je denkt toch niet dat ik echt serieus ben he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was ook een beetje sarcasme. Ik vind de titel van dat programma zo niet passend.
Jawelquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik echt serieus ben he?
Dank de goden, ik dacht ff dat je gek geworden wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok, die hele glennis, volendam en alles zal me echt aan mn reet roesten hoor
lol, nou moet ik zeggen dat ik wel serieus was over glennis dr stem. ze heeft gewoon een goede stem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dank de goden, ik dacht ff dat je gek geworden was
Ja zeg datquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:19 schreef Bos81 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-zonder-stroom.html
Dat was dicht bij jou Lut![]()
Je leeft nog na deze vreselijk traumatische ervaringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:44 schreef Lutte het volgende:
Vrijdagochtend, nietsvermoedend FB checken, staar je ineens in het gezicht van GlennisThx gomi!
Staat daar geen hele lange ban op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:44 schreef Lutte het volgende:
Vrijdagochtend, nietsvermoedend FB checken, staar je ineens in het gezicht van GlennisThx gomi!
Nou als ik m aan zou geven had ie wel een probleem aangezien je op FB geen valse naam magquote:
Wat kakquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vanmorgen mn leuke sneakers ondergepist.
Ik heb ze weggegooid uit boosheid.
Ik haat hem zo erg vandaag, het is een nieuw hoogtepunt!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
For fucks sake, dat heeft niks met die chip te maken, die hoerenklootzak wil gewoon niks doen buiten want sneeuw
![]()
![]()
Hij heeft ook niet gepoept vanmorgen.
Dus het is gewoon wachten tot ie het binnen doet zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |