PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik had toen wel andere muziek opgezet. The Cure, K's choise, Bob Marley. Ik zag ook dingen van vroeger opeens heel helder voor me. Dingen die ik eigenlijk allang vergeten was. Maar dingen die heel normaal zijn in het dagelijks leven (bijvoorbeeld het begrip liedje) snapte ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij luister ook naar de foute muzieksoort voor wiet
"gaat ie lekker?"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Johnbon het volgende:
Waar hadden we het ookal weer over? Dat soort gesprekken op n festival!
koetjes repen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef Zhano het volgende:
Ok, ik heb dat nummer van "Shenkie in de koelkast" al 100en keren gehoord en nu pas hoor ik 'Koetjes rapen'
Heb je de ep van Suits al gezien of niet? Ik ga hem zo even kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, klopt. Alleen valt me nu pas op dat je dat dus ook zo kan interpreteren
Tijd hebben om te praten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"gaat ie lekker?"
"Ja man, gaat lekker. Met jou?"
"Ja, gaat ook lekker"
Einde gesprek
Nee bewaar hem ff voor na het eten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je de ep van Suits al gezien of niet? Ik ga hem zo even kijken
vraagteken of uitroepteken.....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Console doet het nu wel bij mij?
Bij mij ligt de webapp er uit. De app voor iPhone ook btwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Console doet het nu wel bij mij?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen even het framework van het toernooi opzetten en dan kunnen we volgende week beginnen
Echt een fenomeenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee bewaar hem ff voor na het eten.
Die goals van Alves heb ik met Oud & Nieuw nog gezien. Dan kijken we altijd die samenvatting terug
Damnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb Nani en Buttner verkocht in mijn team. Azevedo en Neymar gaan op links.
Ik ben er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen even het framework van het toernooi opzetten en dan kunnen we volgende week beginnen
Ik ook niet, maar ik kan niet eens een team betalen. Waarschijnlijk doe ik zelf niet eens meequote:
maintenancequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Weet iemand misschien waarom ik niet online kan? (Xbox 360) de ea server is al een uur niet beschikbaar..
Omdat je uit de keuken bent, dat mag niet van EA.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Weet iemand misschien waarom ik niet online kan? (Xbox 360) de ea server is al een uur niet beschikbaar..
haha, een vrouwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Trouwen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef KunsKapare. het volgende:
Jup. Ik bak er niks van online, maar van alle jongend die hier over de vloer komen win ik..
Dan ben je heus niet heel slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef KunsKapare. het volgende:
Jup. Ik bak er niks van online, maar van alle jongend die hier over de vloer komen win ik..
Slijmbalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dan ben je heus niet heel slecht
maar er is een onderhoud op dit moment. (al had die wel afgelopen moeten zijn om 11.30uur...Maar loopt vaker uit)
Ze is Xboxer.... Opletten kerel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dan knap je af. Ik heb wel heel veel coins. Kun je goede spelers kopen
nah heb al een heel goed team.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
was wel okequote:
Misschien wil iemand van XBW dat wel ff voor je doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga mijn kop hier niet posten
Wat voor autisten komen er dan over de vloerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef KunsKapare. het volgende:
Jup. Ik bak er niks van online, maar van alle jongens die hier over de vloer komen win ik..
Vertel, hoe ziet je team er uit?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
nah heb al een heel goed team.
Fokkers dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Wat voor autisten komen er dan over de vloer.
pics? (van het team ja)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
nah heb al een heel goed team.
Die betalen voor vrouwelijke aanwezigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Of ik ben goed.. Nee ik ben echt slecht, alleen ik heb altijd het geluk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
GET IT NOOOOOOWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
Is die nieuwe aflevering van Suits al online of is dat morgen pas?
Gewoon een keer een FUTmeet bij toefjes thuis. Lekker avondje Fifa spelen.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon een keer een FUTmeet bij toefjes thuis. Lekker avondje Fifa spelen.
Joodnl regelt wat lekkers
http://www.futhead.com/ Je kan hier bij de squad creator je team namaken, opslaan en dan de link hier kopiëren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hoe? Haha. En kan ook niet typen want kan nu niet bij mn team..
Niet eens... tja...mijne is gewoon via me naam zelfs op te sporenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga mijn kop hier niet posten
Ik zal eventjes kijken..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/ Je kan hier bij de squad creator je team namaken, opslaan en dan de link hier kopiëren.
Of je noemt gewoon je spelers?quote:
Hell Yeahhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat betekent de naam KunsKapare?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hoe? Haha. En kan ook niet typen want kan nu niet bij mn team..
Ik zorg voor de hoeren!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Winner stays on the pitch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degene die niet hoeft te spelen mag naar boven
Ik maakte per ongeluk 6 eigen doelpunten de eerste helft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degene die niet hoeft te spelen mag naar boven
Ik ken ze niet uit mijn hoofd.. en ik kan nu ook niet kijken..quote:
Kom je uit Zweden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ik ken ze niet uit mijn hoofd.. en ik kan nu ook niet kijken..
Kunskapare is zweeds voor Spion.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks aan fut headquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hoi Rikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Meisjes uit zwedenquote:
Mwa dit is nog niks. Bij tamperen was het veel erger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Joodnl het volgende:
Echt waar... een vrouw in de room...en de berichten schieten als paddenstoelen de grond uit
haha, gekke Pots. Dat was natuurlijk een grapje. Je kent me tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch meer van het Thaise fingerfood?
Toef tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gekke Pots. Dat was natuurlijk een grapje. Je kent me toch
Hij wou met mij trouwen, niet andersom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Joodnl het volgende:
Ps. je vroeg wel op pics van Toefjes... maar waar is de jouwe dan![]()
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hij wou met mij trouwen, niet andersom.
433quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zeg Kelly, wat is eigenlijk je favoriete formatie?
Ja, dat was misschien een iets te brutale vraag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hij wou met mij trouwen, niet andersom.
Uitgaan en hilversum in 1 zinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die kwam ik regelmatig tegen in het uitgaansleven. in H'sum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |