Sorryquote:
Ik wist niet dat je een auto had en in een uilenrijke omgeving woonde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet alleen niet je auto onder een boom parkeren waarin uilen zitten.
Hoi Jacq, mind the owls.quote:
Want??quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet alleen niet je auto onder een boom parkeren waarin uilen zitten.
Hoi Jacqquote:
quote:
die kun je opwinden aan de zijkant?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
Deze is dan wel weer cute, aparte beesten toch wel als je ze zo eens goed bekijkt![]()
[ afbeelding ]
Lekker, nog erger als vogels dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat die beesten uitschijten.Half vergane muizen en zo.
Amsterdam is een hele groene stad. Mijn witte Mercedes was ook enigszins groen geworden, zo weinig reed ik erin. Vandaar dat ik 'm inderdaad niet meer heb.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een auto had en in een uilenrijke omgeving woonde.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 't journaal nu, een ijsvereniging huurde een helikopter in om de sneeuw weg te blazen.
Prima oplossing, zou ik ook wel willen. Uit schijten wat ik niet nodig hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat die beesten uitschijten.Half vergane muizen en zo.
In Amsterdam zijn ze gestopt met het spoelen van de grachten en dat ruik je. Ook zijn er op sommige stukken vaarverboden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 't journaal nu, een ijsvereniging huurde een helikopter in om de sneeuw weg te blazen.
liever niet op mn autoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima oplossing, zou ik ook wel willen. Uit schijten wat ik niet nodig heb
Ik doe dat dagelijks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Soury het volgende:
Prima oplossing, zou ik ook wel willen. Uit schijten wat ik niet nodig heb
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef jacqhassel het volgende:
Morgen komt het leger het ijs schoon vegen blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |