quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef sausagin het volgende:
http://de.rechtzetting.be(...)voor-moslimkinderen/
De speld van belgie neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef sausagin het volgende:
http://de.rechtzetting.be(...)voor-moslimkinderen/
ik lig plat![]()
Hou vol!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nog een lesuurtje en dan weekend.
Waarom kijken er miljoenen mensen naar The Voice of Holland?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kap. Hoe de kanker tering is dit 4 miljoen keer bekeken?.
Sown Gwoot talent die pen sounters!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom kijken er miljoenen mensen naar The Voice of Holland?
Nog ff en je komt de wijk helemaal niet meer in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
Is het nou serieus zo leuk ijsballen te gooien op mijn voorruit?
Wordt tijd dat de overheid echt eens iets gaat doen aan de houding van het Marokkaanse straattuig tegenover Ambulance en Brandweerpersoneel.
Politie kan ik me voorstellen dat het respect lager ligt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog ff en je komt de wijk helemaal niet meer in.
Die had ik dus helemaal kapotgeschopt hé, als ze dachten dat ze mijn drank konden afpakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De grootste helden in dat filmpje zijn vrouwen, wel typisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die had ik dus helemaal kapotgeschopt hé, als ze dachten dat ze mijn drank konden afpakken.
"Not-so-great-brittain". Kanker op naar de sahara dan joh berggeitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De grootste helden in dat filmpje zijn vrouwen, wel typisch.
Gaat nog eens heel erg escaleren dit probleem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Not-so-great-brittain". Kanker op naar de sahara dan joh berggeit. Ik had hem daar ter plekke op zijn bek geslagen.
Serieus, vandaag twee ijsballen bovenop mijn knar gehad van kutmarokkanen terwijl ik aan het hulpverlenen was. Word je godverdomme toch niet goed van man, zulke mensen.
relluh !!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat nog eens heel erg escaleren dit probleem.
kom maarquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Not-so-great-brittain". Kanker op naar de sahara dan joh berggeit. Ik had hem daar ter plekke op zijn bek geslagen.
Serieus, vandaag twee ijsballen bovenop mijn knar gehad van kutmarokkanen terwijl ik aan het hulpverlenen was. Word je godverdomme toch niet goed van man, zulke mensen.
Wat? HMF is ambulancebroeder hoor pik.quote:
Ongeveer dan hé. Nog niet gediplomeerd. Dat is pas in Juni.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? HMF is ambulancebroeder hoor pik.
"letsdoittogether"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker eerder naar huis gaan#weekend #kutns #yolo #letsdoittogether
Wat nou als een PSVer hulp nodig heeft? Keuzes...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? HMF is ambulancebroeder hoor pik.
Heeft weinig met keuzes te maken hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat nou als een PSVer hulp nodig heeft? Keuzes...
Pieters post die altijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"letsdoittogether"Wat is dat nou weer voor vage hashtag
En meteen geboekt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
Wejo ik heb best wat vakantiegeld opgespaard zie ik nu.
Nouja ik werk al dik een jaar ergens maar was, waarom weet ik niet, in de veronderstelling dat je met een 0-uren contract daar geen recht op had. Blijk ik toch mooi 1700 eurootjes nog tegoed te hebben.quote:
Nice. Meevallertje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik werk al dik een jaar ergens maar was, waarom weet ik niet, in de veronderstelling dat je met een 0-uren contract daar geen recht op had. Blijk ik toch mooi 1700 eurootjes nog tegoed te hebben.
200 van laten uitbetalen omdat dat op dit moment wel lekker uitkomt.
Aight nice, dat wordt kapsalon trakteren bij Gul.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik werk al dik een jaar ergens maar was, waarom weet ik niet, in de veronderstelling dat je met een 0-uren contract daar geen recht op had. Blijk ik toch mooi 1700 eurootjes nog tegoed te hebben.
200 van laten uitbetalen omdat dat op dit moment wel lekker uitkomt.
Doe eens nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Pascalus het volgende:
Lekker op de laatste dag van je stage thuisblijven omdat je toch al een voldoende hebt en er op vrijdag bijna geen mensen aanwezig zijn. #letsdoittogether #hekjes
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongeveer dan hé. Nog niet gediplomeerd. Dat is pas in Juni..
Ik zou ze neersteken, kanker moslims/.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je werkgever kan je ook dwingen tot het nemen van vrije dagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Waarom eigenlijk het onderscheid tussen vakantiedagen en vakantiegeld?
Dat geld krijg je sowieso en de dagen kan je eventueel uit laten betalen als je wilt tot maximaal dat bedrag per jaar?
Serieus? Heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je werkgever kan je ook dwingen tot het nemen van vrije dagen.
Ah, oké. Ik heb wel de uren meegenomen naar het nieuwe jaar. Want het vakantiegeld is maar 660 en de vakantiedagen 1100.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je werkgever kan je ook dwingen tot het nemen van vrije dagen.
Bij sommige bedrijven wel als je teveel uren hebt staan. Niet elke werkgever vind het leuk als je die vrolijk meeneemt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik nog nooit gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |