Wat voor toestellen/apparaten hebben jullie dan van Atag ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef cyberbab het volgende:
Ja hoor wij hebben al 5 jaar atag. Werkt prima!
Wij hebben een pakket van Etna en hebben zoals hierboven beschreven alles even gegoogled. Niets mis mee volgens de recensies van anderen. Nu hebben we zelf al wel een aantal probleempjes gehad. Ook het aantal decibels van de afzuigkap is gechecked en leek goed. helaas is het in werkelijkheid een herrie, maar volgens de monteur (die er toch moest zijn) komt dat door de afvoer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef jpajs het volgende:
In de offerte apart laten noteren. Thuis even op kieskeurig en in google shopping de prijzen vergelijken. Veel internet aanbieders sluiten aan als je meer dan vijf apparaten af neemt. Meestal met wat heen en weer mailen is er nog wel wat aan de prijs te doen. Garantie komt altijd van de fabrikant af dus niet bij de keukenleverancier.
Er zijn zelfs installateurs die de stekkers er niet instoppen en geen gasaansluiting maken.
Afzuig kap even kijken naar de decibels.
Het mooie van Kieskeurig zijn de recensies. Praktijk gerelateerde ervaringen van mensen die iets hebben gekocht. Tuurlijk is de ervaring van een keukenboer ook wel wat waard. Maar die kunnen, mijns inziens niet op tegen de ervaring van de praktijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:14 schreef Femmie13 het volgende:
[..]
Wij hebben een pakket van Etna en hebben zoals hierboven beschreven alles even gegoogled. Niets mis mee volgens de recensies van anderen. Nu hebben we zelf al wel een aantal probleempjes gehad. Ook het aantal decibels van de afzuigkap is gechecked en leek goed. helaas is het in werkelijkheid een herrie, maar volgens de monteur (die er toch moest zijn) komt dat door de afvoer.
Op zich voldoen de apparaten wel hoor, maar achteraf had ik toch liever iets betere kwaliteit gehad.
Ik dacht Liebherr = Miele (of omgekeerd?) ??quote:
Liebherr bouwt ook voor Miele.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik dacht Liebherr = Miele (of omgekeerd?) ??
Anyway, als Atag uit Whirlpool(onderdelen) bestaat, zou ik er met een grote boog omheen lopen, tenzij apparatuur repareren je hobby is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop