Dan ook geen Etocht. Zeker na de sneeuw zondag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Vooruitzichten zijn niet zo mooi. Bijna geen zon meer
Denk het niet. Tenzij de zon doorbreekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:05 schreef Qwea het volgende:
-0.9 ik ben bang dat de dooi gaat inzetten
In Rijnsburg sneeuwt het lichtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier maar een paar fladderende sneeuwvlokjes!
Iemand die ik ken uit Engeland heeft nu zijn eerste pak sneeuw gekregen!
Maar die staat daar voorlopig alleen in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS is de winter volgende week vrijdag voorbij.
En weeronline is de tweedequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar die staat daar voorlopig alleen in.
En weeronline is echt de grootste kutsite; en gebruiken ze geen GFS resultaten? . Laten we nog maar even afwachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Wessell het volgende:
[..]
En weeronline is de tweede
[ afbeelding ]
Eens die kneuzen voorspellen al een week dat het weer zachter zou worden! hopelijk zet de kou gewoon door tot eind maartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft de GFS het al constant fout...
[..]
En weeronline is echt de grootste kutsite; en gebruiken ze geen GFS resultaten? . Laten we nog maar even afwachten
Schuift nog wel op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Slobeend het volgende:
Volgens GFS is de winter volgende week vrijdag voorbij.
En regio N(O)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef Rijssi het volgende:
europees
[ afbeelding ]
amerikaans
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |