Doe er je voordeel mee in Nederland.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi, hebben we dat ook gehad!
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh nee ik zag het al.
Je woont in de UK.
Ach ja......
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
"Aliuminium.. It's NOT Aluminium!"![]()
![]()
It is aluumium!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
"Aliuminium.. It's NOT Aluminium!"![]()
![]()
Colombia is een geweldig land voor kinderen, wat geeft je het idee van niet??quote:Op maandag 25 maart 2013 15:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
In Afrika kan ik voor 15000 euro zo'n appartement kopen. So what?
Ik wil ook wel een beetje beschaving om mij heen hebben en een toekomst voor mijn kinderen.
Niet ALLES is te koop.
Misschien dat jij geen kinderen hebt, kan hoor, maar al is het nog zo goedkoop ik laat mijn kinderen daar niet opgroeien.
Zelfmoord?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia is een geweldig land voor kinderen, wat geeft je het idee van niet??
quote:
Jij zou daar massaal zelfmoord gaan plegen jongûh!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overigens zit daar wb Noorwegen en Zweden wel een kern van waarheid in; ik kan ook echt niet tegen dat donker, de kou en de stugge mensen.
Ik woon er 7-8 maanden per jaarquote:Op maandag 25 maart 2013 16:33 schreef Barbusse het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die in Centraal of Zuid Amerika wonen en werken, bezijdens Matador en Flipsen?
Door de gesprekken met de Columbianen, Ecuadorianen en Nicaraguanen waar ik mee gewerkt heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia is een geweldig land voor kinderen, wat geeft je het idee van niet??
Weer heeft wel degelijk invloed op mensen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overigens zit daar wb Noorwegen en Zweden wel een kern van waarheid in; ik kan ook echt niet tegen dat donker, de kou en de stugge mensen.
Dat is wel een errug burgertruttige gedachte...quote:Op maandag 25 maart 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou, als ik al kinderen zou willen, ze hier wel houden totdat ze van de schooluniformen af zijn, en dan snel weg voordat ze (indien meisjes) ook aan de leggings en easy-access-rokjes gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |