Daniel op die fotoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de Mol steek zijn vingers om te kotsen...![]()
[ afbeelding ]
Ook gespot inderdaad, klonk raar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef Kings het volgende:
Vonden jullie bij carolien tijdens het maken van de test haar uitsprak over de verdenking van Tim ook zo raar klinken? Het lijkt wel of ze 'timta' zegt, het klinkt iig niet naar 'haars'...
Timtania zei iemand in een ander topic..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef Kings het volgende:
Vonden jullie bij carolien tijdens het maken van de test haar uitsprak over de verdenking van Tim ook zo raar klinken? Het lijkt wel of ze 'timta' zegt, het klinkt iig niet naar 'haars'...
Als ze dezelfde fout maken als vorig seizoen weten we al dat Tania en Daniel er niet uit gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. één pluspunt,volgende week ligt er wél een uit eindelijk!![]()
[ afbeelding ]
Dit zei ze ook. Zo van 'mijn Mol op dit moment is.... mmmmmmm timtania.'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timtania zei iemand in een ander topic..
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:43 schreef booo het volgende:
[..]
Als ze dezelfde fout maken als vorig seizoen weten we al dat Tania en Daniel er niet uit gaan
Aha, dus gewoon een lollige manier van uitleggen dat ze aan het spreiden is...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timtania zei iemand in een ander topic..
HALLO, hier ben ik : de molquote:
Ik verwacht niet dat hij de mol is, maar het zou deze actie wel nóg grappiger makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
HALLO, hier ben ik : de mol![]()
![]()
Zou het ergens een heel grappige, maar ook wel een heel slappe hint vinden
Volgens mij was het vorig seizoen, toen lieten ze in de promo het rode scherm van de week daarop zien en toen kon je daaruit al opmaken voor wie dat scherm was. Omdat Art dus de afvaller aankeek.quote:
Nee, omdat je kon zien welke naam hij intypte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:36 schreef booo het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig seizoen, toen lieten ze in de promo het rode scherm van de week daarop zien en toen kon je daaruit al opmaken voor wie dat scherm was. Omdat Art dus de afvaller aankeek.
Oh grapje, okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, omdat je kon zien welke naam hij intypte.
De regie die een van de meest belangrijke momenten van een aflevering eruit knipt? Een rood scherm? , no way...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
En flink zitten liegen, onze Timmetje... alles voor het Spel?
[ afbeelding ]
Jôh, ze telt gewoon mislukte "bondgenootjes" af...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:37 schreef IPA het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde van tunnelvisie, ik verdenk iedereen namelijk
Wat mij opviel in de uitzending, vrij aan het begin van de uitzending (1 minuut na het intro ofzo), was dat Carolien voor mijn gevoel het woordje mol een beetje maakte met haar handen. Net even op uitzending gemist terug gekeken en het viel eigenlijk wel mee volgens mij, maar wel ff een verduidelijking voor gemaakt:
[ afbeelding ]
Volgorde was (in de uitzending) LMO en als je niet spiegelt en draait dan is het ook wel heel ver gezocht, maar ik vond de beweging van de O met haar hand een beetje raar geplaatst. Toen ik terug ging kijken kon ik dus ook de letters L en M maken, maar wel met heel veel fantasie.
Weet ik, maar ik vond de 0 een raar gebaar. Ik verbind er verder ook geen conclusies aan, zoals ik al zei: ik verdenk iedereenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh, ze telt gewoon mislukte "bondgenootjes" af...
[ afbeelding ]
aha, nou dan "tunnel" wel gewoon verder... as Donderdag zal het gelukkig weer business as usual gaan worden hoop ik, na dit slordige "corrigeren" van het deelnemers aantal...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef IPA het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vond de 0 een raar gebaar. Ik verbind er verder ook geen conclusies aan, zoals ik al zei: ik verdenk iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |