Kan ook er zijn legio manieren natuurlijk. Maar een beetje blue ray speler waar je een externe hd op aansluit via usb kan je dvd's die daar opstaan ook zo afspelen natuurlijk. En een externe hd van laten we zeggen 1 terrabyte met usb3.0 kost tegenwoordig 6 tientjes. Ik noem maar iets. Neemt niet weg dat Suits een geweldig toffe serie isquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik kan via mijn computer connectie maken met mijn tv, via draadloos netwerk.
Als ik in kan springen op seizoen 2 is het geen probleem. Seizoen 1 komt vast wel op een ander formaat binnenkortquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook er zijn legio manieren natuurlijk. Maar een beetje blue ray speler waar je een externe hd op aansluit via usb kan je dvd's die daar opstaan ook zo afspelen natuurlijk. En een externe hd van laten we zeggen 1 terrabyte met usb3.0 kost tegenwoordig 6 tientjes. Ik noem maar iets. Neemt niet weg dat Suits een geweldig toffe serie is
Je moet echt gewoon bij seizoen 1 beginnen, maar als je zo nodig een ander formaat wil, dat pak je hem toch gewoon via torrentquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in kan springen op seizoen 2 is het geen probleem. Seizoen 1 komt vast wel op een ander formaat binnenkort
Ik heb extern een terra, maar dvd's afspelen lukt me nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ook er zijn legio manieren natuurlijk. Maar een beetje blue ray speler waar je een externe hd op aansluit via usb kan je dvd's die daar opstaan ook zo afspelen natuurlijk. En een externe hd van laten we zeggen 1 terrabyte met usb3.0 kost tegenwoordig 6 tientjes. Ik noem maar iets. Neemt niet weg dat Suits een geweldig toffe serie is
Het seizoen 1 is vandaag gepost op dvd. Meestal volgen de restquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet echt gewoon bij seizoen 1 beginnen, maar als je zo nodig een ander formaat wil, dat pak je hem toch gewoon via torrent
doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het seizoen 1 is vandaag gepost op dvd. Meestal volgen de restIk hou het in de gaten
Staat op prio 1quote:
Geweldigquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is weer stoned
[ afbeelding ]
Ik kwam op de uilen afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yvonne in dit draadje? Meid, wat is er hier mis?
De kerkuilen en kerkmuizen?quote:
Nee joh, met dubbele tongquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kerkuilen en kerkmuizen?
Zij melden mij dat de kerkgangers hier spreken met duivelse tongen.
Dat zeg ik toch, een gespleten tong! Tong zie ik hier nooit posten!quote:
Uh nee, foto OHHH Nee wat waar moet ik aktie overnemen ik ben helemaal paraquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Soury ik had laatst een foto voor je gepost. had je die gezien?
En woensdag ook nog met 5 kinderen van de BSO gedaan.
Haha ik er wel eens aan met sneeuw, nooit meer gedaan. Toch was het een goed gevoelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe het elk jaar wel een keertje, als er sneeuw ligt, sinds jij die tip gaf.
En dan moet ik aan je denken.
Deze is van dit jaar
[ afbeelding ]
En dus ook nog met de kinderen van mijn werk gedaan gister.
lolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh nee, foto OHHH Nee wat waar moet ik aktie overnemen ik ben helemaal para
Ik vernam dat je pleite wasquote:
Het was ook diep in de nacht dat ik met mijn blote poten in de sneeuw liep,quote:
Kwam ff bijlezen en zag dat HDNGMW 61 is geworden, dus kwam even springenquote:
Afgelopen week toen het zo hard sneeuwde heb ik rond een uur of 2 nog een rondje gelopen, zo tof. Overal de eerste stappen in een dik pak sneeuw. Heeft iets magisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook diep in de nacht dat ik met mijn blote poten in de sneeuw liep,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |