Klopt. Waarbij het wel opmerkelijk is dat Tania later van bovenaf op de camera gaat voelen waar die is. Terwijl zij eerder al wist waar de camera was. Uiteraard is het logisch dat ze de camera opnieuw moest zoeken nadat ze er van was weggelopen. Maar dan weet je wel dat je niet met je handen bovenop moet gaan voelen omdat je dan per ongeluk een foto kan maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef jcdragon het volgende:
Een verklaring waarom er bij de foto opdracht zoveel foto's van vergezichten zijn, is dat Tania en Tim geblinddoekt zijn. Op het moment dat ze een foto gaan maken, moeten ze de camera vinden en dan drukken ze per ongeluk op het knopje. Dat zie/hoor je op 14:15 als Tim een foto gaat maken. Uiteraard is er ook gemold.
Sowieso was Tim verder behoorlijk aan het klooien tijdens het sturen. Het is wel een beetje zijn manier van spelen denk ik, vreemd doen zodat mensen hem verdenken. Maar wat elders al gezegd is, dat hij de Mol is en ze door hem van het spel te halen kunnen zeggen dat hij wat subtieler moet zijn, is in deze zelfs nog niet eens zo heel vergezocht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Het is onmogelijk dat je "per ongeluk" een foto maakt met die canon, heb er hier een liggen.
Eerst druk je de knop half in en door door te drukken maak je de foto. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat per ongeluk doet. Ook niet blind.
Denk dat Tim expres wat foto's heeft gemaakt om zo Tania het idee te geven dat hij de mol zou zijn.
Was behoorlijk duidelijk dat Tania daar invloog. Waarom zij er niet uitligt snap ik dus echt niet. Hoe had zij meer goed dan Tim ?
Wie zegt dat Tim eruit ligt dan? En belangrijker: er vanuit gaande dat hij er niet uit ligt (geen rood scherm, Art die vraagt hoe Tim het tot dusver vond en hem niet de gebruikelijke "fijne terugreis" wenste) hoeft hij ook niet de persoon te zijn die eruit was gegaan als Janine haar ongeluk niet had gehad. Hij was de laatste die een scherm kreeg, niet perse de persoon met een rood scherm.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Het is onmogelijk dat je "per ongeluk" een foto maakt met die canon, heb er hier een liggen.
Eerst druk je de knop half in en door door te drukken maak je de foto. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat per ongeluk doet. Ook niet blind.
Denk dat Tim expres wat foto's heeft gemaakt om zo Tania het idee te geven dat hij de mol zou zijn.
Was behoorlijk duidelijk dat Tania daar invloog. Waarom zij er niet uitligt snap ik dus echt niet. Hoe had zij meer goed dan Tim ?
Tim schrijft wel in zijn dagdoek dat hij een rood scherm gezien had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Wie zegt dat Tim eruit ligt dan? En belangrijker: er vanuit gaande dat hij er niet uit ligt (geen rood scherm, Art die vraagt hoe Tim het tot dusver vond en hem niet de gebruikelijke "fijne terugreis" wenste) hoeft hij ook niet de persoon te zijn die eruit was gegaan als Janine haar ongeluk niet had gehad. Hij was de laatste die een scherm kreeg, niet perse de persoon met een rood scherm.
dit inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Wie zegt dat Tim eruit ligt dan? En belangrijker: er vanuit gaande dat hij er niet uit ligt (geen rood scherm, Art die vraagt hoe Tim het tot dusver vond en hem niet de gebruikelijke "fijne terugreis" wenste) hoeft hij ook niet de persoon te zijn die eruit was gegaan als Janine haar ongeluk niet had gehad. Hij was de laatste die een scherm kreeg, niet perse de persoon met een rood scherm.
Over blind gesproken.. is een mol dat niet ook?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef jcdragon het volgende:
Een verklaring waarom er bij de foto opdracht zoveel foto's van vergezichten zijn, is dat Tania en Tim geblinddoekt zijn. Op het moment dat ze een foto gaan maken, moeten ze de camera vinden en dan drukken ze per ongeluk op het knopje. Dat zie/hoor je op 14:15 als Tim een foto gaat maken. Uiteraard is er ook gemold.
als je m in 1x doordrukt maakt ie wel een foto hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar zie je mij zeggen dat Tim eruit ligtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat Tim eruit ligtWel wat scherper lezen hè als mol zoeker
![]()
Art vroeg hoe Tim het heeft gehad 'tot nu toe'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tim heeft geen rood scherm gehad. Art en Tim keken elkaar aan zo van 'nou kom, we gaan het toneelstukje doen'.
Kan me niet meer herinneren wat er precies gezegd werd waar eventueel nog hints inzitten.
Tim had het over "programma waar ik aan mee heb gewerkt" je zou het als hint kunnen zien omdat een kandidaat eerder zou zeggen "programma waar ik aan hem meegedaan" Maar ik denk dat dat te ver gezocht is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tim heeft geen rood scherm gehad. Art en Tim keken elkaar aan zo van 'nou kom, we gaan het toneelstukje doen'.
Kan me niet meer herinneren wat er precies gezegd werd waar eventueel nog hints inzitten.
ik vind dat wel degelijk verdacht...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Tim had het over "programma waar ik aan mee heb gewerkt" je zou het als hint kunnen zien omdat een kandidaat eerder zou zeggen "programma waar ik aan hem meegedaan" Maar ik denk dat dat te ver gezocht is.
Dat klinkt wat verdacht, ja. Maar vergeet niet dat WIDM een productie is waarbij de opnames, maar ook de kandidaten an sich, heel strak geregisseerd worden. Dus ik zou me wel voor kunnen stellen dat het voelt als meewerken ipv meedoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Tim had het over "programma waar ik aan mee heb gewerkt" je zou het als hint kunnen zien omdat een kandidaat eerder zou zeggen "programma waar ik aan hem meegedaan" Maar ik denk dat dat te ver gezocht is.
Er valt gewoon niemand af, dat is het geluk voor Tania.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef GauloisesB. het volgende:
Er klopt iets niet. Tania zegt zo goed als volledig op Tim te zitten. Vervolgens krijgt Tania een groen scherm. Als we er vanuit gaan dat Tania's groene scherm een echt groen scherm was, dan:
1. zou Tim de Mol zijn,
2. heeft Tania tegen de kijker gelogen als Tim's scherm eigenlijk een rood scherm was, maar dat hij door het afvallen van Janine later weer terug mag komen.
Dat zaakje stinkt in ieder geval.
Dat zou betekenen dat Tania er dus naast zit (en haar groene scherm eigenlijk rood had moeten zijn), wat Tim direct afschrijft als Mol. Misschien dat het haar volgende week nog verteld wordt ("er had eigenlijk iemand rood moeten krijgen, dat was jij geweest Tania" oid).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er valt gewoon niemand af, dat is het geluk voor Tania.
Nee, daar ga ik niet in mee. Na het item over Janine's ongeluk zei Art op camera letterlijk: "Janine zal worden gemist. Als kandidaat, maar ook als mogelijke Mol. Want ze was af en toe een open boek, en soms juist onleesbaar. En dat maakte haar zeer verdacht. Onterecht. Janine was niet de Mol. Die bevindt zich nog steeds tussen de overgebleven kandidaten."quote:Maar ik blijf denken dat Janine toch de Mol was en dat ze Tim een nieuwe mol hebben gemaakt, en dat ze hem daarom van de groep moesten scheiden.
Als er niemand afvalt krijgt iedereen groen, ook Tania. Ook als ze rood had moeten hebben. Zegt dus niks over Tim, want we weten niet wie er eigenlijk rood had moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Tania er dus naast zit (en haar groene scherm eigenlijk rood had moeten zijn), wat Tim direct afschrijft als Mol. Misschien dat het haar volgende week nog verteld wordt ("er had eigenlijk iemand rood moeten krijgen, dat was jij geweest Tania" oid).
[..]
Nee, daar ga ik niet in mee. Na het item over Janine's ongeluk zei Art op camera letterlijk: "Janine zal worden gemist. Als kandidaat, maar ook als mogelijke Mol. Want ze was af en toe een open boek, en soms juist onleesbaar. En dat maakte haar zeer verdacht. Onterecht. Janine was niet de Mol. Die bevindt zich nog steeds tussen de overgebleven kandidaten."
Ik geloof dat.
Wauw goed gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit een hele opvallende vraag.
Het antwoord kan toch sowieso niet 4 kandidaten zijn, dat zou namelijk betekenen dat er 5 mensen in een jeep zaten. En het antwoord moet dus 3 kandidaten zijn en dat betekent dat de mol in de jeep zat met Paulien, Caroline, Tim en Kees.
Of het is gewoon een beetje een slordige vraag en ze tellen de mol mee als kandidaat, in dat geval is de vraagstelling wel vreemd.
Kees.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wauw goed gezienstomme vraag, wie beantwoorde die vraag?
Jah inderdaad. Naja ze hadden ook kunnen vragen in welke jeep zat de mol, die waar 3 mensen in zaten of die waar er 4 in zaten. En omdat er staat MET hoeveel kandidaten zat de mol in de jeep, zou het raar zijn om de mol nog een keer als kandidaat mee te tellen. Ik blijf het apart vinden..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, de mol is natuurlijk ook gewoon kandidaat. naast mol. Ik zou niet weten hoe ze die vraag anders hadden moeten stellen?
Dat lijkt me niet, kunnen ze net zo goed zeggen wanneer ze hem bij hen roepen voor die gesprekjes voor de camera.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso was Tim verder behoorlijk aan het klooien tijdens het sturen. Het is wel een beetje zijn manier van spelen denk ik, vreemd doen zodat mensen hem verdenken. Maar wat elders al gezegd is, dat hij de Mol is en ze door hem van het spel te halen kunnen zeggen dat hij wat subtieler moet zijn, is in deze zelfs nog niet eens zo heel vergezocht.
En daarbij zat er ook nog een chauffeur en een dierenspotter in de jeep, dus die zou je dan ook mee moeten tellen. Ik zie daarom geen manier hoe de vraag beter had kunnen worden gesteld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Stel je komt in de auto aan, 4 mn erin. Iemand vraagt later, met hoeveel mensen zat je in de auto? Dan zeg je toch ook 4?
En de mol lijkt me ook een kandidaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door debuurvrouw op 18-01-2013 16:25:19 ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Het is niet de originele artiest, kunnen we daar iets mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
de muzikale hint voor de afvaller van aflevering 4.
ik zit al even te kijken. Misschien met het feit dat het is gebruikt bij Sons of Anarchyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is niet de originele artiest, kunnen we daar iets mee?
Hij heeft wel een motorrijder gespeeld in Kees & co.. Dat zou er ook voor pleiten..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
de enige die ik kan linken aan motoren is Daniel Boissevain.
http://www.reni.nl/catego(...)ca5d0e40d8eb01b770b6
Maar zo makkelijk zal het toch niet zijn?
ja, die daalde wat traag in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hij heeft wel een motorrijder gespeeld in Kees & co.. Dat zou er ook voor pleiten..
Ik had het idee dat hij van te voren het al wist. Hij kijkt nogal onverschillig...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was Tim's reactie toen Tania groen kreeg, is dat te zien op beeld? Als niet wetende kandidaat zou hij iets van balende emotie moeten laten zien. Je wilt immers winnen...
Volgens mij stak hij zijn arm een stukje in de lucht, zo van "en ik dan?"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij van te voren het al wist. Hij kijkt nogal onverschillig...
Onderschat niet dat kandidaten die zeggen helemaal op iemand in te zetten ook daadwerkelijk foute antwoorden kunnen geven. Je kunt wel je test helemaal op Tim inzetten, maar je kunt ook net zo goed vijf foute antwoorden geven...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef GauloisesB. het volgende:
Er klopt iets niet. Tania zegt zo goed als volledig op Tim te zitten. Vervolgens krijgt Tania een groen scherm. Als we er vanuit gaan dat Tania's groene scherm een echt groen scherm was, dan:
1. zou Tim de Mol zijn,
2. heeft Tania tegen de kijker gelogen als Tim's scherm eigenlijk een rood scherm was, maar dat hij door het afvallen van Janine later weer terug mag komen.
Dat zaakje stinkt in ieder geval.
Ik heb op hem gelet en bij iedere executie is hij redelijk onverschillig en emotieloos. Dat zegt dus ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij van te voren het al wist. Hij kijkt nogal onverschillig...
Paulien is dat ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb op hem gelet en bij iedere executie is hij redelijk onverschillig en emotieloos. Dat zegt dus ook niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |