heerlijk deze Hollandse arrogantie....quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu zijn argentijnen en de meeste buitenlanders die er wonen niet al te snugger
Vind ik ook, de dag staat al tientallen jaren voor de verjaardag van koningin Juliana. Bea heeft dat niet aangepast, dus ik vind dat Wimlex er helemaal met z'n poten vanaf moet blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 04:16 schreef flipsen het volgende:
Het begrip "Koninginnedag" is zo ingeburgerd, dat moet je toch niet willen veranderen in een "Koningsdag"
Hoe? Door met je Argentijnse creditcard dollars te pinnen in Chili? Succes, maar voor zover ik weet lukt dat niet. Aan de andere kant ben ik ook weer niet zo snugger, dus ik zie vast iets over het hoofd. Enne, psssst... Dollars kopen? Ik heb ze gewoon hoor, verkoop ze tegen $7 voor vrienden, dus $8 voor jou. Deal?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu zijn argentijnen en de meeste buitenlanders die er wonen niet al te snugger maar als ik een argentijnse credit Card had, in de buurt woonde van Chili en weet dat een dollar ongeveer 50% meer waard is dan had ik het allang geprobeerd om zo aan dollars te komen.
Als het lukt is je geld ongeveer 30% meer waard
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe? Door met je Argentijnse creditcard dollars te pinnen in Chili? Succes, maar voor zover ik weet lukt dat niet. Aan de andere kant ben ik ook weer niet zo snugger, dus ik zie vast iets over het hoofd. Enne, psssst... Dollars kopen? Ik heb ze gewoon hoor, verkoop ze tegen $7 voor vrienden, dus $8 voor jou. Deal?
Kom een keer kijken zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heerlijk deze Hollandse arrogantie....
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef flipsen het volgende:
Het blijft moeilijk, maar...
[ afbeelding ]
Je vroeg me of je kon pinnen met een Argentijnse pas in het buitenland en ik heb die vraag beantwoord.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan het niet helpen dat je een simpele vraag niet snapt,
Zou zeggen lees hem nog een keer en lukt het de 2e keer wel
Dat doen dus ook heel veel mensen, maar het is intussen volgens mij niet meer mogelijk om in Uruguay een rekening te openen. Wel staan er bij Buquebus steeds vaker "dollar-honden" te snuffelen bij de bagage.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt sws niet, of denk je dat iedereen die van de dollartarjeta gebruikt maakt een dollar rekening heeft?
Als dat zo zou zijn zou iedereen gewoon zijn dollars uit argentinie halen en in Uruguay of elders op de bank zetten en daar een cc aanvragen
Troonswisseling live op Argentijnse tvquote:De inhuldiging van prins Willem-Alexander als koning wordt op de Argentijnse televisie rechtstreeks uitgezonden. In het land van prinses Máxima is dinsdag 30 april echter wel een gewone werkdag, zodat niet iedereen die dat zou willen, naar de plechtigheid kan kijken.
De Nederlandse ambassade in de hoofdstad Buenos Aires organiseert die dag naar verwachting voor de Nederlandse gemeenschap een speciale bijeenkomst buiten de deur. Daar is de troonswisseling dan op een groot scherm direct te volgen, zei een woordvoerster van de ambassade dinsdag.
Ben wel uitgenodigd, maar ik ga 2 weken eerder al een weekje, dus deze laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Troonswisseling live op Argentijnse tv
Bitterballen in de ambassade flipsen!![]()
Ik wil naar Amsterdam voor de kroning.
Ik zet de televisie maar niet aan, want ik weet zeker dat ik overal die tronie van Cristina tegen zal komen, die het ongetwijfeld als "haar" paus zietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:34 schreef Individual het volgende:
De nieuwe paus Francis is gekozen en komt uit Buenos Aires.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |