quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vroeg me al sinds 3 uur af wat je hier nou mee bedoelde (toch niet dat het een enorme verrassing was?), maar had mobiel geen zin om te quoten
Klopt maar daar zit een juridische adder onder het gras. De verjaringstermijn gaat namelijk pas in op het moment dat het complot om het feit te verdoezelen eindigt. Als aangetoond kan worden dat hij minder dan 5 jaar geleden nog mensen heeft bedreigt/onder druk heeft gezet om niet de waarheid te vertellen kan hij alsnog vervolgd worden. Dit is wel een stuk moeilijker natuurlijk want erg moeilijk aan te tonen dus hij zal er wel mee weg komen maar theoretisch kan het.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
5 jaar verjaringstermijn in bijna alle gevallen in Amerika... Dus verklaren dat het na 2005 allemaal afgelopen was is wel zo praktisch!
Was daar geen clausule aan gebreid door het Armstrong kamp dat na de uitspraak over de toenmalige zaak er niet meer op terug kon gekomen worden. Ik had ergens zoiets gelezen, dacht ik (sorry geen bron). Zou wel erg raar zijn als dat inderdaad het geval zou zijn. Kan dat juridisch gezien? Maar ja, is wel verjaard ondertussen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar hij heeft in 2005 toch gewoon meineed gepleegt, daar kunnen ze nog achteraan, tenzij het dus verjaard is.
Ja 5 jaar. Over die clausule heb ik niks gelezen, sorry.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Was daar geen clausule aan gebreid door het Armstrong kamp dat na de uitspraak over de toenmalige zaak er niet meer op terug kon gekomen worden. Ik had ergens zoiets gelezen, dacht ik (sorry geen bron). Zou wel erg raar zijn als dat inderdaad het geval zou zijn. Kan dat juridisch gezien? Maar ja, is wel verjaard ondertussen.5 jaar is die termijn, niet?
Waarom kon hij niet open zijn over dat ziekenhuisverhaal? Dat is toch ook verjaard als dat in 2005 onder ede is ontkend?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef I0_0I het volgende:
Dopinggebruik in 2009/2010 bekennen zou volledig los staan van die meineed.
Je kan namelijk simpelweg niet in 2005 ontkennen dat je in 2010 geen doping hebt gebruikt.
Enkel op dat ziekenhuisverhaal was de meineed van toepassing, maar daar heeft hij dan ook geen antwoord op gegeven.
Hiermee beschermt hij Stephanie McIlvain, van sponsor Oakley. Zij verklaarde onder ede dat hij in die ziekenzaal niet gezegd heeft wat hij allemaal gebruikte. Zou hij nu toegeven aan Betsy, dan pleegde McIlvain meineed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom kon hij niet open zijn over dat ziekenhuisverhaal? Dat is toch ook verjaard als dat in 2005 onder ede is ontkend?
Opgenomen telefoontje ja, heb ik laatst ook op youtube gezien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:04 schreef marcodej het volgende:
Overigens is er later alweer een opname opgedoken van Lemond, waarin McIlvain tegenover hem verklaart dat hij weldegelijk dopinggebruik toegaf aan de artsen in die ziekenzaal.
Smerig zaakje.
Pfff, smerige zaak idd...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hiermee beschermt hij Stephanie McIlvain, van sponsor Oakley. Zij verklaarde onder ede dat hij in die ziekenzaal niet gezegd heeft wat hij allemaal gebruikte. Zou hij nu toegeven aan Betsy, dan pleegde McIlvain meineed.
pijnstllend, de crap is dat het tot 6 weken in je vetcellen kan blijven zitten, dan is er niks actief meer, maar je test wel positief op de metabolites.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe verbeter je je performance met Cannabis?
voor een aantal is dat een feit en soms is het een belediging voor onze intelligentie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
Toch is het mogelijk dat hij liegt over 2009/2010 om daarmee nog meer claims te voorkomen. Zjn bloedpaspoort was toch niet voor niets verdacht....
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a08b039b-6cb8-336d-ae94-159d5db1456dquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Wombcat het volgende:
Gert Jacobs op TV nu, die Armstrong wel blind geloofd als die zegt dat 'ie in na 2005 schoon was
Reasoned Decision vanaf p. 82...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:15 schreef THEFXR het volgende:
is Tygart corrupt als hij 2009-2011 laat zitten?
Waar moeten ze achteraan? Daar staat al wat ze erover weten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
thanks, ze gaan er dus niet achteraan
voor vervolging, omdat hij over die periode ontkentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar moeten ze achteraan? Daar staat al wat ze erover weten.
Ze hebben alleen geen bewijs / verklaringen over die periode. Ze kunnen er niks mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor vervolging, omdat hij over die periode ontkent
USADA’s case against Mr. Armstrong does not turn on evidence of Armstrong’s doping
during the 2009 – 2012 timeframe. However, the evidence from this period provides strong
corroboration for the already overwhelming evidence of Armstrong’s doping from the period
from 1998 through 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |