quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ezelltje ezelltje aan de wand, wie kan er het beste balken van het land
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Ezell het volgende:
Nog steeds geen ruk uitgevoerd.Vandaag een artikel afmaken, vanavond een interview en morgenochtend nog eentje. Daarna volgende week nog twee theorietentamens en een tentamenopdracht. Boehoe, zo geen zin in die laatste drie. Eigenlijk is studeren niet echt voor mij weggelegd...
![]()
met zo'n tt mag ik dit topic heus wel vullen met sog-gelul![]()
en toch haal je alles hoe dannnnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Ezell het volgende:
Nog steeds geen ruk uitgevoerd.Vandaag een artikel afmaken, vanavond een interview en morgenochtend nog eentje. Daarna volgende week nog twee theorietentamens en een tentamenopdracht. Boehoe, zo geen zin in die laatste drie. Eigenlijk is studeren niet echt voor mij weggelegd...
![]()
met zo'n tt mag ik dit topic heus wel vullen met sog-gelul![]()
"extra" dienstenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en toch haal je alles hoe dannnn
wat een misplaatste grapquote:
hmhm laat maar.quote:
quote:
quote:
Is goedquote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen allemaal springenvoor nog meer chaos en opstoppingen
Heldin!quote:Op maandag 14 januari 2013 03:56 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog steeds die tekening van Faaluser op mijn deur hangen.
hm?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef leeell het volgende:
ik heb een week van mijn leven, compleet onzelfzuchtig in het teken gesteld van een ander.
en wat krijg je , nee op rekwest en een kut gevoel en slapeloosheid.
ja hallo hoe danquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok wrm vertel je mij dan niks meer tegenwoordig?
oké ik zend voortaan een postduifquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
email postduif pm dm facebook arabisch asdgasdg
maar wel postzegelsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee want daar heb je het geld niet voorof wil je zeggen dat je postduiven bezit?
jij geef je adres niet en zegt donder opquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wel jmr dat ik blijkbaar meer om jou geef dan andersom eh
sorry ik moet me niet afreageren op jouquote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
jij geef je adres niet en zegt donder op
wie geeft nou meer om de ander
ja door jou ga wegquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef leeell het volgende:
geen ruzie in MLN , we weten allen wat daar van komt
danst goedquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry ik moet me niet afreageren op jou
hou van jeslaap lekker
Nou ja zeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
godverdegodver ik pleeg een Ezellllll
TE AFGELEID
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef Faaluser het volgende:
Hallo, wat is dit allemaal. Wat mis ik toch veel dingen zeg. :s
ballenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou zeg, durf te wedden dat ik meer mis dan jij :s
idem, echter net terugquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Ezell het volgende:
Lekker naar school om een onvoldoende te halen. Mijn dag is compleet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
Dit krijg je van mij cadeau als ik het tentamen wél heb gehaald.
http://www.megagadgets.nl/ezelwandeling-halve-dag.html
Oké, ik neem al mijn frustratie terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Ezell het volgende:
Godverdegodverdegodverdommedeteringzooi. Mijn motivatie voor een van mijn tentamens is he-le-maal weg.![]()
#kutsognu
bewijs of het is niet gebeurdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:28 schreef Ezell het volgende:
Van bekenden en onbekenden complimentjes gekregen over m'n schoolopdracht.Ik voel mij wel echt een zielepoot nu ik dit schrijf. Pffff...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bewijs of het is niet gebeurd
Dit is een deel ervan. Van onbekenden.quote:"Leuk! Zeg tegen KB tegelijk even dat ze moeilijk doet."
dit kon je ook zelf erop gezet hebben dus dat zegt nog niksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dit is een deel ervan. Van onbekenden.
Zie edit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit kon je ook zelf erop gezet hebben dus dat zegt nog niks
Wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, R_R zou eens een keertje zijn gebruikersafbeelding van die blondine goed moeten verkleinen.
Ja ook weer lache maar ging half niet door vanwege rellenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef leeell het volgende:
Sammm, hoe was je eerste schooldag
Daan komt vanaaf hierheen
HQ gewoonquote:
son im desapiontediquote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef leeell het volgende:
Tevens zijn die asafier vergaderingen saai Dastan
Jij bent aanwezig bij vergaderingen van Dastans studieding?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef leeell het volgende:
Ben je erbij geweest?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef leeell het volgende:
Ik ben gewoon vierentwintigzeven bereikbaar, zemel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja ook weer lache maar ging half niet door vanwege rellen
morgen eerste lessen pas
gezellig
vertel die grapjurk eens dat hij een beetje online moet komen
ja, in theoriequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nooit geprobeerd, maar zou mogelijk moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |