Malta!! Stond en staat bij mij nog steeds op mijn lijstje!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waarHet is alleen wel moeilijk om er werk te vinden als je er niet woont en er niet naartoe kunt gaan via een huidige werkgever bijvoorbeeld. Maar we blijven eraan werken
[..]
Malta.
Je wilt er gaan werken? Lange vakantie of emigratie?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waarHet is alleen wel moeilijk om er werk te vinden als je er niet woont en er niet naartoe kunt gaan via een huidige werkgever bijvoorbeeld. Maar we blijven eraan werken
Nogmaals zucht. Ouwe burgertrut.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dom antwoord.
Ik heb in diverse landen gewoond en als je kinderen hebt ga je wel degelijk naar de omgeving kijken.
Bijv. ik heb in Bulgarije gewoond, had een GRATIS appartement en genoeg geld om allerlei leuke dingen te doen maar ben toch weg gegaan omdat je je kinderen daar niet wenst op te voeden. Overigens de meeste Bulgaren roepen dat ook en sparen er zelfs voor om hun kinderen naar het buitenland te zenden.
Was ik kinderloos geweest dan wa sik er gebleven en leefde ik nu als God in Frankrijk.
Denk daar maar eens over na.
Jij gaat je kinderen verkeerd opvoeden, dat je het even weet. Omdat JE JE kinderen daar niet opvoedt, punt.quote:
Ja hoor, geen enkel probleem. Maltees is trouwens ook wel een echt moeilijke taal om te lerenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Malta!! Stond en staat bij mij nog steeds op mijn lijstje!
Kan je je daar redden als je alleen maar Engels kletst?
Wonen en werken jaquote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Je wilt er gaan werken? Lange vakantie of emigratie?
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tsja JIJ zal het wel weten.
Voor de rest zal het mij een zorg zijn hoor....
Ik ook niet en ik zit er al een tijdje.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Moet straks weer een cheque op de bus doen. Een cheque. Ik kan er niet over uit. Hihi.
*thee door neus*quote:Op maandag 25 maart 2013 15:58 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen zijn geen kinderen, die plegen allemaal zelfmoord.
LOLOL (echt waar)quote:Op maandag 25 maart 2013 15:58 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen zijn geen kinderen, die plegen allemaal zelfmoord.
Dit is mijn mening naar aaleiding van de hoeveelheid geld wat je wenst te investeren en de bijbehorende zin dat men "dom" is als je meer geld betaalt voor een gemiddeld app. in Spanje.quote:
quote:
Maar nu staat het op internet, en dus is het per definitie waarquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, maar Bajskorv, lees ik hier nu uit dat jij concreet binnenkort vader wordt? Gefeliciteerd!
If not, alvast gefeliciteerd!
Hier valt het woord soms ook, maar we zijn er beiden over uit dat we niet in Zweden kinderen willen krijgen. Omdat ze anders vast zelfmoord zullen plegen.
De echte reden is omdat we wat dichter bij familie willen zitten, en Zweden voor ons allebei niet als ons echte thuis voelt. Plus, financieel zal het nu niet lukken, en financiele ruimte zal er pas over een paar jaar aankomen, als we beiden niet meer in Zweden zullen wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |