abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121709503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 04:33 schreef JohnDDD het volgende:
Teleurstellend, denk dat we moeten gaan wachten op een betere interviewer....dit ie echt crap
hij zal ergens anders wel alles gaan vertellen,

quote:
Commissie

"I love cycling, I really do", vervolgt Armstrong.

"Ik heb geen recht van spreken, maar als er een commissie wordt ingesteld waarin je kan opbiechten, en ik word uitgenodigd, zou ik de eerste zijn die zich meld."
pi_121709519
Betsy en anderen analyseren nu bij CNN. Interessant, ze is woest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121709548
quote:
"It's Oprah not 60 Minutes. That says it all," Betsy Andreu said. "I think a couple of sports journalists specializing in cycling and with the detailed knowledge should've been present. Still, this is monumental. I'm glad he didn't go with Jerry Springer."

While Betsy Andreu has mixed emotions about watching the telecast, there is no ambiguity about what she wants Armstrong to say.

"I hope he admits that the hospital room happened," she said. "Lance has one shot at the truth. I hope he doesn't blow it. He has to tell the whole unadulterated truth. Not a partial truth. I don't expect detail to get out here nor should it; that's why he should meet with USADA. He didn't get away with such a massive fraud on his own. I hope the emotions don't overshadow the facts.
http://www.ocregister.com(...)00-andreu-betsy.html

betsy was van te voren al vrij kritisch dus
  vrijdag 18 januari 2013 @ 05:00:13 #104
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121709557
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 04:57 schreef Beardslasher het volgende:

[..]

http://www.ocregister.com(...)00-andreu-betsy.html

betsy was van te voren al vrij kritisch dus
als je alleen daarop focused, mis je " the big picture"
pi_121710000
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 04:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

hij zal ergens anders wel alles gaan vertellen,

[..]

Wat hij in die tweede quote zegt is natuurlijk niet waar. Er was al een commissie en 15 renners gingen hem voor. Hij was gevraagd, maar wilde niet op komen draven. Dus hij is verre van de eerste die openheid wil geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 07:44:24 ]
pi_121710025
Lance schijnt nog een interview te gaan doen. In print.
pi_121710119
Weet hier iemand wanneer het marathoninterview van Ivo Niehe met Boogerd wordt uitgezonden?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_121710170
quote:
Armstrong heeft spijt, maar vooral van het feit dat hij ontmaskerd is

ANALYSE Hij was grijzer bij de slapen geworden, en leek nerveuzer dan tijdens eerdere optredens. Maar soms was Lance Armstrong tijdens het eerste deel van het langverwachte interview met Oprah Winfrey met zijn brutale humor totaal zichzelf. 'Ik wil hier wel even iets rechtzetten. Ik heb Betsy Andreu gek genoemd en een leugenaar, maar ik heb nooit gezegd dat ze dik was.' De 41-jarige Amerikaan lachte wat besmuikt, en Oprah wist zich geen raad met de situatie. Het bood Armstrong een uitweg zoals hij die wel vaker mocht bewandelen gedurende de zeventig minuten. De tranen, zoals die waren aangekondigd door The New York Times, bleven nog achterwege.

Was de Grote Bekentenis wel de moeite waard om op te blijven? O ja.
Kwam hij geloofwaardig over? Mmm.
Sprak hij de gehele waarheid? Nee.
Was het genoeg om door het grote publiek in genade te worden aangenomen? Dat is zeer twijfelachtig.

Als Armstrong zich wil ontdoen van de levenslange schorsing die het Amerikaanse antidopingbureau Usada hem heeft opgelegd, zal hij in het tweede uit te zenden deel - komende nacht - ook meer moeten prijsgeven dan hij nu heeft gedaan. Hoewel het al niet de verwachting was dat hij voor de camera's oude vrienden als Johan Bruyneel en Hein Verbruggen - hun namen vielen nu niet één keer - zou slachtofferen. Dat zal mogelijk gebeuren achter gesloten deuren tijdens een nieuwe geheime ontmoeting met Usada-directeur Travis Tygart.

Dat wil zeggen: als Lance Armstrong daadwerkelijk uit is op het terugbrengen van zijn straf en zijn rentree wil maken als sportman. Daar zinspeelde hij geen moment op tijdens het interview. Op de vraag waarom hij juist nu berouw toonde, bleef hij vaag.

Hele kleine stap
De reductie van zijn straf die hij na het eerste deel van zijn biecht kan verwachten? Nul jaar. Of zoals Usada in een persbericht laat weten: 'Het is een hele kleine stap in de goede richting.' En het wereldantidopingagentschap WADA: 'Als hij op zoek was naar verlossing, dan heeft hij die niet gevonden.'

Zijn veelkoppige juridische team had Armstrong goed voorbereid. De financiële consequenties waren te groot om fouten te maken en misstappen te maken. Zo wilde hij niet bevestigen dat hij in 1996 in een ziekenhuiskamer in Indiana al aan de dokter die hem behandelde voor de teelbalkanker, opbiechtte dat hij doping had gebruikt als wielrenner. Al was het maar omdat hij getuigen daarover onder ede heeft laten liegen.

Pijnlijkste moment
Eén keer ging hij in de fout, en dat was meteen het pijnlijkste moment bij het lastigste onderwerp van het interview. Hij loog en dat zal hem worden aangerekend. Armstrong ontkende met klem dat hij bij de internationale wielerunie (UCI) ooit een positieve dopingtest afkocht. Het geld dat hij overmaakte aan de organisatie was voor de aanschaf van dopingapparatuur. Hij had de donatie op verzoek van de UCI gedaan, vertelde Armstrong Oprah Winfrey. Eerder verklaarde diezelfde UCI dat Armstrong het geld had aangeboden.

Ook zei de Amerikaan dat hij het bedrag ná zijn pensioen overmaakte. Maar het verhaal kwam uit bij de start van de Tour van 2005, nog vóór het afscheid van Armstrong. De toenmalige UCI-voorzitter destijds in de Volkskrant: 'Als iemand zonder bijbedoelingen en zonder het in de publiciteit te brengen geld aan ons geeft, wat is daar dan raar aan? Ik vind het een ongelofelijk mooie geste.'

Armstrong trok bij andere onderwerpen ruimer het boetekleed aan. Hij bekende onomwonden zijn dopinggebruik, hij was een bullebak geweest, zijn eigen mythische verhaal was met hem op de loop gegaan, hij had mensen teleurgesteld, bedreigd en zoveel mensen voor de rechter gedaagd dat hij zelf de tel was kwijtgeraakt. 'Ik zal de rest van mijn leven proberen het goed te maken.' Maar hij beweerde geen andere renners aangezet te hebben tot doping, dopingdokter Ferrari was niet de 'mastermind' en het dopingsysteem binnen zijn ploegen US Postal en Discovery Channel was ook niet het meest geavanceerde in de historie van de internationale sport. Dat was in zijn ogen toch echt het DDR-systeem.

Rentree
Onduidelijk bleef waarom hij er de nadruk op legde dat hij sinds zijn rentree in 2009 geen verboden middelen meer gebruikte. Wel beweerde Armstrong dat hij zonder die comeback de dans zou zijn ontsprongen.

Hij had spijt, maar vooral van het feit dat hij betrapt is. Armstrong voelde zich nooit een bedrieger. Hij zocht het woord zelfs op in het woordenboek en maakte er zijn eigen waarheid en definitie van. Iedereen kon doen wat hij deed. Alle renners hadden toegang tot verboden middelen, iedereen kon de controles ontduiken en dus waren ze allemaal gelijk.

Doping was hetzelfde als de lucht in de banden en het water in de bidons, het hoorde er als vanzelfsprekend bij. De vijfhonderd controles die negatief waren en waar Armstrong in het verleden mee schermde om te bewijzen dat hij het spel volgens de regels speelde, bleken er overigens veel minder te zijn geweest, gaf hij toe. 'Ik heb die cultuur niet uitgevonden, maar ik heb ook niet geprobeerd er een einde aan te maken. Het was gewoon een kwestie van goed plannen om niet gepakt te worden.'

Lachwekkend
Bij tijd en wijle was de biecht ook lachwekkend. Lance Armstrong die het gebruik van verboden middelen bekende, maar tegelijkertijd vertelde dat hij tijdens zijn zeven Tours 'clean' reed. Of Lance Armstrong die beweerde dat hij in 2005 op het podium op de Champs Elysées niet goed wist wat te zeggen bij de huldiging na zijn zevende Tourzege. Hij betoogde destijds in Parijs vol vuur dat hij het jammer vond dat de sceptici en cynici niet groot durfden te dromen; en dat het hem speet dat ze niet in wonderen geloofden.

Tegen Oprah zei hij dat die woorden er toen per ongeluk waren uitgefloept. Dat hij werd overrompeld door het moment. En dat hij daarom niet goed had na kunnen denken over zijn woorden. Het was baarlijke nonsens. Een dag eerder had hij de journalisten precies hetzelfde gedicteerd.

Hij is de controle over zijn leven kwijt, Armstrong gaf het ruiterlijk toe. Dat overkwam hem maar een keer eerder in zijn leven, toen bij hem kanker werd vastgesteld. En toch zei hij 'vandaag', op de dag van het interview, 'gelukkiger te zijn dan al die dagen in de Tour de France.'
Het klonk als een leugen.
pi_121710189
quote:
hoe verbeter je je performance met Cannabis?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:11:41 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121710205
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Mooi dat scheelt me weer kijken
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:22:14 #111
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_121710379
Jammer dat de interessantere figuren altijd bij zo'n ontzettende kut-interviewster als Winfrey belanden. Nou ja, zal wel net daarom zijn, veel kijkers en echt moeilijk gaan ze 't nooit krijgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121710415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Mooie analyse ^O^
pi_121710430
Gert Jacobs op TV nu, die Armstrong wel blind geloofd als die zegt dat 'ie in na 2005 schoon was _O-
pi_121710443
Ben blij dat ik vannacht niet gekeken heb, en ga vanavond hetzelfde doen. Kan vanavond ook weinig onthuld worden lijkt me, wel blij dat het hoge woord er eindelijk uit is
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:28:56 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121710455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ben blij dat ik vannacht niet gekeken heb, en ga vanavond hetzelfde doen. Kan vanavond ook weinig onthuld worden lijkt me, wel blij dat het hoge woord er eindelijk uit is
Als het om 8 uur of zo was wel maar om er voor op te blijven is wat anders.
pi_121710477
Wat kan er morgen in vredesnaam nog komen. Wordt gewoon een beetje keuvelen op deze manier.
pi_121710497
Nou, een Lance die een traantje wegpinkt
pi_121710506
Goed om te horen dat Armstrong mijn mening onderschrijf. Geen groot renner en een arrogante klootzak. Maar dat wisten de meeste mensen al. Weinig nieuws onder de zon helaas. Behalve nieuwe leugens. Clean in 2009?

[ Bericht 4% gewijzigd door alpeko op 18-01-2013 08:39:02 ]
pi_121710523
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Wombcat het volgende:
Gert Jacobs op TV nu, die Armstrong wel blind geloofd als die zegt dat 'ie in na 2005 schoon was _O-
:')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:48:56 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121710718
Gert :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_121710827
Blij dat ik niet ben opgebleven als ik dit allemaal zo lees, halfbakken non-interview met voorgekookte antwoorden om juridisch goed te zitten, tsja... :)
Jack does it in real time...
pi_121710905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:57 schreef DeeBee het volgende:
Blij dat ik niet ben opgebleven als ik dit allemaal zo lees, halfbakken non-interview met voorgekookte antwoorden om juridisch goed te zitten, tsja... :)
Toch was het bijna surrealistisch om live te zien. Toch bijzonder.
pi_121710916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:57 schreef DeeBee het volgende:
terecht :Y

ik heb op youtube zo'n 20 minuten gekeken, maar daarna uit verveling weer uitgezet :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_121710933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:33 schreef alpeko het volgende:
Goed om te horen dat Armstrong mijn mening onderschrijf. Geen groot renner en een arrogante klootzak. Maar dat wisten de meeste mensen al. Weinig nieuws onder de zon helaas. Behalve nieuwe leugens. Clean in 2009?
En over die donatie. Kan best zijn dat zijn herinnering niet helemaal top was, maar hij beweerde dat hij doneerde na zijn retirement op een verzoek van de UCI.

De UCI beweert dat hij al in 2002 (?), dus tijdens zijn carriere, op eigen initiatief de dopingstrijd financieel wilde steunen. Toen dat geld nog niet binnen was, vroeg de UCI rond de Tour van 2005 (dus niet na zijn retirement) waar dat geld bleef. Essentieel verschil.
pi_121710979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:02 schreef marcodej het volgende:

[..]

Toch was het bijna surrealistisch om live te zien. Toch bijzonder.
Dat kan ik mij ook wel weer voorstellen!

Het dan toch ineens uit zijn mond horen maakt het definitief echt en dan kunnen alle onzin verhalen over dat USADA-rapport en heksenjachten tegen Armstrong tenminste eindelijk ook eens afgelopen zijn... Maar zoals in die samenvatting ook staat, het is toch weinig oprecht, alle toppers en spijtoptanten zijn 'toevallig' rond de verjaringstermijn gestopt met gebruiken en reden daarna clean, en de mensen wiens leven hij ontzettend zuur heeft gemaakt krijgen nu een klein excuus... Ook zag ik dat het term 'level playing field' viel, daar moet ik helemaal van janken ook...

En daarnaast, een kleine 'klap' om te nemen dit, want het zal vast een heel moeilijk leven geweest zijn de afgelopen jaren met al die aandacht en miljoenen op je bankrekening, terwijl je het leven van anderen zuur maakt... :Z

Zo toch maar even inschakelen voor die RTL-samenvatting en dan heb ik de beelden tenminste ook gezien... :P
pi_121711049
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:05 schreef marcodej het volgende:

[..]

En over die donatie. Kan best zijn dat zijn herinnering niet helemaal top was, maar hij beweerde dat hij doneerde na zijn retirement op een verzoek van de UCI.

De UCI beweert dat hij al in 2002 (?), dus tijdens zijn carriere, op eigen initiatief de dopingstrijd financieel wilde steunen. Toen dat geld nog niet binnen was, vroeg de UCI rond de Tour van 2005 (dus niet na zijn retirement) waar dat geld bleef. Essentieel verschil.
Klopt, dat donatie verhaal rammelt ook. Ook aan de kant van de UCI trouwens. Vragen om een donatie van een actief renner. Hoe dubieus wil je het hebben.
pi_121711239
Ben wel benieuwd wat nu zijn doel met dit interview was. Waarheidsvinding? Coming clean? Vergeving? Terugwinnen geloofwaardigheid? Vast vergeving, maar het interview heeft eigenlijk in alles gefaald.
pi_121711326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:23 schreef marcodej het volgende:
Ben wel benieuwd wat nu zijn doel met dit interview was. Waarheidsvinding? Coming clean? Vergeving? Terugwinnen geloofwaardigheid? Vast vergeving, maar het interview heeft eigenlijk in alles gefaald.
Ca$hen, nu hij toch niet langer meer kon ontkennen en meineed verjaard lijkt te zijn.
pi_121711342
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ca$hen.
Volgens mij werd door Oprah en consorten ontkent dat lance een cent kreeg voor het interview dus op welke manier zou hij dan cashen?
pi_121711351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Volgens mij werd door Oprah en consorten ontkent dat lance een cent kreeg voor het interview dus op welke manier zou hij dan cashen?
Als dat idd zo is, dan valt die optie af. Ik kan het me haast niet voorstellen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:29:44 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121711370
En hij kan nog wat claims verwachten denk ik zo
pi_121711630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Szura het volgende:
Een Amerikaanse hoogleraar is het met jou eens, ook vanwege laster.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 18 januari 2013 @ 09:45:34 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_121711757
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttt
Ik vroeg me al sinds 3 uur af wat je hier nou mee bedoelde (toch niet dat het een enorme verrassing was?), maar had mobiel geen zin om te quoten :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_121711826
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Szura het volgende:
Mijneed lijkt me zijn grootste probleem, daarvoor zou je zomaar eens de bak in kunnen draaien.
pi_121711848
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mijneed lijkt me zijn grootste probleem, daarvoor zou je zomaar eens de bak in kunnen draaien.
Al verjaard.
pi_121711969
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:49 schreef marcodej het volgende:

[..]

Al verjaard.
Is meineed niet een uitzondering daarop?

Jammer wel :{w
pi_121711987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In Amerika na 3 jaar al geloof ik.
pi_121712127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

5 jaar verjaringstermijn in bijna alle gevallen in Amerika... Dus verklaren dat het na 2005 allemaal afgelopen was is wel zo praktisch! ^O^
pi_121712145
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

In Amerika na 3 jaar al geloof ik.
Kan ik nergens terugvinden. Ook nog wat kranten die het wel hebben over een aanklacht wegens meineed.
pi_121712163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef DeeBee het volgende:

[..]

5 jaar verjaringstermijn in bijna alle gevallen in Amerika... Dus verklaren dat het na 2005 allemaal afgelopen was is wel zo praktisch! ^O^
En in Frankrijk?
pi_121712244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kan ik nergens terugvinden. Ook nog wat kranten die het wel hebben over een aanklacht wegens meineed.
quote:
Current federal law contains a single statute prescribing a general period of limitations, as well as several statutes that provide longer periods for specific offenses.

Section 3282 of Title 18, United States Code, is the statute of general application. It states that, "(e)xcept as otherwise expressly provided by law," a prosecution for a non-capital offense shall be instituted within five years after the offense was committed.
Bron: http://www.justice.gov/us(...)/title9/crm00650.htm

Perjury / meineed is natuurlijk een non-capital offense, dus binnen 5 jaar na de overtreding zou een zaak gestart moeten worden. O.a. de zaak tegen SCA promotions waar hij verklaarde onder ede nooit gebruikt te hebben, diende reeds in 2006...

Frankrijk is irrelevant denk ik, want daar heeft hij nooit overtreding gepleegd. Behalve misschien dopinggebruik of bezit, zal nog even zoeken wat de periode daar is ja...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:01:02 #142
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121712245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En in Frankrijk?
In dit geval zou ik het Franse chauvinisme door de vingers kunnen zien.
pi_121712307
Ik vraag me af of Bruyneel in deze zaak ook nog voorbij komt. Hij is onlosmakelijk verbonden aan deze praktijken, en als teambaas ook nog een verantwoorlijk voor wat er in het team gebeurt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_121712315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef DeeBee het volgende:
Behalve misschien dopinggebruik of bezit, zal nog even zoeken wat de periode daar is ja...
Oplichting?
pi_121712508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oplichting?
http://www.legifrance.gou(...)2&dateTexte=20130118

Ook vijf jaar dus.

Zie ook: http://fr.wikipedia.org/wiki/Prescription_en_droit_fran%C3%A7ais

Al is het ook nog een beetje vaagjes, maar in 2008 lijkt die periode van 30 jaar beperkt te zijn naar 5 jaar... Dus ook in Frankrijk zullen ze hem niet gaan vervolgen denk ik, of ze moeten echt kwaad willen... :)
pi_121712520
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef DeeBee het volgende:

[..]

http://www.legifrance.gou(...)2&dateTexte=20130118

Ook vijf jaar dus.

Zie ook: http://fr.wikipedia.org/wiki/Prescription_en_droit_fran%C3%A7ais

Al is het ook nog een beetje vaagjes, maar in 2008 lijkt die periode van 30 jaar beperkt te zijn naar 5 jaar... Dus ook in Frankrijk zullen ze hem niet gaan vervolgen denk ik, of ze moeten echt kwaad willen... :)
Fingers crossed dus -O-
pi_121712680
Lachwekkende bekentenis. Hij heeft geen grijntje respect teruggewonnen, zelfs nog meer verloren wat mij betreft. Teleurstellend allemaal.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 18 januari 2013 @ 10:19:05 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_121712793
http://www.nu.nl/sport/30(...)g-hen-vrijpleit.html

Ik blijf hier toch kriebels bij krijgen hoor _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:23:27 #149
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121712949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lachwekkende bekentenis. Hij heeft geen grijntje respect teruggewonnen, zelfs nog meer verloren wat mij betreft. Teleurstellend allemaal.
Ik vind het tot nu toe ook teleurstellend. UCI, ... wordt niet aangehaald. Terwijl daar volgens mij ook nog een vies potje geopend kan worden.
pi_121712985
Toch is het mogelijk dat hij liegt over 2009/2010 om daarmee nog meer claims te voorkomen. Zjn bloedpaspoort was toch niet voor niets verdacht....
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_121713312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef heywoodu het volgende:
http://www.nu.nl/sport/30(...)g-hen-vrijpleit.html

Ik blijf hier toch kriebels bij krijgen hoor _O-
Vrijgepleit door een pathetisch leugenaar, voor wat het waard is...
pi_121713387
quote:
Novak Djokovic leek vrijdag weinig sympathie te hebben voor de dopingbekentenis van Lance Armstrong.
© getty.
De Servische nummer 1 van de tenniswereld stelde na zijn overwinning in de derde ronde van de Australian Open dat het gedrag van de Amerikaanse renner niet onbestraft mag blijven. 'Armstrong moet lijden voor zijn leugens.'

'Dat is niet de manier om succesvol te zijn. Ik vind het een schande voor de sport, dat we zulke atleten hebben. Hij heeft heel veel mensen met zijn loopbaan en zijn levensgeschiedenis bedrogen', aldus Djokovic. 'Ik heb veel vertrouwen in het wielrennen verloren. Ik keek er graag naar, maar er is te veel gebeurd.'

Volgens Djokovic is het tennis 'schoon'. 'In mijn ogen zijn de antidopingregels in het tennis goed. Ik geloof dat wij een van de schoonste sporters in de wereld zijn.' Het laatste half jaar heeft hij echter geen bloedtests ondergaan.
'Maar ik heb er niks tegen; hoe meer tests hoe beter.'
Dat eerste durven beweren, terwijl hij een half jaar niet is getest op bloed :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_121713420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
Toch is het mogelijk dat hij liegt over 2009/2010 om daarmee nog meer claims te voorkomen. Zjn bloedpaspoort was toch niet voor niets verdacht....
Mogelijk _O-. Jij bent ook wel wat milder geworden in de loop der jaren :P.

Hij voelde zich destijds zo onaantastbaar dat hij zijn eigen bloedwaardes ging publiceren :'). Beetje expert zag natuurlijk dat dat verdacht was. Later stopte hij daar ook maar weer mee. Maar goed, buiten dat, heb je al die mails tussen Ferrari en Armstrong niet gelezen uit die tijd? "Special thanks for killing that Garmin" :D.

En dat ging er op het laatst weer over hoe hij zich moest prepareren voor triatlons.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:42:59 #154
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121713525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mogelijk _O-. Jij bent ook wel wat milder geworden in de loop der jaren :P.

Hij voelde zich destijds zo onaantastbaar dat hij zijn eigen bloedwaardes ging publiceren :'). Beetje expert zag natuurlijk dat dat verdacht was. Later stopte hij daar ook maar weer mee. Maar goed, buiten dat, heb je al die mails tussen Ferrari en Armstrong niet gelezen uit die tijd? "Special thanks for killing that Garmin" :D.

En dat ging er op het laatst weer over hoe hij zich moest prepareren voor triatlons.
Toen er ergens een piekje te observeren viel, wisselde hij ook dat grafiekje met een milder grafiekje (foutje van de test he :') )
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:48:29 #155
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_121713709
quote:
De Serviër Novak Djokovic, 's werelds nummer één in het mannentennis, is hard voor ex-wielrenner Lance Armstrong na diens dopingbekentenis bij Oprah Winfrey. "Hij is een schande voor de sport", verklaarde 'Nole' vanmorgen in de rand van zijn derderondepartij op de Australian Open in Melbourne.
"Het is een schande voor de sport dat er zo'n atleet bestaat als Armstrong. Hij heeft in zijn wielercarrière de sport en vele mensen bedrogen. Al zijn titels zouden afgepakt moeten worden. Net zoals vele anderen ben ik mijn geloofwaardigheid in de wielersport verloren. Ik volgde alles, maar er zijn al zo veel schandalen de revue gepasseerd".

"Tennissers behoren tot de zuiverste atleten. Het stoort met niet om tien, twintig of zelfs dertig keer per jaar getest te worden", aldus Djokovic, die zijn afgelopen nacht in Melbourne verzekerde van een ticket voor de laatste zestien.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_121713834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Iemand die PDF bij de hand? Meer dan vijf keer in een jaar tijdens toernooien was het niet toch?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:53:28 #157
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_121713869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:23 schreef marcodej het volgende:
De politiek in. Over 10 jaar gouverneur zijn. Daarvoor moest hij wel bekennen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_121713899
Nou, ik denk dat Lance met het eerste deel van het interview niet helemaal in zijn opzet geslaagd is. Je moet toch op een bepaalde manier sympathiek overkomen en imo is dat toch niet helemaal goed overgekomen. Maar misschien is het voor de gemiddelde Amerikaan anders. In mijn ogen kon je op bepaalde momenten zeker zien dat hij in elk geval niet de hele waarheid sprak, eigenlijk was er maar 1 moment dat ik geloofde dat hij de hele waarheid sprak beter gezegd. Voor de rest niet echt een spannend interview.

Morgen zal niet veel beter zijn.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:58:12 #159
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121714028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Steven184 het volgende:
Nou, ik denk dat Lance met het eerste deel van het interview niet helemaal in zijn opzet geslaagd is. Je moet toch op een bepaalde manier sympathiek overkomen en imo is dat toch niet helemaal goed overgekomen. Maar misschien is het voor de gemiddelde Amerikaan anders. In mijn ogen kon je op bepaalde momenten zeker zien dat hij in elk geval niet de hele waarheid sprak, eigenlijk was er maar 1 moment dat ik geloofde dat hij de hele waarheid sprak beter gezegd. Voor de rest niet echt een spannend interview.

Morgen zal niet veel beter zijn.
Ik hoop niet dat het morgen alle remmen los is in pure Oprah style om in het reine te komen met de Amerikaanse massa want die zijn daar extra gevoelig voor. Ik zie hem nog het martelaarsstatuut krijgen daar. :r
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:59:10 #160
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_121714055
Doordat hij weer liegt over bepaalde zaken vind ik hem er alleen maar slapper op worden.
En dat lachje toen hij Betsy gek noemde, manikaal.
Gebeurtenissen bekennen maar het net een beetje verdraaien, wat niet klopt, om zogenaamd sympathieker er uit te komen. Laf. Doe je jezelf als zo groot voor en zelfs tijdens je bekentenis ben je laf, hij is in mijn achting gedaald tot nu toe.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_121714358
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het morgen alle remmen los is in pure Oprah style om in het reine te komen met de Amerikaanse massa want die zijn daar extra gevoelig voor. Ik zie hem nog het martelaarsstatuut krijgen daar. :r
Dat "lighten up" belooft niet veel goeds.
pi_121714372
Greg LeMond :').
pi_121714458
Lance kan zo goed liegen dat ik zelfs begin te twijfelen of hij überhaupt wel ooit doping heeft gebruikt.
In the coolest little capital of the world
pi_121714654
Lekker boeiend:

Rank Name Team Time
DSQ Lance Armstrong (USA) Discovery Channel 86h 15' 02"
2 Ivan Basso (ITA) Team CSC +4' 40"
DSQ Jan Ullrich (GER) T-Mobile +6' 21"
4 Francisco Mancebo (ESP) Illes Balears-Caisse d'Epargne +9' 59"
5 Alexandre Vinokourov (KAZ) T-Mobile +11' 01"
DSQ Levi Leipheimer (USA) Gerolsteiner +11' 21"
7 Michael Rasmussen (DEN) Rabobank +11' 33"
8 Cadel Evans (AUS) Davitamon-Lotto +11' 55"
9 Floyd Landis (USA) Phonak +12' 44"
10 Óscar Pereiro (ESP) Phonak +16' 04"

De top tien van 2005. Er zit geen renner tussen die niet gebruikte.
pi_121714980
Armstrong beweerde dat hij tijdens de Tours niet gebruikte, alleen vooraf. Zou dat waar zijn?
pi_121715086
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Armstrong beweerde dat hij tijdens de Tours niet gebruikte, alleen vooraf. Zou dat waar zijn?
Hamilton beweert wat anders. Ook vaag. Armstrong bevestigt het Motoman-verhaal, maar die reed toch ook tijdens de Tour achter ze aan? Dan spreekt hij zichzelf tegen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 11:31:27 #167
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121715101
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Nee, bloedtransfusies tijdens de tour, motoman met zijn thermos vol epo, ... en wat extra testosteron heeft ook zeker grote voordelen hoor tijdens zo'n grote ronde. Dat ging die echt niet nalaten hoor.
pi_121715154
Hij reageert ook niet met een volmondig nee op het verhaal dat ze in de bus spoten terwijl de fans buiten stonden, terwijl dat natuurlijk niet waar kan zijn als hij niet gebruikte in de Tour.
pi_121715180
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef Sloggi het volgende:
Lekker boeiend:

Rank Name Team Time
DSQ Lance Armstrong (USA) Discovery Channel 86h 15' 02"
2 Ivan Basso (ITA) Team CSC +4' 40"
DSQ Jan Ullrich (GER) T-Mobile +6' 21"
4 Francisco Mancebo (ESP) Illes Balears-Caisse d'Epargne +9' 59"
5 Alexandre Vinokourov (KAZ) T-Mobile +11' 01"
DSQ Levi Leipheimer (USA) Gerolsteiner +11' 21"
7 Michael Rasmussen (DEN) Rabobank +11' 33"
8 Cadel Evans (AUS) Davitamon-Lotto +11' 55"
9 Floyd Landis (USA) Phonak +12' 44"
10 Óscar Pereiro (ESP) Phonak +16' 04"

De top tien van 2005. Er zit geen renner tussen die niet gebruikte.
Evans? En Pereiro toch ook niet?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 11:34:44 #170
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121715233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een Spanjaard is bij voorbaat al een beetje verdacht. Spanje heeft lange tijd (misschien nu nog, weet ik niet) een redelijk lakse houding tov doping gehad.
pi_121715263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hamilton beweert wat anders. Ook vaag. Armstrong bevestigt het Motoman-verhaal, maar die reed toch ook tijdens de Tour achter ze aan? Dan spreekt hij zichzelf tegen.
Dat doet Lance eigenlijk wel meerdere keren in het interview van vannacht, zoals een Belg op radio 1 ook al impliciet verwoordde. Moeten vooral tussen de woorden die hij uitspreekt luisteren. Nouja, het hoge woord is er uit, hopelijk volgt er nog een diepte interview en werkt hij wel eerlijk mee aan een onderzoekscommissie
pi_121715317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Pereiro is wel in opspraak geweest. Evans (nog) niet.
pi_121716719
Vraag me ook nog welk doel dit interview diende. Geen coming clean, want de dingen waarop hij anno 2013 nog op gepakt kan worden ontkent hij gewoon.

Ook wil hij niet de sport schoonmaken. Hij beschermt meerdere mensen (waaronder Ferrari en Bruyneel) en weigert zich negatief uit te laten over de UCI (die niet wisten hoe snel ze met een verklaring moesten komen om te zeggen 'zie je wel wij zijn onschuldig, :') . Echt triest was dat).

Wil hij een beetje z'n geweten cleanen zoverre dat het hem niet kan schaden? Vind het daar wel op lijken. Dat bevestigd ook de keuze voor een Oprah en niet voor 60 Minutes of Sport, waarin hij echt op de pijnbank zou worden gelegd.

Ik denk ook dat hij niet aan een onderzoekscommissie zal meewerken. Ja, misschien met de UCI, maar wat is dat waard...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_121718085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tests waarvan Armstrong heeft uitgelegd dat je die met planning en discipline perfect kunt omzeilen. 500 tests. :')
pi_121718329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zijn inkomsten zijn opgedroogd sinds de doping affaire. Dit is een poging om weet salonfähig te worden. Denk dat er ook binnenkort een boek uitkomt met 'zijn kant' van het verhaal.
pi_121719303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vroeg me al sinds 3 uur af wat je hier nou mee bedoelde (toch niet dat het een enorme verrassing was?), maar had mobiel geen zin om te quoten :')
:D nee, het was sarcastisch ja. :+
pi_121719638
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Klopt maar daar zit een juridische adder onder het gras. De verjaringstermijn gaat namelijk pas in op het moment dat het complot om het feit te verdoezelen eindigt. Als aangetoond kan worden dat hij minder dan 5 jaar geleden nog mensen heeft bedreigt/onder druk heeft gezet om niet de waarheid te vertellen kan hij alsnog vervolgd worden. Dit is wel een stuk moeilijker natuurlijk want erg moeilijk aan te tonen dus hij zal er wel mee weg komen maar theoretisch kan het.
pi_121720524
Daarom zei ik ook in bijna alle gevallen! ;)

Een makkelijke zaak met meineed kan dus niet, maar evt. conspiracy of bedreiging nog wel ja... Het is alleen lastig om te kijken welke van die overtredingen écht strafbaar zou zijn en of het dan de moeite waard is, want op zich zou doping bezit bijv. geen celstraf opleveren in de USA, maar misschien het bedreigen van mensen weer wel. De vraag is alleen wie er zin heeft om zo'n zaak te starten, want zoals je al zei is het bewijs wel moeilijker rond te krijgen en dat weet Armstrong en z'n advocaten ook dondersgoed natuurlijk. Z'n interview kleurt wat dat betreft precies op de juiste manier net binnen de lijntjes om het ergste gedonder te ontlopen... Gezien de eerdere onwillendheid van het OM in Amerika om Armstrong aan te pakken zie ik nu niemand z'n vingers eraan branden om het nogmaals te proberen, dus vervolging gaat er niet inzitten denk ik, komt hij goed mee weg...
pi_121720617
Dopinggebruik in 2009/2010 bekennen zou volledig los staan van die meineed.

Je kan namelijk simpelweg niet in 2005 ontkennen dat je in 2010 geen doping hebt gebruikt.

Enkel op dat ziekenhuisverhaal was de meineed van toepassing, maar daar heeft hij dan ook geen antwoord op gegeven.
pi_121721798
Maar hij heeft in 2005 toch gewoon meineed gepleegt, daar kunnen ze nog achteraan, tenzij het dus verjaard is.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:37:05 #181
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121721982
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar hij heeft in 2005 toch gewoon meineed gepleegt, daar kunnen ze nog achteraan, tenzij het dus verjaard is.
Was daar geen clausule aan gebreid door het Armstrong kamp dat na de uitspraak over de toenmalige zaak er niet meer op terug kon gekomen worden. Ik had ergens zoiets gelezen, dacht ik (sorry geen bron). Zou wel erg raar zijn als dat inderdaad het geval zou zijn. Kan dat juridisch gezien? Maar ja, is wel verjaard ondertussen. :'( 5 jaar is die termijn, niet?
pi_121722773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Was daar geen clausule aan gebreid door het Armstrong kamp dat na de uitspraak over de toenmalige zaak er niet meer op terug kon gekomen worden. Ik had ergens zoiets gelezen, dacht ik (sorry geen bron). Zou wel erg raar zijn als dat inderdaad het geval zou zijn. Kan dat juridisch gezien? Maar ja, is wel verjaard ondertussen. :'( 5 jaar is die termijn, niet?
Ja 5 jaar. Over die clausule heb ik niks gelezen, sorry.
Geloof het trouwens best, qua juridische processen is het Armstrong kamp best leerzaam. Ze hebben het perfect gedaan vind ik.
pi_121728210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef I0_0I het volgende:
Dopinggebruik in 2009/2010 bekennen zou volledig los staan van die meineed.

Je kan namelijk simpelweg niet in 2005 ontkennen dat je in 2010 geen doping hebt gebruikt.

Enkel op dat ziekenhuisverhaal was de meineed van toepassing, maar daar heeft hij dan ook geen antwoord op gegeven.
Waarom kon hij niet open zijn over dat ziekenhuisverhaal? Dat is toch ook verjaard als dat in 2005 onder ede is ontkend?
pi_121728459
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Nouk het volgende:

[..]

Waarom kon hij niet open zijn over dat ziekenhuisverhaal? Dat is toch ook verjaard als dat in 2005 onder ede is ontkend?
Hiermee beschermt hij Stephanie McIlvain, van sponsor Oakley. Zij verklaarde onder ede dat hij in die ziekenzaal niet gezegd heeft wat hij allemaal gebruikte. Zou hij nu toegeven aan Betsy, dan pleegde McIlvain meineed.
pi_121728560
Overigens is er later alweer een opname opgedoken van Lemond, waarin McIlvain tegenover hem verklaart dat hij weldegelijk dopinggebruik toegaf aan de artsen in die ziekenzaal.

Smerig zaakje. :D
pi_121728606
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:04 schreef marcodej het volgende:
Overigens is er later alweer een opname opgedoken van Lemond, waarin McIlvain tegenover hem verklaart dat hij weldegelijk dopinggebruik toegaf aan de artsen in die ziekenzaal.

Smerig zaakje. :D
Opgenomen telefoontje ja, heb ik laatst ook op youtube gezien.
pi_121731383
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hiermee beschermt hij Stephanie McIlvain, van sponsor Oakley. Zij verklaarde onder ede dat hij in die ziekenzaal niet gezegd heeft wat hij allemaal gebruikte. Zou hij nu toegeven aan Betsy, dan pleegde McIlvain meineed.
Pfff, smerige zaak idd...
pi_121732463
Ook wel een typische reactie van Hoogerland hoor. Grijpt direct de uitspraak van Lance (geen dope in 2009/2010) aan om te zeggen dat er met het bloedpaspoort echt niks meer kan, dat het nu echt wel schoon is, dat hij ook niks meer kan.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:09:08 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121733037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

hoe verbeter je je performance met Cannabis?
pijnstllend, de crap is dat het tot 6 weken in je vetcellen kan blijven zitten, dan is er niks actief meer, maar je test wel positief op de metabolites.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:34:05 #190
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121734027
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
voor een aantal is dat een feit en soms is het een belediging voor onze intelligentie.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:36:38 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121734152
Wat moet Peter R. nou in DWDD :')
Waarom vragen ze hem hiervoor?
pi_121735140

[ Bericht 100% gewijzigd door TLC op 18-01-2013 19:57:41 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:15:00 #193
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121736086
is Tygart corrupt als hij 2009-2011 laat zitten?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:28:22 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121736948
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Wombcat het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a08b039b-6cb8-336d-ae94-159d5db1456d
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:39:24 #195
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121737515
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:15 schreef THEFXR het volgende:
is Tygart corrupt als hij 2009-2011 laat zitten?
Reasoned Decision vanaf p. 82...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:57:48 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121738464
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef marcodej het volgende:

[..]

Reasoned Decision vanaf p. 82...
thanks, ze gaan er dus niet achteraan
pi_121738589
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

thanks, ze gaan er dus niet achteraan
Waar moeten ze achteraan? Daar staat al wat ze erover weten.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:02:38 #199
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_121738712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:00 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waar moeten ze achteraan? Daar staat al wat ze erover weten.
voor vervolging, omdat hij over die periode ontkent

USADA’s case against Mr. Armstrong does not turn on evidence of Armstrong’s doping
during the 2009 – 2012 timeframe. However, the evidence from this period provides strong
corroboration for the already overwhelming evidence of Armstrong’s doping from the period
from 1998 through 2005.
pi_121738938
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voor vervolging, omdat hij over die periode ontkent

USADA’s case against Mr. Armstrong does not turn on evidence of Armstrong’s doping
during the 2009 – 2012 timeframe. However, the evidence from this period provides strong
corroboration for the already overwhelming evidence of Armstrong’s doping from the period
from 1998 through 2005.

Ze hebben alleen geen bewijs / verklaringen over die periode. Ze kunnen er niks mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')