Maar die is zo dom als een koffiefilter. Wat een kop zeg.quote:
Hoogstwaarschijnlijk de meest intelligente kandidate in jaren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar die is zo dom als een koffiefilter. Wat een kop zeg.
Vermoed ik ook, maar misschien wel met een licht autistisch trekje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk de meest intelligente kandidate in jaren.
Dit is de domste reactie ooit die ik tot nu toe heb gelezen op FOK!. Denk eens na man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar die is zo dom als een koffiefilter. Wat een kop zeg.
Dan nog, dat hoofdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Balk 1, 3 en 5 (Joep-Janine-Ewout) schoven in balk 2, 4 en 6 (Carolien-Daniel-Zarayda-Tim)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef El.Wulfo het volgende:
De grote theorie met ogen was toch dat als eerste Ewout, dan Joep, dan Janine en dan Tim af zou vallen? Dat klopt nu in ieder geval wel, of Tim nu terug komt of niet, hij is nu wel afgevallen. Weet iemand nog het hele rijtje?
Ik denk dat de exacte volgorde van afvallers met willekeur in die frames is gezet. Maar dat de fases wel kloppen (eerst valt groepje 1 af, dan groepje 2, waarna groepje 3 overblijft).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ik eenzelfde 'sprong' maak met afvallers als bij de eerste drie zou Daniel idd de volgende afvaller zijn, dan Zarayda en dan Carolien. Afhankelijk of ze doorgaan op 'afvallers' zou Paulien de verliezer zijn, Tania de winnaar en Kees de mol. Maar dit laatste is puur speculatief en passend in mijn Tunnel.( de aanwijzing leek ook te wijzen op Daniel als afvaller, dit zou ook betekenen dat Tim idd afvalt ennniet terugkomt.)
T kan ook Mol winnaar verliezer van bovenaf zijn. Of onderaf. Maar met die hupsjes van de eerste in gedachte zal het als passend in tunnel gaan,
Precies. Art richt zich tot de kijkers, dan geloof ik het wel moet ik zeggen. Als hij het gezegd had in een gesprek met de kandidaten was het misschien anders geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze leeft nog hoor.en ik geloof gewoon wat ze zeggen. Ze was niet de mol.
Onderschat Maarten niet!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Natuurlijk, Tim komt terug. Er was geen rood scherm te zijn, en inderdaad in de promo van volgende week zag je in het laatste shot een grijs vest of iets met een shirt eronder zoals Tim draagt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:16 schreef Ooku het volgende:
Tim komt denk ik vrijwel zeker terug. Toen hij wegliep van Art droeg hij een grijs vest met een wit shirt eronder. Daarna in de promo van aflevering 4, zie je ditzelfde grijze vest + witte shirt terugkomen.
Dat is het toneelstukje dat ze nog een paar dagen moeten opvoeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm... Op live.avro.nl kun je Tim niet meer aanklikken als potentiële mol. En er staat "afgevallen" bij zijn naam...
Mwah, áls Tim de Mol is, lijkt me dat te tricky. Het risico dat ze hem niet terugkopen is te groot (en terecht: als je kandidaat bent scheelt het een concurrent, voor je gevoel).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een opdracht met Tim als inzet ofzo, hem tegenover de pot oid.
Dat klopt. Mocht Tim moeten worden teruggekocht, dan kunnen we er (denk ik) vanuit gaan dat hij de test ook echt het slechtste heeft gemaakt. Als hij sowieso terugkomt, of een aparte opdracht krijgt (inschatten hoe de kandidaten het gaan doen tijdens de opdrachten bijvoorbeeld) dan kan het ook random gekozen zijn of vanuit de redactie besloten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken Wie is de mol niet als een programma waarin ' de redactie beslist' de tests gaan tot nu toe altijd eerlijk,de afvallers vallen echt af.sommigen hebben geluk en komen terug. Dat is nu de vraag met Tim. Maar de mol valt niet af.
Dat was in dit geval niet nodig. De enige andere kandidaat die erbij zat was Tania, de rest stond om een hoekje. Tania zei al dat ze Tim verdacht vond, en ik denk niet dat het verandert als blijkt dat Tim er toch niet uit is. Teleurstelling veinzen voegde dus niets toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vond Tim alleen een beetje 'mat' erbij zitten toen Tania geen rood scherm kreeg. Ik denk dat als je de mol bent dat je daar dan op bedacht bent en 'dus' meer speelt dat je teleurgesteld bent. Daarom vermoed ik niet dat Tim de mol is, maar nu een speciale opdracht krijgt.
Inderdaad, en het blijft apart dat de kandidaten die een groen scherm kregen te zien niet mochten blijven zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:45 schreef June. het volgende:
En we hebben helemaal geen rood scherm gezien. Dat is bij alle afvallers tot nu toe nog geweest, ook als ze later weer werden terug gekocht.
Nadat de eerste weggestuurd was hoopte ik dat de kandidaten die door waren naar 2 verschillende plekken gestuurd zouden worden en ze dus niet zouden weten wie er "tijdelijk" afgevallen zou zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, en het blijft apart dat de kandidaten die een groen scherm kregen te zien niet mochten blijven zitten.
Dit hoopte ik ook!!!! Was denk ik leuker en spannender geweestquote:Op zondag 20 januari 2013 10:48 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Nadat de eerste weggestuurd was hoopte ik dat de kandidaten die door waren naar 2 verschillende plekken gestuurd zouden worden en ze dus niet zouden weten wie er "tijdelijk" afgevallen zou zijn.
Dan is een terugkoop spel pas echt leuk, ze weten niet om wie het gaat.
Er is er één tekort nu toch? die kneus met die rugwervel zal vast wel vervangen worden via een " spelelement" schat ik in...quote:Op zondag 20 januari 2013 10:53 schreef themole het volgende:
Ondanks dat ik Tim volledig niet verdenk verwacht ook ik wel dat hij terugkomt in het spel, de executie was veel te vaag om te zeggen dat hij 'normaal' is afgevallen.
"Pino112 wees me op het volgende plaatje:"quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-3.html
Hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 3
Ik pas het even aan, netjes van jequote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Pino112 wees me op het volgende plaatje:"
Mjah, ik wil die eer niet op me nemen. BobW plaatste het plaatje vanaf wieisdemol.com in het algemene WIDM-topic en die heb ik gequote naar het hintstopic.
Heb ik nu ook opgenomen,er staat al een rij met hints klaar voor aankomende donderdag.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De "balkjes met ogen" theorie mag wel in de special komen, is in de vorige specials niet besproken.
Volgens mij wisten ze het allemaal wel. Tenminste, ik neem aan dat als je een tijd in een kooi zit je wel even kijkt naar het dier op het bordje, mocht je dat nog niet gedaan hebben op het moment dat je de kooi in zou gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:38 schreef El.Wulfo het volgende:
Oh nog een dingetje, heb ik nog niet verder gechecked dus weet niet of het echt iets is. Maar wisten de kandidaten in de kooi welk dier ze waren? Zo nee dan kan de olifant van Carolien een hint zijn.
Dan is juist Tim verdacht, maar die loog toch al de hele tijd tijdens die opdracht. Want toen ze naar hem toe kwamen zei iemand iets over dat Tim de buffel was waarop hij heel erg reageerde "Wat ben ik een buffel?!" ofzoiets.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Volgens mij wisten ze het allemaal wel. Tenminste, ik neem aan dat als je een tijd in een kooi zit je wel even kijkt naar het dier op het bordje, mocht je dat nog niet gedaan hebben op het moment dat je de kooi in zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |