ik bedoel inderdaad welke persoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef DaMart het volgende:
Hint naar Zarayda als afvaller wellicht?
Voor het maken van de sleutel liet ze immers een goudklompje vallen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:00 schreef MrManiak het volgende:
De spelfoutentheorie is overigens veel groter dan ik dacht. Iedere aflevering is nu iets gevonden, ik wacht nog even af op aflevering 6.
Dus je kunt stellen dat het wachten is op een fout waarbij de letter C, L en R gemoeid zijn...quote:Letters tot nu toe:
Aflevering 1: I
Aflevering 2: I (en/of A/O?)
Aflevering 3: N
Aflevering 4: A of O
Aflevering 5: E of I
Zie hint hierbovenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
Dus je kunt stellen dat het wachten is op een fout waarbij de letter C, L en R gemoeid zijn...
Hmm, zou kunnen. Ik vraag me dan alleen wel af waarom ze niet gewoon beide briefjes heeft voorgelezen, als mol wist ze toch al dat er niets mee te verdienen viel en nu maakt het haar verdacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef MolFan het volgende:
Volgens mij is het duidelijk dat Zarayda de mol is;
[ afbeelding ]
Okayquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zie hint hierbovenDeze hint gaat denk ik op voor de winnaar
Of Boissevainquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
Dus je kunt stellen dat het wachten is op een fout waarbij de letter C, L en R gemoeid zijn...Wat was de spelfout in aflevering zes?
Nee niet zou kunnen. Ze is de molquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Ik vraag me dan alleen wel af waarom ze niet gewoon beide briefjes heeft voorgelezen, als mol wist ze toch al dat er niets mee te verdienen viel en nu maakt het haar verdacht.
Overigens, wel weer een mooi voorbeeld van onhandigheid van de kandidaten: gewoon vrolijk alle vragen die over de mol gaan voorlezen.
Wat betreft wie de mol is: Ik weet eigenlijk alleen zeker (voor zover dat kan) dat Daniël niet de mol is. Anders had hij nooit die pot teruggegeven aan de groep.
Ik ga niet zeggen dat je conclusie fout is (want ik heb zelf op dit moment niet echt een idee wie de mol is), maar een paar hints kunnen we sowieso afschrijven: Dat poppetje leek (naar mijn mening voor geen meter) en dat Zarayda 'mol' betekend was geloof ik in een ander topic al ontkracht. Zelfs als dat niet het geval is: Zarayda is niet zo gaan heten nadat ze besloot deel te nemen aan WIDM, derhalve kan het geen hint zijn, alleen een toevallige samenloop van omstandigheden mocht ze de mol blijken te zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee niet zou kunnen. Ze is de mol
Op haar mutsje zie je ook een poppetje, zie aflevering 1 en 2 poppetjes zie je gespoten met graffiti op de muren. Ook de 82 hint er nog bij en Zarayda betekend Mol etc etc.
Regie kiest de kandidaten dus kunnen dat expres hebben gedaan, die weten dat en nee het is niet ontkracht het is echt zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je conclusie fout is (want ik heb zelf op dit moment niet echt een idee wie de mol is), maar een paar hints kunnen we sowieso afschrijven: Dat poppetje leek (naar mijn mening voor geen meter) en dat Zarayda 'mol' betekend was geloof ik in een ander topic al ontkracht. Zelfs als dat niet het geval is: Zarayda is niet zo gaan heten nadat ze besloot deel te nemen aan WIDM, derhalve kan het geen hint zijn, alleen een toevallige samenloop van omstandigheden mocht ze de mol blijken te zijn.
Bron?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Regie kiest de kandidaten dus kunnen dat expres hebben gedaan, die weten dat en nee het is niet ontkracht het is echt zo
Maar deze hint is wel HEEL sterk met horen zien en zwijgen. Tevens is ze zo bang (Milouska remember) en brengt ze niets in de pot.
Was al een tijdje bekendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
http://www.brabbels.com/baby-namen/zarayda
Haha, ook met "De" ervoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
http://www.brabbels.com/baby-namen/zarayda
Je weet dat de titel van de afleveringen altijd leiden naar de mol he? Dus Zaraydaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:22 schreef Montagui het volgende:
Uitgaande van de 'case is the mole' theorie en aannemend dat daarmee Kees wordt bedoeld zitten op dit moment Carolien en Paulien goed, Daniel en Zarayda niet. Als het Kees is en Daniel e/o Zarayda veranderen niet van verdachte dan gaat volgende week 1 van hen beiden eruit.
Overigens áls het Kees is, en uitgaande van de vragen aan de mol in deze aflevering kan je bij alle vragen van de 6 kandidaten de antwoorden herleiden naar Kees als je ervan uitgaat dat de mol elke keer liegt. Vond het ook opvallend dat de 3 vragen van Kees eigenlijk alle 3 vragen waren die ook al eerder door andere waren gesteld. Voegt dan ook niets nieuws toe voor de kijker.....
Dit wijst weer richting Carolien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
Dus je kunt stellen dat het wachten is op een fout waarbij de letter C, L en R gemoeid zijn...Wat was de spelfout in aflevering zes?
En het hartje op de muur bij dat poppetje in afl. 1 (ok ok, een erg slecht getekend hartje, maar toch een hartje) en daarna meteen weer ingezoomd op haar grote hart-ring. En ze heet GroenHART van achter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee niet zou kunnen. Ze is de mol
Op haar mutsje zie je ook een poppetje, zie aflevering 1 en 2 poppetjes zie je gespoten met graffiti op de muren. Ook de 82 hint er nog bij en Zarayda betekend Mol etc etc.
Maar ja, eigenlijk liggen alle enveloppen daar, althans je kunt de contouren van 5 enveloppen zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:53 schreef jcdragon het volgende:
Als Kees met de helicopter naar de bergtop gaat voor de enveloppen, zie je een shot daarvan. De envelop met de naam van Paulien is zichtbaar. Nadat Kees het geld uit het envelop van Carolien heeft gehaald, word nog een keer die enveloppen getoond. (dubbeltheorie?)
De mol zit het liefst onder de grond en hier 'zien' we dus Paulien onder die steen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |