abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:43:43 #1
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121705298
110115_195885_fokophetspoormol_fp.png

Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken.

Wat kan je in dit topic plaatsen?
- Zaken die je opvallen in een aflevering.
- dagboeken van De Mol
- video's/screenshots van opvallende zaken.
- een theorie die je ontdekt hebt.
- tweets van De Mol.

Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:01:27 #2
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121706089
Een verklaring waarom er bij de foto opdracht zoveel foto's van vergezichten zijn, is dat Tania en Tim geblinddoekt zijn. Op het moment dat ze een foto gaan maken, moeten ze de camera vinden en dan drukken ze per ongeluk op het knopje. Dat zie/hoor je op 14:15 als Tim een foto gaat maken. Uiteraard is er ook gemold.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:04:25 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121706206
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef jcdragon het volgende:
Een verklaring waarom er bij de foto opdracht zoveel foto's van vergezichten zijn, is dat Tania en Tim geblinddoekt zijn. Op het moment dat ze een foto gaan maken, moeten ze de camera vinden en dan drukken ze per ongeluk op het knopje. Dat zie/hoor je op 14:15 als Tim een foto gaat maken. Uiteraard is er ook gemold.
Klopt. Waarbij het wel opmerkelijk is dat Tania later van bovenaf op de camera gaat voelen waar die is. Terwijl zij eerder al wist waar de camera was. Uiteraard is het logisch dat ze de camera opnieuw moest zoeken nadat ze er van was weggelopen. Maar dan weet je wel dat je niet met je handen bovenop moet gaan voelen omdat je dan per ongeluk een foto kan maken.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:08:52 #4
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121706385
Carolien zegt dat de meeste foto's zijn gemaakt toen Tania vooraan stond. En Tania zegt dat ze de camera niet heeft aangeraakt. Het is mogelijk dat de mol(Tim?) een afstandsbediening heeft voor de camera om foto's te maken.
pi_121706591
Het is onmogelijk dat je "per ongeluk" een foto maakt met die canon, heb er hier een liggen.
Eerst druk je de knop half in en door door te drukken maak je de foto. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat per ongeluk doet. Ook niet blind.
Denk dat Tim expres wat foto's heeft gemaakt om zo Tania het idee te geven dat hij de mol zou zijn.
Was behoorlijk duidelijk dat Tania daar invloog. Waarom zij er niet uitligt snap ik dus echt niet. Hoe had zij meer goed dan Tim ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:18:21 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121706753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Het is onmogelijk dat je "per ongeluk" een foto maakt met die canon, heb er hier een liggen.
Eerst druk je de knop half in en door door te drukken maak je de foto. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat per ongeluk doet. Ook niet blind.
Denk dat Tim expres wat foto's heeft gemaakt om zo Tania het idee te geven dat hij de mol zou zijn.
Was behoorlijk duidelijk dat Tania daar invloog. Waarom zij er niet uitligt snap ik dus echt niet. Hoe had zij meer goed dan Tim ?
Sowieso was Tim verder behoorlijk aan het klooien tijdens het sturen. Het is wel een beetje zijn manier van spelen denk ik, vreemd doen zodat mensen hem verdenken. Maar wat elders al gezegd is, dat hij de Mol is en ze door hem van het spel te halen kunnen zeggen dat hij wat subtieler moet zijn, is in deze zelfs nog niet eens zo heel vergezocht.

Al zou ik het zelf wel oneerlijk vinden als Tim alsnog de Mol is. Want het zou een vrij goedkope truc zijn om hem niet meer verdacht te laten zijn.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:24:56 #7
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_121706920
Waarom was Daniël de enige met een verrekijker tijdens de safari opdracht? Komt het misschien omdat hij dan een tunnelvisie heeft? Het lijkt net alsof hij de andere auto telkens in de gaten hield.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 januari 2013 @ 00:33:25 #8
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121707115
"- tweets van De Mol."
Mag opzich wel uit de OP want daar is een apart topic voor.
pi_121707403
quote:
Wie zegt dat Tim eruit ligt dan? En belangrijker: er vanuit gaande dat hij er niet uit ligt (geen rood scherm, Art die vraagt hoe Tim het tot dusver vond en hem niet de gebruikelijke "fijne terugreis" wenste) hoeft hij ook niet de persoon te zijn die eruit was gegaan als Janine haar ongeluk niet had gehad. Hij was de laatste die een scherm kreeg, niet perse de persoon met een rood scherm.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 01:04:23 #10
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121707790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef Operc het volgende:

[..]

Wie zegt dat Tim eruit ligt dan? En belangrijker: er vanuit gaande dat hij er niet uit ligt (geen rood scherm, Art die vraagt hoe Tim het tot dusver vond en hem niet de gebruikelijke "fijne terugreis" wenste) hoeft hij ook niet de persoon te zijn die eruit was gegaan als Janine haar ongeluk niet had gehad. Hij was de laatste die een scherm kreeg, niet perse de persoon met een rood scherm.
Tim schrijft wel in zijn dagdoek dat hij een rood scherm gezien had.
Maar niets is wat het lijkt :+

Volgende week komt hij gewoon terug.
pi_121707793
quote:

[..]

dit inderdaad
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 01:25:18 #12
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121708075
Aan het begin van de safari opdracht zegt Art dat er met dit opdracht geld is te verdienen. Volgende week zal wel duidelijker worden wat er precies mee bedoeld word.

Het is wel duidelijk dat er voor elk persoon enveloppen en kokers zijn. 7 envloppen en 7 kokers.
Verder hebben de groepjes verschillende routes gereden, want niet elke groep heeft dezelfde dieren gezien. Met opzet?

De dieren die groep 1(Tania, Zarayda en Daniel) moesten spotten zijn:
Olifant, buffel, impala en luipaard

De dieren die groep 2 (Carolien, Kees, Paulien en Tim) moesten spotten zijn:
Leeuw, neushoorn en giraf.

Uiteindelijk heeft alleen groep 1 dieren gespot en dat waren een buffel en een impala.
In het envelop van de buffel zat een vraag over Kees.

In de eerste aflevering noemde de priester de Big Five dieren van Zuid Afrika, dat zijn:
Olifant, leeuw, luipaard, buffel en neushoorn.

Is dit een hint naar Kees?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 03:45:01 #13
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_121709225
Zo cynisch dat Janine zo graag wilde springen -O-

Alle schade moet even worden ingedekt (ze mochten ook nee zeggen e.d.)
pi_121709556
Geen rood scherm, geen compilatie, Art die vraagt of het leuk was tot nu toe, Art die geen fijne terugreis wenst, én geen radio-interview met Tim. Die komt terug hoor. En wie weet alsnog als Mol...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_121710521
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef jcdragon het volgende:
Over blind gesproken.. is een mol dat niet ook? ;)
'And I called your name,
pi_121711736
quote:
als je m in 1x doordrukt maakt ie wel een foto hoor ;) Scherp zal die wellicht niet zijn.
pi_121712019
Heyhoi! Ik volg wie is de mol ook al jaren :)

Ik weet niet of het al langs is gekomen, maar dit is wat ik op de website van Tania Kross vond:

onder het plaatje staat- gevonden!

Of is ie te obvious?

[ Bericht 8% gewijzigd door theekoffiewijn op 18-01-2013 10:01:21 ]
pi_121712040
http://www.taniakross.com/category/view/biografie

naar beneden scrollen aan de rechterkant
pi_121713235
quote:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat Tim eruit ligt >:) Wel wat scherper lezen hè als mol zoeker :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_121714228
Ik zou graag willen weten met welk dier de andere kandidaten zich identificeren, maar dat staat nergens volgens mij.

Ik hoopte namelijk dat Paulien zich met een vlinder identificeerd. In aflevering twee heeft ze een shirtje aan van een mot (nachtvlinder) en voor de eliminatieproef van afl 3 had je weer een vrij lang shot van rondvliegende vlinders.

Wellicht dat deze theorie dan kan linken naar het feit dat zij de mol is. :')
pi_121714495
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat Tim eruit ligt >:) Wel wat scherper lezen hè als mol zoeker :P
Je hebt gelijk ;)
Hoewel, ik zeg ook niet dat jij zegt dat Tim eruit ligt toch? :P
Maar mijn punt was meer dat Tania er niet uit hoefde omdat Janine al weg ging, wie dan vervolgens als laatste overbleef bij Art doet er volgens mij niet zo toe.

Ander punt (niet echt een hint of aanwijzing die ergens toe kan leiden):
Ik had als kandidaat tijdens deze test geen jokers ingezet denk ik, de kans was groot dat er niemand weg zou moeten en dan kun je je 1,2 of zelfs 4 jokers beter pas later in het spel gebruiken. Nu is er een executie en hebben de jokers ook weinig zin gehad.
pi_121714697
Tim heeft geen rood scherm gehad. Art en Tim keken elkaar aan zo van 'nou kom, we gaan het toneelstukje doen'.

Kan me niet meer herinneren wat er precies gezegd werd waar eventueel nog hints inzitten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121715336
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tim heeft geen rood scherm gehad. Art en Tim keken elkaar aan zo van 'nou kom, we gaan het toneelstukje doen'.

Kan me niet meer herinneren wat er precies gezegd werd waar eventueel nog hints inzitten.
Art vroeg hoe Tim het heeft gehad 'tot nu toe'.
Ook wenste hij hem geen fijne vliegreis.
Wat ook raar is dat hij geen afscheid heeft mogen nemen van de rest?
Daarnaast geen interview op de radio vandaag, en er was ook geen compilatie.

Enige wat vreemd is dat hij wel werd uitgevaagd op die groepsfoto. Maar misschien dat dat er ook ander uitzag dan normaal...
'And I called your name,
pi_121716752
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Tim had het over "programma waar ik aan mee heb gewerkt" je zou het als hint kunnen zien omdat een kandidaat eerder zou zeggen "programma waar ik aan hem meegedaan" Maar ik denk dat dat te ver gezocht is.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:21:14 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121716875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Tim had het over "programma waar ik aan mee heb gewerkt" je zou het als hint kunnen zien omdat een kandidaat eerder zou zeggen "programma waar ik aan hem meegedaan" Maar ik denk dat dat te ver gezocht is.
ik vind dat wel degelijk verdacht...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:28:25 #26
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121717143
Er klopt iets niet. Tania zegt zo goed als volledig op Tim te zitten. Vervolgens krijgt Tania een groen scherm. Als we er vanuit gaan dat Tania's groene scherm een echt groen scherm was, dan:

1. zou Tim de Mol zijn,
2. heeft Tania tegen de kijker gelogen als Tim's scherm eigenlijk een rood scherm was, maar dat hij door het afvallen van Janine later weer terug mag komen.

Dat zaakje stinkt in ieder geval.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:30:29 #27
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121717211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat klinkt wat verdacht, ja. Maar vergeet niet dat WIDM een productie is waarbij de opnames, maar ook de kandidaten an sich, heel strak geregisseerd worden. Dus ik zou me wel voor kunnen stellen dat het voelt als meewerken ipv meedoen.
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121717303
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef GauloisesB. het volgende:
Er klopt iets niet. Tania zegt zo goed als volledig op Tim te zitten. Vervolgens krijgt Tania een groen scherm. Als we er vanuit gaan dat Tania's groene scherm een echt groen scherm was, dan:

1. zou Tim de Mol zijn,
2. heeft Tania tegen de kijker gelogen als Tim's scherm eigenlijk een rood scherm was, maar dat hij door het afvallen van Janine later weer terug mag komen.

Er valt gewoon niemand af, dat is het geluk voor Tania.
Maar ik blijf denken dat Janine toch de Mol was en dat ze Tim een nieuwe mol hebben gemaakt, en dat ze hem daarom van de groep moesten scheiden.
'And I called your name,
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:39:53 #29
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121717520
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Er valt gewoon niemand af, dat is het geluk voor Tania.
Dat zou betekenen dat Tania er dus naast zit (en haar groene scherm eigenlijk rood had moeten zijn), wat Tim direct afschrijft als Mol. Misschien dat het haar volgende week nog verteld wordt ("er had eigenlijk iemand rood moeten krijgen, dat was jij geweest Tania" oid).
quote:
Maar ik blijf denken dat Janine toch de Mol was en dat ze Tim een nieuwe mol hebben gemaakt, en dat ze hem daarom van de groep moesten scheiden.
Nee, daar ga ik niet in mee. Na het item over Janine's ongeluk zei Art op camera letterlijk: "Janine zal worden gemist. Als kandidaat, maar ook als mogelijke Mol. Want ze was af en toe een open boek, en soms juist onleesbaar. En dat maakte haar zeer verdacht. Onterecht. Janine was niet de Mol. Die bevindt zich nog steeds tussen de overgebleven kandidaten."

Ik geloof dat.
pi_121720371
Want als je Art al niet meer kan vertrouwen.... :+
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_121720956

Ik vond dit een hele opvallende vraag.
Het antwoord kan toch sowieso niet 4 kandidaten zijn, dat zou namelijk betekenen dat er 5 mensen in een jeep zaten. En het antwoord moet dus 3 kandidaten zijn en dat betekent dat de mol in de jeep zat met Paulien, Caroline, Tim en Kees.

Of het is gewoon een beetje een slordige vraag en ze tellen de mol mee als kandidaat, in dat geval is de vraagstelling wel vreemd.
pi_121721137
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat Tania er dus naast zit (en haar groene scherm eigenlijk rood had moeten zijn), wat Tim direct afschrijft als Mol. Misschien dat het haar volgende week nog verteld wordt ("er had eigenlijk iemand rood moeten krijgen, dat was jij geweest Tania" oid).

[..]

Nee, daar ga ik niet in mee. Na het item over Janine's ongeluk zei Art op camera letterlijk: "Janine zal worden gemist. Als kandidaat, maar ook als mogelijke Mol. Want ze was af en toe een open boek, en soms juist onleesbaar. En dat maakte haar zeer verdacht. Onterecht. Janine was niet de Mol. Die bevindt zich nog steeds tussen de overgebleven kandidaten."

Ik geloof dat.
Als er niemand afvalt krijgt iedereen groen, ook Tania. Ook als ze rood had moeten hebben. Zegt dus niks over Tim, want we weten niet wie er eigenlijk rood had moeten hebben.
'And I called your name,
pi_121722792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond dit een hele opvallende vraag.
Het antwoord kan toch sowieso niet 4 kandidaten zijn, dat zou namelijk betekenen dat er 5 mensen in een jeep zaten. En het antwoord moet dus 3 kandidaten zijn en dat betekent dat de mol in de jeep zat met Paulien, Caroline, Tim en Kees.

Of het is gewoon een beetje een slordige vraag en ze tellen de mol mee als kandidaat, in dat geval is de vraagstelling wel vreemd.
Wauw goed gezien :P stomme vraag, wie beantwoorde die vraag?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:57:28 #34
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121722847
nou ja, de mol is natuurlijk ook gewoon kandidaat. naast mol. Ik zou niet weten hoe ze die vraag anders hadden moeten stellen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121723261
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wauw goed gezien :P stomme vraag, wie beantwoorde die vraag?
Kees.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, de mol is natuurlijk ook gewoon kandidaat. naast mol. Ik zou niet weten hoe ze die vraag anders hadden moeten stellen?
Jah inderdaad. Naja ze hadden ook kunnen vragen in welke jeep zat de mol, die waar 3 mensen in zaten of die waar er 4 in zaten. En omdat er staat MET hoeveel kandidaten zat de mol in de jeep, zou het raar zijn om de mol nog een keer als kandidaat mee te tellen. Ik blijf het apart vinden..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:06:30 #36
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121723266
Het zou een hint kúnnen zijn, omdat het eerste antwoord in principe het goede is. Met hoeveel kandidaten in de jeep = de mol + hoeveel anderen. 1+3=4. Dus dan zou Carolien, Kees, Paulien of Tim de Mol zijn. Dat komt wel overeen met de afvallerstheorie (die in elkaar schuivende balken met de ogen, in afl. 1).

Maar misschien is de vraag gewoon wat onhandig gesteld.
pi_121724004
Stel je komt in de auto aan, 4 mn erin. Iemand vraagt later, met hoeveel mensen zat je in de auto? Dan zeg je toch ook 4?
En de mol lijkt me ook een kandidaat.
'And I called your name,
pi_121726458
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

Sowieso was Tim verder behoorlijk aan het klooien tijdens het sturen. Het is wel een beetje zijn manier van spelen denk ik, vreemd doen zodat mensen hem verdenken. Maar wat elders al gezegd is, dat hij de Mol is en ze door hem van het spel te halen kunnen zeggen dat hij wat subtieler moet zijn, is in deze zelfs nog niet eens zo heel vergezocht.

Dat lijkt me niet, kunnen ze net zo goed zeggen wanneer ze hem bij hen roepen voor die gesprekjes voor de camera.
pi_121726498
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Stel je komt in de auto aan, 4 mn erin. Iemand vraagt later, met hoeveel mensen zat je in de auto? Dan zeg je toch ook 4?
En de mol lijkt me ook een kandidaat.
En daarbij zat er ook nog een chauffeur en een dierenspotter in de jeep, dus die zou je dan ook mee moeten tellen. Ik zie daarom geen manier hoe de vraag beter had kunnen worden gesteld.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:19:05 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121726506

de muzikale hint voor de afvaller van aflevering 4.

met voor de volledigheid de tekst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 69% gewijzigd door debuurvrouw op 18-01-2013 16:25:19 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121726579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:

de muzikale hint voor de afvaller van aflevering 4.
Het is niet de originele artiest, kunnen we daar iets mee?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:24:19 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121726756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef Lutte het volgende:

[..]

Het is niet de originele artiest, kunnen we daar iets mee?
ik zit al even te kijken. Misschien met het feit dat het is gebruikt bij Sons of Anarchy
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:41:16 #43
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121727508
de enige die ik kan linken aan motoren is Daniel Boissevain.

http://www.reni.nl/catego(...)ca5d0e40d8eb01b770b6

Maar zo makkelijk zal het toch niet zijn? :o
pi_121728327
Wat was Tim's reactie toen Tania groen kreeg, is dat te zien op beeld? Als niet wetende kandidaat zou hij iets van balende emotie moeten laten zien. Je wilt immers winnen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:17:43 #45
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121729109
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
de enige die ik kan linken aan motoren is Daniel Boissevain.

http://www.reni.nl/catego(...)ca5d0e40d8eb01b770b6

Maar zo makkelijk zal het toch niet zijn? :o
Hij heeft wel een motorrijder gespeeld in Kees & co.. Dat zou er ook voor pleiten..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:37:13 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121729867
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Hij heeft wel een motorrijder gespeeld in Kees & co.. Dat zou er ook voor pleiten..
ja, die daalde wat traag in. :D wel een leuke hint als Kees de mol is zeg maar...
pi_121731416
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was Tim's reactie toen Tania groen kreeg, is dat te zien op beeld? Als niet wetende kandidaat zou hij iets van balende emotie moeten laten zien. Je wilt immers winnen...
Ik had het idee dat hij van te voren het al wist. Hij kijkt nogal onverschillig...
Find your prince, before you start kissing frogs
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:33:05 #48
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121731794
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef Kings het volgende:

[..]

Ik had het idee dat hij van te voren het al wist. Hij kijkt nogal onverschillig...
Volgens mij stak hij zijn arm een stukje in de lucht, zo van "en ik dan?"

Of "wat is deze?" :')
pi_121752159
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:28 schreef GauloisesB. het volgende:

1. zou Tim de Mol zijn,

Onderschat niet dat kandidaten die zeggen helemaal op iemand in te zetten ook daadwerkelijk foute antwoorden kunnen geven. Je kunt wel je test helemaal op Tim inzetten, maar je kunt ook net zo goed vijf foute antwoorden geven...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 19 januari 2013 @ 07:56:24 #50
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_121753929
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef Kings het volgende:

[..]

Ik heb op hem gelet en bij iedere executie is hij redelijk onverschillig en emotieloos. Dat zegt dus ook niet zoveel.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_121754099
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 07:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik heb op hem gelet en bij iedere executie is hij redelijk onverschillig en emotieloos. Dat zegt dus ook niet zoveel.
Paulien is dat ook.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')