Hoe oud zijn jullie? En samen vertrokken of is jouw man/vriend Brits?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
Als je veel reist is het inderdaad wellicht wel handiger inderdaad![]()
Meerdere huizen, als het even kan, zou ook wel mooi zijn, maar dat is geen must; als we veel kunnen reizen zonder ergens een vaste verblijfplaats is dat ook goed voor mij/ons
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Beide Nederlands, inderdaad. Zijn vorig jaar vertrokken omdat ik een studiebeurs kreeg, inmiddels heeft m'n man hier ook werk in de buurt en zijn we verhuisd voor zijn werk weg van de universiteit waar ik nog mijn master moet afronden en dichterbij zijn werk dus
Maar er staat nog een motorwereldreis op de planning, en zodra ik een baan heb (eind dit jaar hopelijk) kan er flink gespaard gaan worden om die reis werkelijkheid te maken
Niiiicequote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Beide Nederlands, inderdaad. Zijn vorig jaar vertrokken omdat ik een studiebeurs kreeg, inmiddels heeft m'n man hier ook werk in de buurt en zijn we verhuisd voor zijn werk weg van de universiteit waar ik nog mijn master moet afronden en dichterbij zijn werk dus
Maar er staat nog een motorwereldreis op de planning, en zodra ik een baan heb (eind dit jaar hopelijk) kan er flink gespaard gaan worden om die reis werkelijkheid te maken
quote:
Lijkt ons ook! Zien er ook wel naar uit, maar plannen en dromen en bestemmingen/route bedenken geeft ook een hoop voorpret!quote:
Mijn oom en tante hebben Kiel - NY en Panama - BA gedaan, voor wat inspiratiequote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Lijkt ons ook! Zien er ook wel naar uit, maar plannen en dromen en bestemmingen/route bedenken geeft ook een hoop voorpret!
Het Noorse platteland.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan geen betere plek bedenken dan het Nederlandse platteland als je kinderen hebt.
6 maanden per jaar geen zonlicht, 8 maanden per jaar sneeuw en op 10 uur van familie en vrienden.quote:
Altijd prettig om bevestigd te krijgen dat je een "goed wereldbeeld" hebt voor alle onderwerpen waar je geen verstand van hebtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
6 maanden per jaar geen zonlicht, 8 maanden per jaar sneeuw en op 10 uur van familie en vrienden.
Nee dank je, slaap over denk ik
Goed dat jij het mij wel bevestigd dat ik gelijk hebquote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd prettig om bevestigd te krijgen dat je een "goed wereldbeeld" hebt voor alle onderwerpen waar je geen verstand van hebt
Vind ik wel, ik zou het eerste wereld land waar de bevolking zich het vaakst van kant maakt niet bepaald het gidsland noemen voor levenskwaliteitquote:
Goede conclusiequote:
Ja, zo ben ik al bijna een jaar bezig met "plannen" om naar Centraal-Amerika te gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Lijkt ons ook! Zien er ook wel naar uit, maar plannen en dromen en bestemmingen/route bedenken geeft ook een hoop voorpret!
Het bevalt me hier nog steeds veel te goed, dit eiland maakt me luiquote:
Blaten is makkelijk, maar ondersteun je grote duim eens met cijfers.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik zou het eerste wereld land waar de bevolking zich het vaakst van kant maakt niet bepaald het gidsland noemen voor levenskwaliteit
Suicide rate Norway kan je zelf toch ook wel googlen?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blaten is makkelijk, maar ondersteun je grote duim eens met cijfers.
Is vast teveel gevraagd, maar ach, probeer voor de verandering eens om geloofwaardig over te komen. Pretty please?
Wat houd je tegen? Het is een makkelijk te bereizen regio iig.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik al bijna een jaar bezig met "plannen" om naar Centraal-Amerika te gaanEens gaat het gebeuren
Bron?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik zou het eerste wereld land waar de bevolking zich het vaakst van kant maakt niet bepaald het gidsland noemen voor levenskwaliteit
Ja hoor, en daar komt een 36e plaats uit in 2012 (plek 1-35 zitten ook een aantal "1e wereldlanden bij"). En nu?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Suicide rate Norway kan je zelf toch ook wel googlen?
JA MAAR HET ZIJN ER NOG MEER DAN IN COLOMBIA!!!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bron?
Wiki says 'no': http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate
Google zegt wikipedia en die zeggen dat Noorwegen op #36 van de wereld staan..quote:Op maandag 25 maart 2013 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Suicide rate Norway kan je zelf toch ook wel googlen?
Iets met neus op feiten drukken ofzoquote:
Mwah, mijn vriendin is om de een of andere reden doodsbang dat we daar geldproblemen zouden kunnen krijgen. Dus eerst sparen. Plus, je moet er wel werk moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Het is een makkelijk te bereizen regio iig.
Ik wil wel weer eens terug, maar er staan nog wat andere dingen op de lijst die eerst zijn.
In Afrika kan ik voor 15000 euro zo'n appartement kopen. So what?quote:Op maandag 25 maart 2013 05:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kabel heb ik al 7 jaar met veel plezier niet meer, telefoon betaalt de baas, internet kost iets van 40 euro per maand, belasting betaal ik niet en verzekering loopt ook via mijn werk.
Je blijft een echte Nederlander, DAM. Direct aan problemen, moeilijkheden en kosten denken.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ongebonden hoogopgeleide Nederlanders in het koude (godverdomme een witte Pasen?!!) kikkerlandje blijven.
En volgens mij zit ik hier daarvoor in het juiste topic. Bij de bekrompen rest van FOK! word je toch vooral als "nestbevuiler"gezien. Dat terwijl ik juist positief en in kansen denk, niet gelijk in het negatieve.
Het is er gelukkig niet zo duur, dus een vliegticket, beetje geld op de bank en gaan. Het ene land (Costa Rica) is wat duurder dan het andere (El Salvador).quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwah, mijn vriendin is om de een of andere reden doodsbang dat we daar geldproblemen zouden kunnen krijgen. Dus eerst sparen. Plus, je moet er wel werk moeten kunnen vinden.
Welk eiland?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bevalt me hier nog steeds veel te goed, dit eiland maakt me lui
Zucht...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
In Afrika kan ik voor 15000 euro zo'n appartement kopen. So what?
Ik wil ook wel een beetje beschaving om mij heen hebben en een toekomst voor mijn kinderen.
Niet ALLES is te koop.
Misschien dat jij geen kinderen hebt, kan hoor, maar al is het nog zo goedkoop ik laat mijn kinderen daar niet opgroeien.
Die lijstjes zeggen geen drol.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja hoor, en daar komt een 36e plaats uit in 2012 (plek 1-35 zitten ook een aantal "1e wereldlanden bij"). En nu?
KAA is leuker als je niet door flappies gestoord wordt die over burgerlijke onzin beginnen. Alsof je kids gaan verhongeren buiten Nederland. Niet discussie waardig...quote:
Komt eraan, maar dat gaat mij hopelijk niet net zo chagrijnig en kortzichtig maken.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:39 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
KAA is leuker als je niet door flappies gestoord wordt die over burgerlijke onzin beginnen. Alsof je kids gaan verhongeren buiten Nederland. Niet discussie waardig...
Nee, das waarquote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is er gelukkig niet zo duur, dus een vliegticket, beetje geld op de bank en gaan. Het ene land (Costa Rica) is wat duurder dan het andere (El Salvador).
Malta.quote:
Dom antwoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Komt eraan, maar dat gaat mij hopelijk niet net zo chagrijnig en kortzichtig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |