Lastig, lastig.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:44 schreef leeell het volgende:
Ja, ik word geplaagd door chaos in mn hoofd
Dat heet leedvermaak jaquote:
Oei, maar jij heb een tastbare mentale hobbel nl. Egyptequote:Op maandag 14 januari 2013 01:46 schreef Dastan het volgende:
Zelfs de wandelingetjes werken niet meer.
Klaarblijkelijkquote:
Nee, deze periode werd ie gek van , ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
Of heeft journalistiek hem de deur gewezen?
Valt best mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:51 schreef leeell het volgende:
Jij ben altijd zo gematigd ezell, niks is leuk of stom, altijd maar van ; mwoah we houden t wel vol
Vermoeiend is dat om te lezen
Dan is het maar goed dat 'ie nu al is gestopt. Aangezien hij in het vorige blok een tweedejaars moest interviewen, weet ik in welk blok hij nu zit. Met die nieuwswebsite toch? In het tweede jaar is die opdracht honderd keer stressvoller.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:51 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, deze periode werd ie gek van , ofzo
Meestal kunnen bepaalde dingen mij echt totaal niets schelen, maar dan heb ik ook momenten waarop ik alleen maar van alles zit af te kraken omdat het kut is. Liever dit dan dat, vind ik. Maak ik mensen tenminste niet helemaal gek van mij.quote:
Hoezo een jongen? Trouwens, die opmerking over dat blog van mij... Ik raakte er helemaal in paniek van omdat ik dacht dat 'ie heel slecht was.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:55 schreef leeell het volgende:
Jajoh , bevestig het nog maar eens
En oke, als het over journalistiek gaat dwalen mijn gedachtens gauw af, vooral als een jongen het verteld
hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 01:57 schreef leeell het volgende:
haar zul je niet op een misstap betrappen, s nachts zwalkend door de utrechtse straten, hmm nee
Het was niet des ezells , het was een inspiratieloos stukje proza, het was de vinexwijk onder de blogsquote:Op maandag 14 januari 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meestal kunnen bepaalde dingen mij echt totaal niets schelen, maar dan heb ik ook momenten waarop ik alleen maar van alles zit af te kraken omdat het kut is. Liever dit dan dat, vind ik. Maak ik mensen tenminste niet helemaal gek van mij.
[..]
Hoezo een jongen? Trouwens, die opmerking over dat blog van mij... Ik raakte er helemaal in paniek van omdat ik dacht dat 'ie heel slecht was.
Ik ben er ook niet helemaal blij mee, maar jouw reactie als eerste reactie krijgen... Dat was gewoon vervelend.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Het was niet des ezells , het was een inspiratieloos stukje proza, het was de vinexwijk onder de blogs
Alsof jij je wat van mij aatrektquote:Op maandag 14 januari 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helemaal blij mee, maar jouw reactie als eerste reactie krijgen... Dat was gewoon vervelend.
Oh dankje....quote:Op maandag 14 januari 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
Verandert direct zodra het over schrijftwerk gaat. Dan kan een hersenloze mij zelfs van slag maken.
Je snapt toch wel wat ik bedoel.quote:
En is dit tegen mij?quote:Op maandag 14 januari 2013 02:01 schreef leeell het volgende:
Ik wacht al maanden op een respectabele uitnodiging maar nee hoor, ik ben niet gewenst, de stille hint was oorverdovend
http://somethingemporium.com/2007/7/ctaatgt-illegal-just-futurequote:Op maandag 14 januari 2013 02:02 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film is dit?Ik heb 'm gezien maar geen idee
Uhuquote:Op maandag 14 januari 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel.
[..]
En is dit tegen mij?
quote:Op maandag 14 januari 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
http://somethingemporium.com/2007/7/ctaatgt-illegal-just-future
quote:
Ik zou je toch niet uitnodigen voor die borrel als je niet welkom was.quote:
Ja pff blij gemaakt met een dooie musquote:Op maandag 14 januari 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou je toch niet uitnodigen voor die borrel als je niet welkom was.Maar dat gaan we niet meer organiseren, dus dat gaat niet door.
Ik dacht dat je was gaan slapen.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:28 schreef Dastan het volgende:
Hoe heeft het überhaupt weer zover weten te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
ik zag 'em al staanehm nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat stinkt manquote:Op maandag 14 januari 2013 02:43 schreef leeell het volgende:
Zit ook totaal geen voedingswaarde in die dingen, mensen die in de trein mandarijnen eten, nog zon klacht
is zo beperkt hequote:Op maandag 14 januari 2013 02:43 schreef Ezell het volgende:
Je zou eens proberen om alleen rauw te eten. Kan je onderduiken in je container.
De watquote:
even noterenquote:Op maandag 14 januari 2013 02:59 schreef leeell het volgende:
Zoja heb ik er.nog.wel.een
Van gezelschap komt.narigheid
Behalve.als je enkel een laken.heb en het vriest.in.de.kamerquote:Op maandag 14 januari 2013 02:59 schreef Dastan het volgende:
8 januari: als je wakker ligt in bed, dan krijg je het steeds warmer, ook al blijft de kamertemperatuur hetzeflde
twee lakensquote:Op maandag 14 januari 2013 03:00 schreef leeell het volgende:
[..]
Behalve.als je enkel een laken.heb en het vriest.in.de.kamer
Nachttrein, jwt.quote:Op maandag 14 januari 2013 03:04 schreef leeell het volgende:
Hey ezell, ik besefte mij net he, als we tot.zo laat posten kan je me ook gewoon s nachts uitnodigen
Zo kilquote:
Jaja vast, aanranderquote:
Doe je nu toch ook niet laten staan met visitequote:Op maandag 14 januari 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, zou best asociaal zijn als ik dan in slaap zou vallen.
Jaja, heb nu extra bronnenquote:
Slaapwandelaar.quote:
Ik volg die zin even niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 03:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Doe je nu toch ook niet laten staan met visite
Geenszinsquote:
's Nachts misschien. Maar ik zou het echt niet kunnen maken om laat in de nacht nog iemand terug naar huis te sturen.quote:
Eensquote:Op maandag 14 januari 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
's Nachts misschien. Maar ik zou het echt niet kunnen maken om laat in de nacht nog iemand terug naar huis te sturen.
Zo ben ik niet, dus ongegronde verdedigingquote:Op maandag 14 januari 2013 03:10 schreef Dastan het volgende:
ik heb niemand aangerand wat een uit de lucht gegerepen beschuldiging!
Even quotenquote:
nou ik heb respect voor mensenquote:Op maandag 14 januari 2013 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten hoe jij dan bent. Er zijn mensen die dat doen.
Het was spreekwoordelijk jaquote:Op maandag 14 januari 2013 03:17 schreef Ezell het volgende:
Ik geef je wel een bitch slap van hier tot Tokio.
Ik verwachte blurquote:Op maandag 14 januari 2013 03:32 schreef ThaTim het volgende:
ik kom even langs om wat hipstergenot te droppen
wa tneequote:Op maandag 14 januari 2013 03:37 schreef Ezell het volgende:
O ja, je gaat weg. Mogen al dus. Spannend.
ja, heerlijk, vooral als het al donker is.quote:Op maandag 14 januari 2013 04:02 schreef Ezell het volgende:
Ik loop bijna altijd vanaf mijn werk 's avonds alleen naar centraal. Best chill.
Daarom alleen op de terugweg. Is het meteen ook een stuk rustiger.quote:Op maandag 14 januari 2013 04:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, heerlijk, vooral als het al donker is.
O, maar dat went vast wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 04:02 schreef Dastan het volgende:
ik bedoel meer het lopen dat je normaal op een loopband zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |