Nee ik weet wel wat een frietkot is hahaah ik kijk ook wel eens FC de Kampioenen.quote:
Zou het? Volgens mij kan ze wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
Ik vind die Op behoorlijk traumatiserend voor Soury
Je zag toch hoe aangedaan ze net al was door de harde mentaliteit van die kiekekottersquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij kan ze wel tegen een stootje.
Ik heb daar best last vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
Ik vind die Op behoorlijk traumatiserend voor Soury
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje Piet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die muis en aangedaan. That will be the day.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Jian het volgende:
Je zag toch hoe aangedaan ze net al was door de harde mentaliteit van die kiekekotters
Geloof het of niet, ik heb ook gevoelquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die muis en aangedaan. That will be the day.
Tsssk... De muis is ook een mens!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die muis en aangedaan. That will be the day.
Kwartje valt nu pas. volgens demins kunnen ze ook jaren later vallen. ik ben nog redelijk op tijd.quote:
Die babyuiltjes zijn best... apart.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik zie nu pas dat het beweegt in de OP, op mn mobiel zag ik het gewoon als plaatjes. Ieuw
Kusjekroel.quote:
Oh zijn t baby's? Aaaaawquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die babyuiltjes zijn best... apart.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kusjekroel.nu mag je weer los gaan.
![]()
Ik volg de site Beleef de lente. Daar zie je het wel en wee voorbij komen van ei tot uitvliegen. Echt een aanrader.quote:
quote:
Ja, der zijn ineens veel aanmeldingen, ff kijken hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
zelfs de kiekekotters zijn er muisstil van
Jaja die volgde ik altijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg de site Beleef de lente. Daar zie je het wel en wee voorbij komen van ei tot uitvliegen. Echt een aanrader.
Zal vanavond een bijleessessie plannen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toevallig elders ook nog actief?
Koekenfrietkut.bgquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toevallig elders ook nog actief?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal vanavond een bijleessessie plannen.
81 berichten had je, das toch best wel een klein klein beetjequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze pikken je er nu zo tussenuit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog ff wachten dan is het weer zoverquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg de site Beleef de lente. Daar zie je het wel en wee voorbij komen van ei tot uitvliegen. Echt een aanrader.
Ga weg je met je kuttenkot statistieken, zo roep je 't over jezelf af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Margo37 het volgende:
81 berichten had je, das toch best wel een klein klein beetje
Dat hoor je toch niet openbaar te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
81 berichten had je, das toch best wel een klein klein beetje
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze pikken je er nu zo tussenuit.
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoor je toch niet openbaar te maken.
Einde discussie. Daarom.quote:
Oke, ik kruip weer in me kotquote:
Da's moots toch niet hè? Van een staak naar de bek van een reiger.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze pikken je er nu zo tussenuit.
[ afbeelding ]
Ooievaar, barbaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's moots toch niet hè? Van een staak naar de bek van een reiger.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan speelt Marrije voor ooievaar? Ze heeft al veel ervaring met ooievaars.
Goffer, ik typ en kijk te snel.quote:
Het zijn prachtbeesten,quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
Deze is dan wel weer cute, aparte beesten toch wel als je ze zo eens goed bekijkt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
Deze is dan wel weer cute, aparte beesten toch wel als je ze zo eens goed bekijkt![]()
[ afbeelding ]
Privé ofzo. Boeit niemand verder, is een zootje kul, hier op fok, je maakt jezelf belachelijk, niet zo kies,quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |