ik eigenlijk allang vergeten was. Maar dingen die heel normaal zijn in het dagelijks leven (bijvoorbeeld het begrip liedje) snapte ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij luister ook naar de foute muzieksoort voor wiet
"gaat ie lekker?"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Johnbon het volgende:
Waar hadden we het ookal weer over? Dat soort gesprekken op n festival!
koetjes repen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef Zhano het volgende:
Ok, ik heb dat nummer van "Shenkie in de koelkast" al 100en keren gehoord en nu pas hoor ik 'Koetjes rapen'
Heb je de ep van Suits al gezien of niet? Ik ga hem zo even kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, klopt. Alleen valt me nu pas op dat je dat dus ook zo kan interpreteren
Tijd hebben om te praten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"gaat ie lekker?"
"Ja man, gaat lekker. Met jou?"
"Ja, gaat ook lekker"
Einde gesprek
Nee bewaar hem ff voor na het eten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je de ep van Suits al gezien of niet? Ik ga hem zo even kijken
vraagteken of uitroepteken.....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Console doet het nu wel bij mij?
Bij mij ligt de webapp er uit. De app voor iPhone ook btwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Console doet het nu wel bij mij?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen even het framework van het toernooi opzetten en dan kunnen we volgende week beginnen
Echt een fenomeenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee bewaar hem ff voor na het eten.
Die goals van Alves heb ik met Oud & Nieuw nog gezien. Dan kijken we altijd die samenvatting terug
Damnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb Nani en Buttner verkocht in mijn team. Azevedo en Neymar gaan op links.
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen even het framework van het toernooi opzetten en dan kunnen we volgende week beginnen
Ik ook niet, maar ik kan niet eens een team betalen. Waarschijnlijk doe ik zelf niet eens meequote:
maintenancequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Weet iemand misschien waarom ik niet online kan? (Xbox 360) de ea server is al een uur niet beschikbaar..
Omdat je uit de keuken bent, dat mag niet van EA.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Weet iemand misschien waarom ik niet online kan? (Xbox 360) de ea server is al een uur niet beschikbaar..
haha, een vrouwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Trouwen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef KunsKapare. het volgende:
Jup. Ik bak er niks van online, maar van alle jongend die hier over de vloer komen win ik..
Dan ben je heus niet heel slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef KunsKapare. het volgende:
Jup. Ik bak er niks van online, maar van alle jongend die hier over de vloer komen win ik..
Slijmbalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dan ben je heus niet heel slecht
maar er is een onderhoud op dit moment. (al had die wel afgelopen moeten zijn om 11.30uur...Maar loopt vaker uit)
Ze is Xboxer.... Opletten kerel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dan knap je af. Ik heb wel heel veel coins. Kun je goede spelers kopen
nah heb al een heel goed team.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
was wel okequote:
Misschien wil iemand van XBW dat wel ff voor je doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga mijn kop hier niet posten
Wat voor autisten komen er dan over de vloerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef KunsKapare. het volgende:
Jup. Ik bak er niks van online, maar van alle jongens die hier over de vloer komen win ik..
Vertel, hoe ziet je team er uit?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
nah heb al een heel goed team.
Fokkers dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Wat voor autisten komen er dan over de vloer.
pics? (van het team ja)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
nah heb al een heel goed team.
Die betalen voor vrouwelijke aanwezigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Of ik ben goed.. Nee ik ben echt slecht, alleen ik heb altijd het geluk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
GET IT NOOOOOOWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
Is die nieuwe aflevering van Suits al online of is dat morgen pas?
Gewoon een keer een FUTmeet bij toefjes thuis. Lekker avondje Fifa spelen.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon een keer een FUTmeet bij toefjes thuis. Lekker avondje Fifa spelen.
Joodnl regelt wat lekkers
http://www.futhead.com/ Je kan hier bij de squad creator je team namaken, opslaan en dan de link hier kopiëren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hoe? Haha. En kan ook niet typen want kan nu niet bij mn team..
Niet eens... tja...mijne is gewoon via me naam zelfs op te sporenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga mijn kop hier niet posten
Ik zal eventjes kijken..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/ Je kan hier bij de squad creator je team namaken, opslaan en dan de link hier kopiëren.
Of je noemt gewoon je spelers?quote:
Hell Yeahhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat betekent de naam KunsKapare?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hoe? Haha. En kan ook niet typen want kan nu niet bij mn team..
Ik zorg voor de hoeren!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Winner stays on the pitch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degene die niet hoeft te spelen mag naar boven
Ik maakte per ongeluk 6 eigen doelpunten de eerste helft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degene die niet hoeft te spelen mag naar boven
Ik ken ze niet uit mijn hoofd.. en ik kan nu ook niet kijken..quote:
Kom je uit Zweden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ik ken ze niet uit mijn hoofd.. en ik kan nu ook niet kijken..
Kunskapare is zweeds voor Spion.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks aan fut headquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hoi Rikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Meisjes uit zwedenquote:
Mwa dit is nog niks. Bij tamperen was het veel erger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Joodnl het volgende:
Echt waar... een vrouw in de room...en de berichten schieten als paddenstoelen de grond uit
haha, gekke Pots. Dat was natuurlijk een grapje. Je kent me tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch meer van het Thaise fingerfood?
Toef tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gekke Pots. Dat was natuurlijk een grapje. Je kent me toch
Hij wou met mij trouwen, niet andersom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Joodnl het volgende:
Ps. je vroeg wel op pics van Toefjes... maar waar is de jouwe dan![]()
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hij wou met mij trouwen, niet andersom.
433quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zeg Kelly, wat is eigenlijk je favoriete formatie?
Ja, dat was misschien een iets te brutale vraag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hij wou met mij trouwen, niet andersom.
Uitgaan en hilversum in 1 zinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die kwam ik regelmatig tegen in het uitgaansleven. in H'sum
T is je vergeven..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat was misschien een iets te brutale vraag.
Met 4222 verloor ik echt alles. Hihiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Zweedse meid, die de Hollandse school niet verloochent
Die 10-0 voor me eerste tentamenweek op de uniquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zin in zondag maar als de uitslag kut is dan verneuk ik mijn tentamens de komende twee weken
Godver. Hele dag ziek thuis en nog niks te doen..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
UPDATE: Tot 13:30 vandaag is er onderhoud aan de FIFA 13 Ultimate Team servers. FUT, de Web-app, de mobiele app en EASFC zijn daarom offline. Andere game-modi met online service blijven online. Dank voor jullie geduld!
Best wel heel erg falend als dat ook maar enigszins invloed erop heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zin in zondag maar als de uitslag kut is dan verneuk ik mijn tentamens de komende twee weken
Ik kan niet eens kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef vandermar het volgende:
Gewoon lekker met 5atb gaan spelen...jij mag datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Met 4222 verloor ik echt alles. Hihi
Ik heb ook het idee dat EA zijn onderhoud afstelt op mijn rooster. Altijd als ik vrij ben is het ellendequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Godver. Hele dag ziek thuis en nog niks te doen..
5 atb?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon lekker met 5atb gaan spelen...jij mag dat
Inderdaad. Je zou toch niet willen dat vreemdelingen je uiterst kostbare defensie zouden krakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iemand zin om vanaf dat tijdstip zijn toernooiteam te testen tegen de mijne?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
UPDATE: Tot 13:30 vandaag is er onderhoud aan de FIFA 13 Ultimate Team servers. FUT, de Web-app, de mobiele app en EASFC zijn daarom offline. Andere game-modi met online service blijven online. Dank voor jullie geduld!
Ene Toefjes schijnt een opleiding in de zorg afgerond te hebben. Contacteer hem eens!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even de hond uitlaten zometeenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die 10-0 voor me eerste tentamenweek op de uni
Ja, en ik ben ook plastisch chirurgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ene Toefjes schijnt een opleiding in de zorg afgerond te hebben. Contacteer hem eens!
G-spot moet ik zeggen...leuke tent hoor....quote:
Jij was sinds kort getrouwd toch, de groeten aan je vrouw nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
beterschapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
5 at the back. 5 verdedigers dus. Daar reageren we hier op allemaal gezamenlijk op af. Maar voor dames maken we een uitzonderingquote:
Mijn humeur op maandag is afhankelijk van het resultaat van Feyenoordquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Best wel heel erg falend als dat ook maar enigszins invloed erop heeft
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die 10-0 voor me eerste tentamenweek op de uni
En hoe voelde je je toen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef vandermar het volgende:
[..]dat is mooi kut
Ik zat toen op VAVO, scheelde weer dat dat makkelijk was
Nee man. Je moet toch ook scoren wil je winnen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5 at the back. 5 verdedigers dus. Daar reageren we hier op allemaal gezamenlijk op af. Maar voor dames maken we een uitzondering
Jij kent mijn huwelijkse voorwaarden nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij was sinds kort getrouwd toch, de groeten aan je vrouw nog.![]()
Nee hoor, nog steeds irritantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5 at the back. 5 verdedigers dus. Daar reageren we hier op allemaal gezamenlijk op af. Maar voor dames maken we een uitzondering
Ik vind hilversum maar kutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
G-spot moet ik zeggen...leuke tent hoor....
Is niet vergeleken bij laatste vrijdag van de maand HQ van vroeger...maar ja.... Ook ik wordt een dagje ouder
Een lieve, zorgzame spierbundel met een goed inkomen. Kelly, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook plastisch chirurg
Verdrietigquote:
Leg dat de jongens van Xboxworld uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Nee man. Je moet toch ook scoren wil je winnen?
Iemand met ervaring in bed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Een lieve, zorgzame spierbundel met een goed inkomen. Kelly, wat wil je nog meer?
En pas een nieuwe auto gekochtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Een lieve, zorgzame spierbundel met een goed inkomen. Kelly, wat wil je nog meer?
quote:
bedankt voor de infoquote:Op zondag 8 mei 2011 09:13 schreef KunsKapare. het volgende:
Ik ben ontmaagd op mijn 14e verjaardag. Geheel vrijwillig. Ik was een maand samen met hem en daarna nog een maand. Hehe.
Geen spijt nu ofzo. (ben nu 18)
Oja &HBO
Idd die van mij is 348 MBquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt die zwakke versie. 230 mbwat is dat
Gvd beter kan ik er straks nog in met mijn autobuyerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Haha. Nee ben bezet..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in bed, als Poker4lifee is met fifa
Hmm. You're welcome.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bedankt voor de info
[..]
Idd die van mij is 348 MB
Daar gaat Fuszy over. Daarbij moet ik ook zeggen dat de voorkeur uit gaat naar actieve users op dit forum. Maar contact hem maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef rolls-reus het volgende:
Hoi nieuw hier, lees sinds een paar dagen mee en heb besloten maar een account aan te maken.
Ik heb gezien dat er een toernooi gaat worden gespeelt, is er nog een mogelijkheid om mee te doen? Heb al een teampje in elkaar gebouwd sinds ik geen fut kan doen vandaag
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in bed, als Poker4lifee is met fifa
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef vandermar het volgende:
Lekker belangrijk, prima kwaliteit is het hoorben geen blinde fossiel
Kloon van wie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef rolls-reus het volgende:
Hoi nieuw hier, lees sinds een paar dagen mee en heb besloten maar een account aan te maken.
Ik heb gezien dat er een toernooi gaat worden gespeelt, is er nog een mogelijkheid om mee te doen? Heb al een teampje in elkaar gebouwd sinds ik geen fut kan doen vandaag
Volgens mij is de....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is wel rijkelijk laat hoor
Alles kan kapotquote:
Oke is goed, zal even vragenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar gaat Fuszy over. Daarbij moet ik ook zeggen dat de voorkeur uit gaat naar actieve users op dit forum. Maar contact hem maar.
Ik doe ook hbo hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Vertel.. Hoe moet ik mezelf bewijzen..
Oef....mooi teampje heb je elkaar gedraaid. Die voldoet ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oke is goed, zal even vragen
Voldoet dit aan aan de vereisten?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4066623/
Dan kan ik het nog wel waardeloos vindenquote:
True want uiteindelijk heb je net niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog wel waardeloos vinden
3 Jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hoe lang ben je al samen met je vriendje?
He joh ouwe viespeuk. Zoek dames van je eigen leeftijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hoe lang ben je al samen met je vriendje?
Oke dat is mooi, nu hopen dat ik mee mag doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oef....mooi teampje heb je elkaar gedraaid. Die voldoet ja!
hehe, jij bent de eerste die er iets van zegtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
He joh ouwe viespeuk. Zoek dames van je eigen leeftijd
Ik lust geen kaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:33 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Elke dag kaas op je brood is ook niet lekker hoor
Ben jij geen 22 jaar oud dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hehe, jij bent de eerste die er iets van zegt
Lekker ook aanmelden in Leiden ben je 100% zeker van een plek. Je kan als het goed is toch cancellen tot 1 sept? Kan je misschien daarheen mocht het anders niet lukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat ik over vier en een halve maand ben toegelaten tot de unidaarna nog 1 toets voor mijn P maken en dan lekker weg van hbo
Liegen over je baan kan nog. Maar over je leeftijd is onmogelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij geen 22 jaar oud dan?
Ow. In dat geval: ik ben 30 jaar. En premier van dit land.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liegen over je baan kan nog. Maar over je leeftijd is onmogelijk
gekkiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow. In dat geval: ik ben 30 jaar. En premier van dit land.
Ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef KunsKapare. het volgende:
Wie zegt dat ik niet lieg over mijn leeftijd en zijn jullie allemaal te jong..
Ik wil in Groningen, ik ga mij ook voor andere studies zoals sociologiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lekker ook aanmelden in Leiden ben je 100% zeker van een plek. Je kan als het goed is toch cancellen tot 1 sept? Kan je misschien daarheen mocht het anders niet lukken.
Sorry... Ben aan het werk.... En je staat ook niet eens in me lijstquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren, is er nou niemand die over een uurtje tegen mij tournament squad wil sparren?
Kom maar op !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren, is er nou niemand die over een uurtje tegen mij tournament squad wil sparren?
Ik vind het verschrikkelijk geil dat je zo mysterieus bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef KunsKapare. het volgende:
Levenservaring enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Oh. Ja nee oke. Is dat duidelijk!
Ik bedoel dat een leugen over je leeftijd sneller zal uitkomen dan een leugen over je baan. Zijn mensen die elke dag met het koffertje gevuld met de bammetjes de deur uit lopen, omdat de partner niet mag weten dat hij/zij werkloos is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef KunsKapare. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef KunsKapare. het volgende:
Kijk nou uit... Pride zijn vrouw leest af en toe meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een leugen over je leeftijd sneller zal uitkomen dan een leugen over je baan. Zijn mensen die elke dag met het koffertje gevuld met de bammetjes de deur uit lopen, omdat de partner niet mag weten dat hij/zij werkloos is.
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een leugen over je leeftijd sneller zal uitkomen dan een leugen over je baan. Zijn mensen die elke dag met het koffertje gevuld met de bammetjes de deur uit lopen, omdat de partner niet mag weten dat hij/zij werkloos is.
Maar ze staat momenteel gewoon netjes voor de klasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kijk nou uit... Pride zijn vrouw leest af en toe mee
haha, ik dat hele bericht tikken terwijl je m al snapte. Daar heb je me mooi in het ootje genomenquote:
Ja.....Dat zegt zequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ze staat momenteel gewoon netjes voor de klas
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk geil dat je zo mysterieus bent.
Karma.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ik dat hele bericht tikken terwijl je m al snapte. Daar heb je me mooi in het ootje genomen
Zo lang ze haar salaris maandelijks op mijn onze rekening storten hoor je mij niet klagenquote:
Zolang het niet in losse bedragen van ¤50,- per keer wordt gestort?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo lang ze haar salaris maandelijks op mijn onze rekening storten hoor je mij niet klagen
In Groningen zijn 600 plaatsen en ongeveer zoveel studenten melden zich ook aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil in Groningen, ik ga mij ook voor andere studies zoals sociologie
Ik wil sowieso niet meer hbo.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo lang ze haar salaris maandelijks op mijn onze rekening storten hoor je mij niet klagen
Zo zijn wequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Och gut, heeft er weer een vrouw zich hier gemeld, gaat de postcount hier ook meteen skyhigh
Dan zal ik zo eerst eens mn team bij elkaar kopen, en ja ps3quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PS3 neem ik aan? Voeg me zo maar toe, mijn PSN staat in het TT.
nee, dat lijkt zo.... er is onderhoud aan FUT...dus iedereen heeft niets te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Och gut, heeft er weer een vrouw zich hier gemeld, gaat de postcount hier ook meteen skyhigh
Ik zou het zorgelijker vinden als we het voor kennisgeving aan zouden nemen en stug over fifa door zouden blijven posten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef Bmo89 het volgende:
Hahaha kijk ze nou eens allemaal kansloos geilen op een gebruiker die zegt dat hij vrouw is. Als dat geen neuken wordt jongens. Hoop het voor jullie, wordt ook wel tijd op je 32e.
Ga jij nou maar lekker elektrische tandenborstels verkopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef Bmo89 het volgende:
Hahaha kijk ze nou eens allemaal kansloos geilen op een gebruiker die zegt dat hij vrouw is. Als dat geen neuken wordt jongens. Hoop het voor jullie, wordt ook wel tijd op je 32e.
Nomen et omen graag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
Als je wilt ballen met iemand van FOK! moet je even naar het keldertje gaan, daar loopt een rond die het halve forum al heeft afgewerkt.
Hmm. Waarom zo negatief. Ik kijk wel of ik een foto heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef Bmo89 het volgende:
Hij is gay, kan niet andersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hmm. Waarom zo negatief. Ik kijk wel of ik een foto heb.
Nu gaat het de goeie kant op!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hmm. Waarom zo negatief. Ik kijk wel of ik een foto heb.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 12:39:52Maintenance has been extended on #FUT13 and #EASFC. We'll let you know when it's back up. Other modes unaffected. reageer retweet
Werken bedoel je? Zou je ook eens moeten doen. Die reputatie die je in het fut topic hebt opgebouwd is in het echte leven ook weinig waard he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker elektrische tandenborstels verkopen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef Bmo89 het volgende:
Het zal weer eens nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 12:39:52Maintenance has been extended on #FUT13 and #EASFC. We'll let you know when it's back up. Other modes unaffected. reageer retweet
nomen est omen is het toch?quote:
Kom je nou hier mensen de les lezen ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Werken bedoel je? Zou je ook eens moeten doen. Die reputatie die je in het fut topic hebt opgebouwd is in het echte leven ook weinig waard he.
Geilen op een forum waar je niet eens weet of het een vrouw is. Dat is pas gayquote:
Vertrouw maar op mijn woord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Geilen op een forum waar je niet eens weet of het een vrouw is. Dat is pas gay
ah beterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Groningen zijn 600 plaatsen en ongeveer zoveel studenten melden zich ook aan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Werken bedoel je? Zou je ook eens moeten doen. Die reputatie die je in het fut topic hebt opgebouwd is in het echte leven ook weinig waard he.
Misschien moet je toch iets aan je eigen interpretatie doen, hier op het internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Vind het gewoon kansloos dat iedereen helemaal all out gaat als er een gebruiker is die zich voordoet als vrouw. Heeft toch ook wel iets triests, als je heel eerlijk bent?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom je nou hier mensen de les lezen ofzo?
Je moet nog wel een toelatingstoets maken en een motivatie schrijvenquote:
Ik weet niet wat er met jou aan de hand is, maar dit is werkelijk een beetje jammerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ah, okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook, dit is een variant, in de vragende vorm: naam en hoedanigheid?
Misschien moet jij geen grote mensen woorden gebruiken, want er is geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Misschien moet je toch iets aan je eigen interpretatie doen, hier op het internet.
Mannen reageren op vrouwen. Niks triests aan. En als je tussen de regels doorleest merk je ook wel dat het niet serieus is en met een knipoog. Je bent pas triest als je het heel serieus interpreteert, zoals jij doetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:51 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Vind het gewoon kansloos dat iedereen helemaal all out gaat als er een gebruiker is die zich voordoet als vrouw. Heeft toch ook wel iets triests, als je heel eerlijk bent?
Misschien ben ik wel een groter mens dan jij. Hoe kan jij dat beoordelen vanaf je bureaustoel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:52 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Misschien moet jij geen grote mensen woorden gebruiken, want er is geen touw aan vast te knopen.
Ik veroordeel het niet, ik constateer hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het zorgelijker vinden als we het voor kennisgeving aan zouden nemen en stug over fifa door zouden blijven posten.
"All out?" Misschien moet je eens terug lezen, en wat doen aan je tekstinterpretatie. Er worden louter grappen en wat speelse toespelingen gemaakt, niet anders dan hier vaak al het geval is (ook zonder aanwezigheid van een vrouw). Als jij dat "geilen" en "all out" noemt, dan moet je misschien eens met Goedele Liekens gaan praten ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:51 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Vind het gewoon kansloos dat iedereen helemaal all out gaat als er een gebruiker is die zich voordoet als vrouw. Heeft toch ook wel iets triests, als je heel eerlijk bent?
Moet zeggen dat het aardig boeiend is idd!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef Vinno het volgende:
Heerlijke afleiding dit, als FUT eruit ligt!
Als fut het weer doet, gaan we lekker daarmee verder en laten we de dames links liggen uiteraard.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef Vinno het volgende:
Heerlijke afleiding dit, als FUT eruit ligt!
Je weet wat ze zeggen over slapende honden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zou eigenlijk de hond uitlaten maar die ligt te slapen, en dit is ook leuk
Die bijten nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Vinno het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over slapende honden!
Je bent pas triest als je het ontkent, zoals jij nu doet. Helemaal geen knipoog, als hij/zij nu een DM zou sturen met de vraag of je je 06 wil geven doe jij dat zonder na te denken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mannen reageren op vrouwen. Niks triests aan. En als je tussen de regels doorleest merk je ook wel dat het niet serieus is en met een knipoog. Je bent pas triest als je het heel serieus interpreteert, zoals jij doet
je bent zeker net zo'n ouwe brombeer als op je foto.. Ga ff lekker ergens anders iemand afzeiken.... Jankerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om dat te veroordelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je bent pas triest als je het ontkent, zoals jij nu doet. Helemaal geen knipoog, als hij/zij nu een DM zou sturen met de vraag of je je 06 wil geven doe jij dat zonder na te denken.
Waar bemoei je je eigenlijk mee, ga gewoon weg als je het kut vindtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je bent pas triest als je het ontkent, zoals jij nu doet. Helemaal geen knipoog, als hij/zij nu een DM zou sturen met de vraag of je je 06 wil geven doe jij dat zonder na te denken.
Ik kan dat beoordelen aan de hand van je compleet geschifte manier van argumenteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een groter mens dan jij. Hoe kan jij dat beoordelen vanaf je bureaustoel?
Mijn god. Dat komt hier op een saaie donderdag aanwaaien, en denkt op vrijdag alles en iedereen hier al te kennen, en iedereen te kunnen beoordelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ow, zijn wel meer users die mijn nummer mogen hebben hoor. En mensen doen dingen die de ander raar vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, zijn wel meer users die mijn nummer mogen hebben hoor. En mensen doen dingen die de ander raar vind.
Zo vind ik het raar dat iemand 135 euro uitegeeft aan fifa coins. Eigenlijk minder, maar extra fifa coins bijkopen omdat er sprake is geweest van een misclick.
Hmmm... wij hebben elkaars nummer...Ik denk dat we nu ineens gay zijn gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, zijn wel meer users die mijn nummer mogen hebben hoor. En mensen doen dingen die de ander raar vind.
Zo vind ik het raar dat iemand 135 euro uitegeeft aan fifa coins. Eigenlijk minder, maar extra fifa coins bijkopen omdat er sprake is geweest van een misclick.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef Vinno het volgende:
Mijn hond heeft zijn poot gebroken, kan niet eens uitlaten
Haha en 2 Posts onder je post zit al weer iemand "met smart te wachten op geile foto's". Gaat je argument helaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"All out?" Misschien moet je eens terug lezen, en wat doen aan je tekstinterpretatie. Er worden louter grappen en wat speelse toespelingen gemaakt, niet anders dan hier vaak al het geval is (ook zonder aanwezigheid van een vrouw). Als jij dat "geilen" en "all out" noemt, dan moet je misschien eens met Goedele Liekens gaan praten ofzo?
Ik zou toch wat met deze gave gaan doen als ik jou was. Echter alsjeblieft niet hier in het FUT topic maar op de verjaardag van je moeder of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik kan dat beoordelen aan de hand van je compleet geschifte manier van argumenteren.
Zonet was het nog 18quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
20 toch? 2013 nu. Ligt er aan welke januari.
Zou je dat nou wel doen?quote:
Ik ken jullie slag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn god. Dat komt hier op een saaie donderdag aanwaaien, en denkt op vrijdag alles en iedereen hier al te kennen, en iedereen te kunnen beoordelen
Gips... Das nog niet het erge...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]heeft hij zo'n laffe spalk erom heen?
Goed gerekend wel!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:59 schreef Vinno het volgende:
[..]
Gips... Das nog niet het erge...
Al 7 weken in de bench met zo'n kap om gvd...
Klopt ik heb voor 130 eu FIFA Coins gekocht. Heb ze nu verdubbelt en verkoop ze straks weer. 100 euro winst prima toch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen spreken voor de mensen die hier langer komen, en ik dus redelijk ken. Zoals Toefjes, en sommige andere mensen die jij denkt in een hokje te kunnen plaatsen. Dat een of andere onverlaat die ik hier nog nooit gezien heb, hier iets meent te moeten posten wat op zijn egen conto komt, doet niets aan mijn statement af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:58 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha en 2 Posts onder je post zit al weer iemand "met smart te wachten op geile foto's". Gaat je argument helaas.
Hopelijk volgende week eraf...quote:
Prima! Je weet de uitgang te vinden neem ik aan?quote:
Ga weg danquote:
Ik geil nergens op. Maar ik vraag me af of het handig is foto's van jezelf zo te verspreiden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Heb nooit gezegd dat ik mooi/knap was. Jullie geilen op een beeld van iemand.
Hehequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week eraf...
Normaal maar 6 weken, maar omdat het Bullterrier is van 8 maanden, moet het langer.
Hij is veel te lomp, dus moet echt goed helen...![]()
Zo zielig, 23+ uur per dag in die bench...
Hebben we net het gelul met XBW gehad krijgen we nu mensen die zelf foto's gaan posten. Moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geil nergens op. Maar ik vraag me af of het handig is foto's van jezelf zo te verspreiden.
Het gaat om het karakterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Zeker in dit soort topics. Voor je het weet heb je een mafkees die je facebook postquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geil nergens op. Maar ik vraag me af of het handig is foto's van jezelf zo te verspreiden.
Oh lache ja, onze (Bullie heet hij overigens) speelde altijd met een herder bij ons uit de buurt, ook nog jong.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehegeinige honden zijn het
ik heb een Duitse Herder van 8 maanden
Uhm. Boeiend. Ik zeg en doe hier niks verkeerd. Als ik een troll was had ik een fotomodel uitgekozen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is, of je nou wel of niet mooi of knap bent, is dat je blijkbaar zo makkelijk over te halen bent door de aandacht van mannen, dat je op een openbaar forum een foto van jezelf gaat postenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Haha, daar heb je absoluut gelijk in. Je doet ook niks verkeerd in principe, maar er zijn wel mensen die hier weer verkeerde dingen mee kunnen doen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:03 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Uhm. Boeiend. Ik zeg en doe hier niks verkeerd. Als ik een troll was had ik een fotomodel uitgekozen.
Zo kan ie wel weer, moet je haar weg hebben?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is, of je nou wel of niet mooi of knap bent, is dat je blijkbaar zo makkelijk over te halen bent door de aandacht van mannen, dat je op een openbaar forum een foto van jezelf gaat posten
je kan het op 2 manieren interpreteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is, of je nou wel of niet mooi of knap bent, is dat je blijkbaar zo makkelijk over te halen bent door de aandacht van mannen, dat je op een openbaar forum een foto van jezelf gaat posten
Er is nog geen paar dagen geleden onenigheid geweest met een ander forum waardoor er ongewild foto's van mensen verschenen hier. En dan komt madame hier doodleuk zelf foto's posten. Dat is een beetje lastig te begrijpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:03 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Uhm. Boeiend. Ik zeg en doe hier niks verkeerd. Als ik een troll was had ik een fotomodel uitgekozen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh lache ja, onze (Bullie heet hij overigens) speelde altijd met een herder bij ons uit de buurt, ook nog jong.
Allebei lekker lomp en onbehouwen... Precies zoals ze horen te zijn
Haha ja leuk he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef Bmo89 het volgende:
Haha, nou eens kijken of er nog zo veel op dat meisje gereageerd wordt nu jullie zien dat het niet de Doutzen is die jullie in gedachte hadden.
Belangrijker is: het zou niet de eerste keer zijn dat er misbruik gemaakt wordt van onschuldig geplaatste foto's. Niks meer, niks minder. Ik wil er je gewoon voor gewaarschuwd hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
je kan het op 2 manieren interpreteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |