Mordred & Morgana uit Merlinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is dat voor plaatje in de op dan?
Serie op BBC maar is helaas afgelopenquote:
Die ik wil is niet te koop en met minder weiger ik genoegen te nemenquote:
Maak hem zelf dan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die ik wil is niet te koop en met minder weiger ik genoegen te nemen
Dat kan ik natuurlijk nietquote:
Aawh hulpeloos kindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet
Ik ben al blij als ik de rits van mijn jas dicht krijg
naaawhquote:
En dan moest ik gewoon werken. Kun je nagaan als ik een vrije dag hebquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
oh stu je staat weer op nummer 1
Ik op vijf hehe
Je bent verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan moest ik gewoon werken. Kun je nagaan als ik een vrije dag heb![]()
quote:
Niet zomaar weg gaan hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn momenten. Soms ben ik heel lang niet aanwezig maar als ik er ben dan ben ik vrij actief
Oke gelukkigquote:
Gaat ie wat beter?quote:
Kees?quote:
Neequote:
Ah okequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serie op BBC maar is helaas afgelopen
Okequote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben wel wat rustiger nu haha.
Wie dan en hoe weet je het?quote:
Nou, het is heul wat meer dan alleen die opleiding wat er achter zit. Dus vandaar dat dat af en toe even dwars zit.quote:
Ah okee. Sterkte ermee enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, het is heul wat meer dan alleen die opleiding wat er achter zit. Dus vandaar dat dat af en toe even dwars zit.
Natte dromen zijn wel vervelend in de ochtendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
Goed, zometeen maar dromen van mijn mooie cloak die ik niet heb
Ja klinkt een beetje raar zoquote:
Ik plas niet in mijn bedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Natte dromen zijn wel vervelend in de ochtend
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen![]()
![]()
Welterusten mensen
Super![]()
Oh, ik wist niet dat je nog nooit over mooie vrouwen in je leven hebt gedroomd, ik bespaar je de details en dan kom je er vanzelf ooit achterquote:
Trustenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
![]()
Welterusten mensen
Super![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
![]()
Welterusten mensen
Super![]()
Ik heb ook nog nooit zo`n droom gehad hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je nog nooit over mooie vrouwen in je leven hebt gedroomd, ik bespaar je de details en dan kom je er vanzelf ooit achter
Nog nooit?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit zo`n droom gehad hoor
Ik weet niet of het zo handig is dat iedereen het kan lezen enzo. Als je wilt mag je in dm dumpen, maar ik ga wel zo slapen eigenlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klinkt een beetje raar zoMaar ik denk niet dat het zin heeft om hier hele verhalen neer te kladden, dan voel ik me ook zo`n aandachts hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |