Daar is nu geen reden toe in mijn geval.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:19 schreef Logician het volgende:
L-E laat ze aub voor de zekerheid even naar je nieren kijken.
Hahaha, ik las de eerste paar zinnen en dacht: huh, heb ik nou een oud topic geopend ofzo, ze was toch al zwangerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef klumsy het volgende:
Gisteren voor de zekerheid even laten testen op blaasontsteking ( was toch in het ziekenhuis )
gelukkig geen blaasontsteking, maar wel goed nieuws!!!
Ik mag me hier komen meldenik heb 2 streepjes geplast
Die muts van het lab vond me er waarschijnlijk niet zwanger genoeg uitzien en had perongeluk eerst een zwangerschapstest gedaan ipv test op blaasontsteking
dus de vk kwam me al lachend ophalen om de uitslag te bespreken, zo van: voor het geval het je was ontgaan, je bent zwanger
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef pessie het volgende:
Ik had een hele reactie maar toen ging de peuter op me zitten en alles weg.
en dat met jouw buikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef klumsy het volgende:
Gisteren voor de zekerheid even laten testen op blaasontsteking ( was toch in het ziekenhuis )
Die muts van het lab vond me er waarschijnlijk niet zwanger genoeg uitzien en had perongeluk eerst een zwangerschapstest gedaan ipv test op blaasontsteking
dus de vk kwam me al lachend ophalen om de uitslag te bespreken, zo van: voor het geval het je was ontgaan, je bent zwanger
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef klumsy het volgende:
Ik wil vooral geen gekke muffin krijgen doordat ik mijn gewone broeken (en strings!) te lang draag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijlpalen voor Logi, fieder, spirit en LE!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Klumsy![]()
Positiekleding, heerlijk! Wel broeken die over mijn buik komen, heb nogal wat vetjesik zie er ook nog steeds niet echt zwanger uit, meer als iemand die met kerst veel te veel chocolaatjes gegeten heeft. Maar ik ben wel weer wat aangekomen na dat geklooi van mijn darmen! Zit nu op -8 kilo, met 21 weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |