Bedoelde dus de 7 Lance overwinningen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
En hoelang volg je de sport al? Of heb ik gemist dat Wiggins en Evans inmiddels ook al geschrapt zijn van de lijst van tourwinnaars?
Tr gemachtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat kunnen alleen mods bij het 1e -> 2e topic
nopequote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar even brutaal hier vragen, maar, heb ik triviale zaken uit het interview gemist?
[Live] Armstrong: Yes, Yes, Yes...
Nou, daar zit ik maar mooi mee!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nou, daar zit ik maar mooi mee!
quote:
Zat er ook op te wachten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:21 schreef marcodej het volgende:
Naam Bruyneel nog niet een keer gevallen...
Mooi zo, dan ga ik op stap.quote:
Nadal doet niet meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en hoe zien de armen eruit? gebruiken ze doping?
Is clean, net als Boogerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:21 schreef marcodej het volgende:
Naam Bruyneel nog niet een keer gevallen...
het is idd goed doorgenomen met zijn advokaten, wat hij wel/niet kan zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:29 schreef marcodej het volgende:
Veel is aangetipt, maar Lance weet exact wat hij toe kan geven. Oprah zit te weinig in materie om hem te breken. Truste.
Je hebt het over Dekker?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:33 schreef wimderon het volgende:
Maar goed, hij gaat dus huilen als het over z'n zoontje gaat dat hem altijd verdedigd heeft.
Ook even naar CNN gezapt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:37 schreef marcodej het volgende:
Betsy nu bij CNN.
Ik blijf nog even wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |