Gemiddelde leeftijd is gestegen naar 30 lees ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan visie bij de Telegraaf Media Groep, elke leek had kunnen zien dat het een kwestie van tijd was tot iedereen naar Facebook zou gaan en Hyves geen drol meer waard zou zijn. Volgens mij zitten er alleen nog maar bejaarden of tieners op Hyves, alles daartussen is weg
( en terecht, site zag er niet uit).
Fuck, is wist niet dat het in NL live uitgezonden zou worden , heb zelfs nog een Livestrong trui in mijn kast liggen (gekocht in de US)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:48 schreef Tchock het volgende:
Kijk je ook naar Lance, Keyos? Jij bent wel een sportfan toch?
Als je snel TLC opzoekt in de krochten van je TV kun je het laatste stukje nog kijken. Reclame nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Fuck, is wist niet dat het in NL live uitgezonden zou worden , heb zelfs nog een Livestrong trui in mijn kast liggen (gekocht in de US).
Ik heb hem gevonden inderdaad, had tot vandaag nog nooit van die hele zender gehoord. Ik kijk maar even die laatste 10 minuten mee, scheelt mij weer 10 minuten van de herhaling .quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je snel TLC opzoekt in de krochten van je TV kun je het laatste stukje nog kijken. Reclame nu.
Ik heb er een keer een programma over taarten gezien toen ik me verveelde, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden inderdaad, had tot vandaag nog nooit van die hele zender gehoord. Ik kijk maar even die laatste 10 minuten mee, scheelt mij weer 10 minuten van de herhaling .
Als hij had gezegd het waren vrienden van me dus ik gaf ze geld, maar ze verduisterden niets, had ik 'm nog best geloofd. Maar ditquote:
Hij moest vandaag zijn medaille al terugsturen naar de hoge heren van de Olympische Spelen. Ik hoop dat zijn naam uit alle lijsten wordt gewist. Deze man heeft in zijn eentje echt de wielersport voor mij verpestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:01 schreef Keyos het volgende:
In mijn ogen hoeft hij écht niet elke cent terug te geven aan organisaties die geld hebben betaald voor zijn komst (die hebben daarvan geprofiteerd in die periode), maar elke cent dat mensen verloren hebben in rechtszaken tegen Lance terwijl zij (naderhand) de waarheid hebben gesproken, moet terugbetaald worden.
Al kan ik het niet van mijn hart verkrijgen mijn Livestrong trui symbolisch te verbranden, ben best gehecht aan die truiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij moest vandaag zijn medaille al terugsturen naar de hoge heren van de Olympische Spelen. Ik hoop dat zijn naam uit alle lijsten wordt gewist. Deze man heeft in zijn eentje echt de wielersport voor mij verpest
Ja, maar dat vind ik anders. Hij is niet de enige die gebruikte, nee. Absoluut niet. Maar hoe hij zich altijd tegen de aanklachten verdedigdequote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al kan ik het niet van mijn hart verkrijgen mijn Livestrong trui symbolisch te verbranden, ben best gehecht aan die trui.
Probleem in deze sport is dat het eerder regel dan uitzondering is dat mensen gebruiken, je kan de medaille/winst niet aan de beste '2de' (vaak zijn het eerder 10de of 15de) geven omdat die ook verdacht is.
Als het goed is komt hij dinsdag voor het eerst, ben benieuwd, hopelijk heb ik een goede en vroege bezorger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:14 schreef Tchock het volgende:
Haha. Jij van je Next als die er al is, en laat nog even weten wat je er van vindt.
Ja nog wakker, even filmpje kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:19 schreef Ties02 het volgende:
Jij bent nog steeds wakker? lol
Ja ik werd net gewoon al wakker, ogen wijd open en aan niets anders denkend dan het tentamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |