abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121713312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef heywoodu het volgende:
http://www.nu.nl/sport/30(...)g-hen-vrijpleit.html

Ik blijf hier toch kriebels bij krijgen hoor _O-
Vrijgepleit door een pathetisch leugenaar, voor wat het waard is...
pi_121713387
quote:
Novak Djokovic leek vrijdag weinig sympathie te hebben voor de dopingbekentenis van Lance Armstrong.
© getty.
De Servische nummer 1 van de tenniswereld stelde na zijn overwinning in de derde ronde van de Australian Open dat het gedrag van de Amerikaanse renner niet onbestraft mag blijven. 'Armstrong moet lijden voor zijn leugens.'

'Dat is niet de manier om succesvol te zijn. Ik vind het een schande voor de sport, dat we zulke atleten hebben. Hij heeft heel veel mensen met zijn loopbaan en zijn levensgeschiedenis bedrogen', aldus Djokovic. 'Ik heb veel vertrouwen in het wielrennen verloren. Ik keek er graag naar, maar er is te veel gebeurd.'

Volgens Djokovic is het tennis 'schoon'. 'In mijn ogen zijn de antidopingregels in het tennis goed. Ik geloof dat wij een van de schoonste sporters in de wereld zijn.' Het laatste half jaar heeft hij echter geen bloedtests ondergaan.
'Maar ik heb er niks tegen; hoe meer tests hoe beter.'
Dat eerste durven beweren, terwijl hij een half jaar niet is getest op bloed :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_121713420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
Toch is het mogelijk dat hij liegt over 2009/2010 om daarmee nog meer claims te voorkomen. Zjn bloedpaspoort was toch niet voor niets verdacht....
Mogelijk _O-. Jij bent ook wel wat milder geworden in de loop der jaren :P.

Hij voelde zich destijds zo onaantastbaar dat hij zijn eigen bloedwaardes ging publiceren :'). Beetje expert zag natuurlijk dat dat verdacht was. Later stopte hij daar ook maar weer mee. Maar goed, buiten dat, heb je al die mails tussen Ferrari en Armstrong niet gelezen uit die tijd? "Special thanks for killing that Garmin" :D.

En dat ging er op het laatst weer over hoe hij zich moest prepareren voor triatlons.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:42:59 #154
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121713525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mogelijk _O-. Jij bent ook wel wat milder geworden in de loop der jaren :P.

Hij voelde zich destijds zo onaantastbaar dat hij zijn eigen bloedwaardes ging publiceren :'). Beetje expert zag natuurlijk dat dat verdacht was. Later stopte hij daar ook maar weer mee. Maar goed, buiten dat, heb je al die mails tussen Ferrari en Armstrong niet gelezen uit die tijd? "Special thanks for killing that Garmin" :D.

En dat ging er op het laatst weer over hoe hij zich moest prepareren voor triatlons.
Toen er ergens een piekje te observeren viel, wisselde hij ook dat grafiekje met een milder grafiekje (foutje van de test he :') )
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:48:29 #155
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_121713709
quote:
De Serviër Novak Djokovic, 's werelds nummer één in het mannentennis, is hard voor ex-wielrenner Lance Armstrong na diens dopingbekentenis bij Oprah Winfrey. "Hij is een schande voor de sport", verklaarde 'Nole' vanmorgen in de rand van zijn derderondepartij op de Australian Open in Melbourne.
"Het is een schande voor de sport dat er zo'n atleet bestaat als Armstrong. Hij heeft in zijn wielercarrière de sport en vele mensen bedrogen. Al zijn titels zouden afgepakt moeten worden. Net zoals vele anderen ben ik mijn geloofwaardigheid in de wielersport verloren. Ik volgde alles, maar er zijn al zo veel schandalen de revue gepasseerd".

"Tennissers behoren tot de zuiverste atleten. Het stoort met niet om tien, twintig of zelfs dertig keer per jaar getest te worden", aldus Djokovic, die zijn afgelopen nacht in Melbourne verzekerde van een ticket voor de laatste zestien.
:')
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_121713834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Iemand die PDF bij de hand? Meer dan vijf keer in een jaar tijdens toernooien was het niet toch?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:53:28 #157
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_121713869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:23 schreef marcodej het volgende:
Ben wel benieuwd wat nu zijn doel met dit interview was. Waarheidsvinding? Coming clean? Vergeving? Terugwinnen geloofwaardigheid? Vast vergeving, maar het interview heeft eigenlijk in alles gefaald.
De politiek in. Over 10 jaar gouverneur zijn. Daarvoor moest hij wel bekennen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_121713899
Nou, ik denk dat Lance met het eerste deel van het interview niet helemaal in zijn opzet geslaagd is. Je moet toch op een bepaalde manier sympathiek overkomen en imo is dat toch niet helemaal goed overgekomen. Maar misschien is het voor de gemiddelde Amerikaan anders. In mijn ogen kon je op bepaalde momenten zeker zien dat hij in elk geval niet de hele waarheid sprak, eigenlijk was er maar 1 moment dat ik geloofde dat hij de hele waarheid sprak beter gezegd. Voor de rest niet echt een spannend interview.

Morgen zal niet veel beter zijn.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:58:12 #159
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121714028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Steven184 het volgende:
Nou, ik denk dat Lance met het eerste deel van het interview niet helemaal in zijn opzet geslaagd is. Je moet toch op een bepaalde manier sympathiek overkomen en imo is dat toch niet helemaal goed overgekomen. Maar misschien is het voor de gemiddelde Amerikaan anders. In mijn ogen kon je op bepaalde momenten zeker zien dat hij in elk geval niet de hele waarheid sprak, eigenlijk was er maar 1 moment dat ik geloofde dat hij de hele waarheid sprak beter gezegd. Voor de rest niet echt een spannend interview.

Morgen zal niet veel beter zijn.
Ik hoop niet dat het morgen alle remmen los is in pure Oprah style om in het reine te komen met de Amerikaanse massa want die zijn daar extra gevoelig voor. Ik zie hem nog het martelaarsstatuut krijgen daar. :r
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:59:10 #160
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_121714055
Doordat hij weer liegt over bepaalde zaken vind ik hem er alleen maar slapper op worden.
En dat lachje toen hij Betsy gek noemde, manikaal.
Gebeurtenissen bekennen maar het net een beetje verdraaien, wat niet klopt, om zogenaamd sympathieker er uit te komen. Laf. Doe je jezelf als zo groot voor en zelfs tijdens je bekentenis ben je laf, hij is in mijn achting gedaald tot nu toe.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_121714358
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het morgen alle remmen los is in pure Oprah style om in het reine te komen met de Amerikaanse massa want die zijn daar extra gevoelig voor. Ik zie hem nog het martelaarsstatuut krijgen daar. :r
Dat "lighten up" belooft niet veel goeds.
pi_121714372
Greg LeMond :').
pi_121714458
Lance kan zo goed liegen dat ik zelfs begin te twijfelen of hij überhaupt wel ooit doping heeft gebruikt.
In the coolest little capital of the world
pi_121714654
Lekker boeiend:

Rank Name Team Time
DSQ Lance Armstrong (USA) Discovery Channel 86h 15' 02"
2 Ivan Basso (ITA) Team CSC +4' 40"
DSQ Jan Ullrich (GER) T-Mobile +6' 21"
4 Francisco Mancebo (ESP) Illes Balears-Caisse d'Epargne +9' 59"
5 Alexandre Vinokourov (KAZ) T-Mobile +11' 01"
DSQ Levi Leipheimer (USA) Gerolsteiner +11' 21"
7 Michael Rasmussen (DEN) Rabobank +11' 33"
8 Cadel Evans (AUS) Davitamon-Lotto +11' 55"
9 Floyd Landis (USA) Phonak +12' 44"
10 Óscar Pereiro (ESP) Phonak +16' 04"

De top tien van 2005. Er zit geen renner tussen die niet gebruikte.
pi_121714980
Armstrong beweerde dat hij tijdens de Tours niet gebruikte, alleen vooraf. Zou dat waar zijn?
pi_121715086
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Armstrong beweerde dat hij tijdens de Tours niet gebruikte, alleen vooraf. Zou dat waar zijn?
Hamilton beweert wat anders. Ook vaag. Armstrong bevestigt het Motoman-verhaal, maar die reed toch ook tijdens de Tour achter ze aan? Dan spreekt hij zichzelf tegen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 18 januari 2013 @ 11:31:27 #167
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121715101
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Nee, bloedtransfusies tijdens de tour, motoman met zijn thermos vol epo, ... en wat extra testosteron heeft ook zeker grote voordelen hoor tijdens zo'n grote ronde. Dat ging die echt niet nalaten hoor.
pi_121715154
Hij reageert ook niet met een volmondig nee op het verhaal dat ze in de bus spoten terwijl de fans buiten stonden, terwijl dat natuurlijk niet waar kan zijn als hij niet gebruikte in de Tour.
pi_121715180
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef Sloggi het volgende:
Lekker boeiend:

Rank Name Team Time
DSQ Lance Armstrong (USA) Discovery Channel 86h 15' 02"
2 Ivan Basso (ITA) Team CSC +4' 40"
DSQ Jan Ullrich (GER) T-Mobile +6' 21"
4 Francisco Mancebo (ESP) Illes Balears-Caisse d'Epargne +9' 59"
5 Alexandre Vinokourov (KAZ) T-Mobile +11' 01"
DSQ Levi Leipheimer (USA) Gerolsteiner +11' 21"
7 Michael Rasmussen (DEN) Rabobank +11' 33"
8 Cadel Evans (AUS) Davitamon-Lotto +11' 55"
9 Floyd Landis (USA) Phonak +12' 44"
10 Óscar Pereiro (ESP) Phonak +16' 04"

De top tien van 2005. Er zit geen renner tussen die niet gebruikte.
Evans? En Pereiro toch ook niet?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 11:34:44 #170
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121715233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een Spanjaard is bij voorbaat al een beetje verdacht. Spanje heeft lange tijd (misschien nu nog, weet ik niet) een redelijk lakse houding tov doping gehad.
pi_121715263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hamilton beweert wat anders. Ook vaag. Armstrong bevestigt het Motoman-verhaal, maar die reed toch ook tijdens de Tour achter ze aan? Dan spreekt hij zichzelf tegen.
Dat doet Lance eigenlijk wel meerdere keren in het interview van vannacht, zoals een Belg op radio 1 ook al impliciet verwoordde. Moeten vooral tussen de woorden die hij uitspreekt luisteren. Nouja, het hoge woord is er uit, hopelijk volgt er nog een diepte interview en werkt hij wel eerlijk mee aan een onderzoekscommissie
pi_121715317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Pereiro is wel in opspraak geweest. Evans (nog) niet.
pi_121716719
Vraag me ook nog welk doel dit interview diende. Geen coming clean, want de dingen waarop hij anno 2013 nog op gepakt kan worden ontkent hij gewoon.

Ook wil hij niet de sport schoonmaken. Hij beschermt meerdere mensen (waaronder Ferrari en Bruyneel) en weigert zich negatief uit te laten over de UCI (die niet wisten hoe snel ze met een verklaring moesten komen om te zeggen 'zie je wel wij zijn onschuldig, :') . Echt triest was dat).

Wil hij een beetje z'n geweten cleanen zoverre dat het hem niet kan schaden? Vind het daar wel op lijken. Dat bevestigd ook de keuze voor een Oprah en niet voor 60 Minutes of Sport, waarin hij echt op de pijnbank zou worden gelegd.

Ik denk ook dat hij niet aan een onderzoekscommissie zal meewerken. Ja, misschien met de UCI, maar wat is dat waard...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_121718085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tests waarvan Armstrong heeft uitgelegd dat je die met planning en discipline perfect kunt omzeilen. 500 tests. :')
pi_121718329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Volgens mij werd door Oprah en consorten ontkent dat lance een cent kreeg voor het interview dus op welke manier zou hij dan cashen?
Zijn inkomsten zijn opgedroogd sinds de doping affaire. Dit is een poging om weet salonfähig te worden. Denk dat er ook binnenkort een boek uitkomt met 'zijn kant' van het verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')