Nog nooit van gehoord, die ga ik ff googelen.quote:
Nee, een junk met navenant karakter.quote:
Blowt jouw hond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een junk met navenant karakter.
Nee, de foto's van Borrie staan op m'n laptop en die ligt in noordwijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
PB is haar hele fotoalbum aan het uploaden
Heb je geen cloud?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, de foto's van Borrie staan op m'n laptop en die ligt in noordwijk
Lul toch niet, gewoon te veel voor je, sissy girlquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een junk met navenant karakter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef tonja het volgende:
(Ben hier)
Raaaahhhh bloemkolen in m'n buik enzo... waarom duren 8 en een half uur zo lang?
Uhh neequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je trouwens Suits al binnen? Seizoen 3 gaat eerdaags beginnen.
Ik kan 2 nog binnenhalen. Is het de moeitequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je trouwens Suits al binnen? Seizoen 3 gaat eerdaags beginnen.
of dropbox?quote:
Ha ha ha Ben, is het tegengevallen??quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef tonja het volgende:
(Ben hier)
Raaaahhhh bloemkolen in m'n buik enzo... waarom duren 8 en een half uur zo lang?
we moeten nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha Ben, is het tegengevallen??
Hahaha.. dare mequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul toch niet, gewoon te veel voor je, sissy girl
Jij hebt toch een usenet-server.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh nee
[..]
Ik kan 2 nog binnenhalen. Is het de moeite
Bloemkolen? Zijn jullie met Air Westland gegaan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef tonja het volgende:
(Ben hier)
Ooooo... hahaha... ik dacht dat jullie er al warenquote:
Ze zijn nog niet eens opgestegenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bloemkolen? Zijn jullie met Air Westland gegaan?
En heeft Dijk het een beetje overleefd?
ooooooooooooooooooo moet je nog gaan vliegen, dacht dat je er al was ha ha haquote:
Nog 8 en een half uur, dan vertrekken we pasquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bloemkolen? Zijn jullie met Air Westland gegaan?
En heeft Dijk het een beetje overleefd?
Inmiddels 8 uur en 22 minuten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog 8 en een half uur, dan vertrekken we pasEn ik ben Dijk, of BendeBielzen
Ff tonja dr account misbruiken
Jemig pppfff kan je nog ffquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog 8 en een half uur, dan vertrekken we pasEn ik ben Dijk, of BendeBielzen
Ff tonja dr account misbruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |