03:59 uur
Proces
Oprah: "Veel mensen hebben de waarheid gezegd en jij hebt ze daarna aangeklaagd. Waarom?"
Lance: "Dat is een groot mankement van mij. Als mensen mij het nooit vergeven, begrijp ik dat. De eerste stap die ik moet zetten vanaf nu, is om die mensen mijn excuses aan te bieden."
03:58 uur
Excuses
"Zij is één van de mensen aan wie ik excuses moet maken."
03:58 uur
Verhaal O'Reilly
Over het verhaal van masseuse Emma O'Reilly. "Dat is waar."
03:56 uur
Donatie UCI
"Ik heb geld gedoneerd omdat ze dat vroegen. Ik kan dit onmogelijk antwoorden zonder dat iemand mij gelooft. Maar er stond niets tegenover. Er zijn veel dingen die verdacht zijn, maar dit is er niet één van. Zij vroegen het en ik zei: 'sure'. "
03:55 uur
Ronde van Zwitserland
"Zwitserland? Ik ga zeggen wat waar is. Het verhaal van Hamilton is niet waar. Er was geen postieve test. Er was geen geheime vergadering met het UCI."
03:54 uur
Nul keer positief
"Ik ben geen enkele keer positief geweest tijdens een test", stelt Armstrong
03:47 uur
"Zie dat het fout was"
"Ik zie nu in dat het fout was", vervolgt Armstrong. "Ik zal de rest van mijn leven het vertrouwen van mensen moeten terugwinnen. De rest van mijn leven."
03:43 uur
"Voelde niet fout"
"Of het fout voelde destijds? Nee. Het voelde niet fout. En dat is beangstigend. Of ik voelde dat ik de boel belazerde? Nee, en dat is nog het engste."
03:42 uur
Speech in Parijs
Over zijn afscheidsspeech in 2005: "Ik heb wat fouten gemaakt in mijn leven. En dat was er wel één."
03:41 uur
Arrogant
"Als ik mezelf nu terugzie, denk ik: wat een arrogant prick."
03:38 uur
Ferrari niet de leider
"Was hij de leider achter het dopingprogramma van het team?", vraagt Oprah over Ferrari.
"Nee."
03:35 uur
Ferrari
"Het is moeilijk geen namen te noemen. Er zijn mensen in dit verhaal die ook gewoon mensen zijn. Het zijn geen monsters. Ik beschouwde Michele Ferrari als een goed man. En dat doe ik nog steeds."
03:26 uur
Bully
"Was je een pestkop?"
"Ja, ik was een pestkop", stelt Armstrong. "Ik wilde alles controleren. Dat wil ik al mijn hele leven. Als iemand iets zegt wat mij niet aanstaat, ga ik er tegenin."
03:22 uur
Niet iedereen gebruikte
"Er waren renners in mijn team die ervoor kozen niet te gebruiken", vervolgt Armstrong
03:16 uur
"Laatste doping in 2005"
Armstrong zegt dat de laatste keer dat hij gebruikte, in 2005 was. "Ik heb niet gebruikt in 2009 en 2010. Absolutely not."
03:13 uur
"Kwestie van plannen"
"Was je niet bang gepakt te worden?", vraagt Oprah.
"Nee. Er waren lange tijd geen out-of-competition-tests. Dus je wordt niet gepakt. Want je was schoon tijdens de races. Het was gewoon een kwestie van plannen."
03:12 uur
Cocktail
"Mijn cocktail was epo, transfusies en testosteron."
03:11 uur
"Tyler niet gelezen"
"Ik heb het boek van Tyler Hamilton niet gelezen", bekent Armstrong
03:08 uur
"Ik beschuldig niemand"
"Maar ik zit hier niet om anderen te beschuldigen."
03:07 uur
Oost-Duitse cultuur
"Het was professioneel. En je kunt het slim noemen. Maar of het groter was dan de Oost-Duitse dopingcultuur in de jaren zeventig of tachtig? Nee."
03:05 uur
Cultuur
"Ik heb de cultuur niet geschapen, maar ik ging er wel in mee. Ik had de toegang tot dezelfde middelen als iedereen."
03:04 uur
"Het klopte niet"
"Dit verhaal was lange tijd perfect. Kanker overwonnen. Zeven keer de Tour gewonnen. Maar het klopte niet."
03:03 uur
"Eén grote leugen"
"Waarom? Ik weet niet of ik een goed antwoord heb. Laat ik beginnen met te zeggen dat dit te laat is om te bekennen. Dat is mijn schuld. Het was allemaal één grote leugen. En die heb ik steeds herhaald."
03:02 uur
"Yes"
Op alle vragen van Oprah Winfrey, antwoordt Lance Armstrong "yes".
De renner geeft toe in alle Tours doping te hebben gebruikt. Hij geeft ook toe dat hij epo heeft gebruikt.
03:02 uur
Eerste vraag
"Yes or no. Did you ever take banned substances?"
Lance Armstrong: "Yes."
03:01 uur
Oprah opent
"Here we are in Austin, Texas."
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .