Even los v/h eten/cultuur is half spaans half Marokkaans eigenlijk vergelijkbaar met half Nederlands, half Frans... wel gemixt, maar afhankelijk van de exacte specificatie v/d voorouders redelijk 'van hetzelfde'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Half Spaans en half Marokkaans zeker. Moet ze even opzoeken.

Heb je gelijk in. Moren hebben huisgehouden in Spanje. Zie je ook aan de huidskleur. Blijft lichtgetint.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Even los v/h eten/cultuur is half spaans half Marokkaans eigenlijk vergelijkbaar met half Nederlands, half Frans... wel gemixt, maar afhankelijk van de exacte specificatie v/d voorouders redelijk 'van hetzelfde'.

thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:07 schreef Jellereppe het volgende:
Mehdi Carcela-Gonzalez. Spaanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Haha, geen dank. Je ziet het verschil niet tussen die mix. Ik ga nu een persoon posten waarbij zelfs Badr Hari nog een lieverdje bij is. Ze kunnen van het levensverhaal van die man een spannende film maken. Niet te geloven. Wel een crimineel, maar goed.quote:

toevallig net zien spelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:44 schreef Jellereppe het volgende:
Akim Ramoul met zoontje. Algerijnse vader en Nederlandse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

nee iddquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, geen dank. Je ziet het verschil niet tussen die mix. Ik ga nu een persoon posten waarbij zelfs Badr Hari nog een lieverdje bij is. Ze kunnen van het levensverhaal van die man een spannende film maken. Niet te geloven. Wel een crimineel, maar goed.

Haha, Marokkanen/Spanjaarden/Italianen komt altijd een donkere huidskleur uit. Hij is evenwel Kaukasiër. Daarnaast heb je de Negroïde ras. Chinezen en Japanners zijn weer Mongoliden. Maar goed, ik haat dat onderscheid. We zijn allemaal mensen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee idd
ik vind meer op een neger lijken

Komt door de misvatting donkere huidskleur = neger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee idd
ik vind meer op een neger lijken

klopt helemaal ik heb een tintjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Komt door de misvatting donkere huidskleur = neger.
En dat terwijl je zelf volgens mij ook niet eens blank bent...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |