SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
.
Mijn zusje ligt in bad en is hard Justin Bieber liedjes aan het zingen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mooie kleur ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben deze bank gekocht.
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mooie bank, Myra. Lekker zitten/liggen/hangen.
Sowieso hoekbanken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leren bankenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
Sowieso hoekbanken.
. Stoffen zachte banken
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wat is er mis met leer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leren banken. Stoffen zachte banken
Lekker lui zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
Sowieso hoekbanken.
Hij is ook groot genoeg om met z'n 2tjes lekker ruim te zitten. Met 3 kan je er normaal op zitten en met 4 kan je er krap op zitten. We hebben wel nog een oplossing nodig voor als er visite is, maar zelf lekker kunnen leven is belangrijker. Schuiven wel een eettafel stoel erbij.
![]()
Ik. Ik ben een ouwe kerel aan het tekenen tot m'n serie binnen is (ja, je leest het goed, ik download een seriequote:).
Hoe snelle downloadsnelheid?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Ik ben een ouwe kerel aan het tekenen tot m'n serie binnen is (ja, je leest het goed, ik download een serie).
![]()
![]()
Ik ga gezellig op schoot bij twiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker lui zijn.Hij is ook groot genoeg om met z'n 2tjes lekker ruim te zitten. Met 3 kan je er normaal op zitten en met 4 kan je er krap op zitten. We hebben wel nog een oplossing nodig voor als er visite is, maar zelf lekker kunnen leven is belangrijker. Schuiven wel een eettafel stoel erbij.
#TeamMiley![]()
Daarom. Je zal er zelf het meeste gebruik van maken, dus kopen wat je lekker vindt, een eettafelstoel is zo bijgeschoven, inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker lui zijn.Hij is ook groot genoeg om met z'n 2tjes lekker ruim te zitten. Met 3 kan je er normaal op zitten en met 4 kan je er krap op zitten. We hebben wel nog een oplossing nodig voor als er visite is, maar zelf lekker kunnen leven is belangrijker. Schuiven wel een eettafel stoel erbij.
Je hebt natuurlijk ook niet zo heel veel ruimte omdat je ook rekening moet houden met het luik in de woonkamer, toch? Is er ruimte om nog een stoel erbij te zetten of zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet niet, computer staat beneden. Ik moet alleen even uitvissen hoe ik de serie van de computer naar de tv krijgquote:.
Luik in de woonkamer? Voor als de duitsers komen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Je zal er zelf het meeste gebruik van maken, dus kopen wat je lekker vindt, een eettafelstoel is zo bijgeschoven, inderdaad.
Je hebt natuurlijk ook niet zo heel veel ruimte omdat je ook rekening moet houden met het luik in de woonkamer, toch? Is er ruimte om nog een stoel erbij te zetten of zo?![]()
![]()
Streamen geen optie? USB geen optie? Op DVD branden geen optie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, computer staat beneden. Ik moet alleen even uitvissen hoe ik de serie van de computer naar de tv krijg.
![]()
Leer is kouder en harder, maar zelf vind ik het ook niet vervelend eigenlijk. Vond stof nu vooral mooier omdat we het geld niet hebben voor goed leer, en dat goedkopere spul gaat erg snel kapot.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leren banken. Stoffen zachte banken
Mijn moeder heeft 2 van de chesterfield banken, vind ik toch ook wel erg mooi.
Maar het zit/hangt toch wel minder lekker. En je moet er wel echt je huis op inrichten, anders ziet het er al snel erg raar uit.![]()
We hebben het wel over Rotterdam, hequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Luik in de woonkamer? Voor als de duitsers komen?.
Nee, nee, ja. En er kan ook een HDMI kabel in, maar die heb ik geloof ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Streamen geen optie? USB geen optie? Op DVD branden geen optie?. Ik heb eigenlijk geen zin om dvd's te gaan branden.
Chesterfield isquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leer is kouder en harder, maar zelf vind ik het ook niet vervelend eigenlijk. Vond stof nu vooral mooier omdat we het geld niet hebben voor goed leer, en dat goedkopere spul gaat erg snel kapot.
Mijn moeder heeft 2 van de chesterfield banken, vind ik toch ook wel erg mooi.
[ afbeelding ]
Maar het zit/hangt toch wel minder lekker. En je moet er wel echt je huis op inrichten, anders ziet het er al snel erg raar uit..
Wij hebben thuis ook een grote leren hangbank, die is echt heerlijk. En het mooie van leer is dat het heel snel warm wordt en je lichaamstemperatuur opneemt en vormt naar je lichaam. Heerlijk.
En het is makkelijk schoon te houden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beschadigd sneller, is kouddd, zit niet 'zacht' want je kan er niet zo helemaal inzitten zeg maar.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Myra, sinds wanneer woon je eigenlijk samen en hoe lang daarvoor hadden jullie al plannen?#TeamMiley![]()
Hmm, heb je geen smart tv die kan verbinden met je computer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over Rotterdam, he.
[..]
Nee, nee, ja. En er kan ook een HDMI kabel in, maar die heb ik geloof ik niet. Ik heb eigenlijk geen zin om dvd's te gaan branden.
![]()
![]()
Dat is echt onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Beschadigd sneller, is kouddd, zit niet 'zacht' want je kan er niet zo helemaal inzitten zeg maar.. Misschien bij goedkope leren banken, maar bij het duurdere segment echt niet.
We verplaatsen de woonkamer naar de kamer waar eerst het bureau/mijn bed stond. Stoel zou er wel bij kunnen, maar maakt het denk ik een beetje erg vol.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Je zal er zelf het meeste gebruik van maken, dus kopen wat je lekker vindt, een eettafelstoel is zo bijgeschoven, inderdaad.
Je hebt natuurlijk ook niet zo heel veel ruimte omdat je ook rekening moet houden met het luik in de woonkamer, toch? Is er ruimte om nog een stoel erbij te zetten of zo?
Dan doen we een bureau aan de hele muur tot het luik, in de andere kamer. En aan de overkant van het bureau nog een eettafel. Op die manier hebben we het minst last van het luik, en zit het tenminste niet in de woonkamer.![]()
Neequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hmm, heb je geen smart tv die kan verbinden met je computer?.
Dus je slaapt nu aan de voorkant?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
We verplaatsen de woonkamer naar de kamer waar eerst het bureau/mijn bed stond. Stoel zou er wel bij kunnen, maar maakt het denk ik een beetje erg vol.
Dan doen we een bureau aan de hele muur tot het luik, in de andere kamer. En aan de overkant van het bureau nog een eettafel. Op die manier hebben we het minst last van het luik, en zit het tenminste niet in de woonkamer.#TeamMiley![]()
Aah, oké. Die ruimtes zijn even groot, toch? Dat is wel beter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
We verplaatsen de woonkamer naar de kamer waar eerst het bureau/mijn bed stond. Stoel zou er wel bij kunnen, maar maakt het denk ik een beetje erg vol.
Dan doen we een bureau aan de hele muur tot het luik, in de andere kamer. En aan de overkant van het bureau nog een eettafel. Op die manier hebben we het minst last van het luik, en zit het tenminste niet in de woonkamer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wij hadden thuis super dure bank. Kwamen allemaal krassen op, en de stoffen bank van familie vond ik gewoon veel lekkerder zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Misschien bij goedkope leren banken, maar bij het duurdere segment echt niet.
Dit neemt niet weg dat leer vaak wel langer meegaat.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wel ongeveer ja, helaas is de achterkant wel enkelglas, maar dat overleven we wel. Die kamer is wat praktischer in te richten door het ontbreken van zo'n raar hekje en luik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah, oké. Die ruimtes zijn even groot, toch? Dat is wel beter.
Al is de deur in die kamer nu ook dicht (leuk nisje), waardoor het wat ruimer oogt.![]()
Die bank waar ik op aan het azen ben, is niet de mooiste, maar hij is wel goedkoop voor een slaaphoekbank. En dat waren mijn eisen. Hoekbank, slaapbank. Punt.#TeamMiley![]()
Dan heb je een dure bank van bagger kwaliteit gehad of zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wij hadden thuis super dure bank. Kwamen allemaal krassen op, en de stoffen bank van familie vond ik gewoon veel lekkerder zitten.
Dit neemt niet weg dat leer vaak wel langer meegaat.. Onze bank ziet er nog super uit, ondanks dat er echt op geleefd wordt.
We zitten nu volgens mij in de 3de week. En eigenlijk hadden we het er nog helemaal niet zolang over. We maakte wel plannen, maar pas voor op de latere termijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef arachide. het volgende:
Myra, sinds wanneer woon je eigenlijk samen en hoe lang daarvoor hadden jullie al plannen?
Maar mijn moeder wilde graag verhuizen, schreef zich in voor een huurhuis met een lange wachttijd. Maar kon er ineens 3 maanden later al in. Erg snel gegaan, maar wel een kans die we niet konden laten schieten. Hier wonen, voor weinig geld en geen gedoe met lange wachttijden of veel mensen en lotingen.
En daarbij is het als ZZP'er en student niet erg makkelijk om te huren, aangezien je je inkomsten moet kunnen bewijzen en die moeten 4 keer zo hoog zijn als de huur.![]()
Helemaal prima tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Wel ongeveer ja, helaas is de achterkant wel enkelglas, maar dat overleven we wel. Die kamer is wat praktischer in te richten door het ontbreken van zo'n raar hekje en luik.
Al is de deur in die kamer nu ook dicht (leuk nisje), waardoor het wat ruimer oogt.? Enkelglas kan je 's winters met (zwaardere) gordijnen nog wel opvangen, lijkt me.
Nee, we slapen nu beneden. Onder het luik zit nog een slaapkamer met een inloopkast.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dus je slaapt nu aan de voorkant?![]()
Ooooooooooooohja, die plek was ik even vergeten. Ik was een beetje wazig toen ik met dat luik te maken kreegquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we slapen nu beneden. Onder het luik zit nog een slaapkamer met een inloopkast.
#TeamMiley![]()
Ik vind dat echt tof, een kamer onder de grond. Lijkt me heerlijk koel in de zomer
.
Snap ik, en het is ook echt een hele leuke plek. Lekker ruim met z'n tweeën, maar je hebt tenminste niet zoals ik dat je over 4 jaar eruit moet omdat die plekken alleen voor studenten zijn. Maarja, dat zijn zaken voor laterquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zitten nu volgens mij in de 3de week. En eigenlijk hadden we het er nog helemaal niet zolang over. We maakte wel plannen, maar pas voor op de latere termijn.
Maar mijn moeder wilde graag verhuizen, schreef zich in voor een huurhuis met een lange wachttijd. Maar kon er ineens 3 maanden later al in. Erg snel gegaan, maar wel een kans die we niet konden laten schieten. Hier wonen, voor weinig geld en geen gedoe met lange wachttijden of veel mensen en lotingen.
En daarbij is het als ZZP'er en student niet erg makkelijk om te huren, aangezien je je inkomsten moet kunnen bewijzen en die moeten 4 keer zo hoog zijn als de huur.
#TeamMiley![]()
Als ik jou was zou ik ook eens bij de leen bakker kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
Die bank waar ik op aan het azen ben, is niet de mooiste, maar hij is wel goedkoop voor een slaaphoekbank. En dat waren mijn eisen. Hoekbank, slaapbank. Punt.
Vind ik ook nog wel mooi. Maar voornamelijk eens in het echt gaan kijken, ik weet dat ik bij de ikea ging kijken en erg schrok van hoe klein die banken waren. Maar ik heb toen niet op de slaapbanken gelet.
Vooral niet naar seats & sofa's gaan in ieder geval, wat een hufters daar.![]()
![]()
Ik geniet oprecht zo erg van al het gekeuvel rond meubels en alles wat erbij komt kijken.#TeamMiley![]()
Myra, dat huis waar jullie in zitten is toch van jouw moeder, als in, haar eigendom? Of huurt ze dat ook?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik volg je helemaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef arachide. het volgende:
Ik geniet oprecht zo erg van al het gekeuvel rond meubels en alles wat erbij komt kijken.. Daarom ben ik ook zo dol op de IKEA, die bladen zijn altijd heerlijk en vol leuke ideeën om mee te nemen. Vooral voor kleine ruimtes
.
Eens kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ook eens bij de leen bakker kijken.
[ afbeelding ]
Vind ik ook nog wel mooi. Maar voornamelijk eens in het echt gaan kijken, ik weet dat ik bij de ikea ging kijken en erg schrok van hoe klein die banken waren. Maar ik heb toen niet op de slaapbanken gelet.
Vooral niet naar seats & sofa's gaan in ieder geval, wat een hufters daar.Ik ben alleen niet zo'n fan van leenbakker normaal
#TeamMiley![]()
Ik moet ook een nieuwe bank hebben
De bank die ik nu heb is doorgezakt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Vaker op de stoel gaan zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet ook een nieuwe bank hebben
De bank die ik nu heb is doorgezakt![]()
Nah...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vaker op de stoel gaan zitten.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ook niet echt, maar of het nou bij de IKEA, Leenbakker of Kwantum vandaan komt, het is allemaal kwalitatief ongeveer hetzelfde: toerijkend. Zolang je er niet op gaat springen of dansen stort het niet in elkaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eens kijkenIk ben alleen niet zo'n fan van leenbakker normaal
![]()
Het is van mijn stiefvader. Wij huren het van hem, ofja, niet op papier, op papier wonen wij hier gratis. Maar we maken gewoon precies wat hij betaald naar hem over. Als hij het nu zou verkopen, zou het hem ook zo'n 20k kosten. Omdat de prijs gedaald is en hij er ook nog eens best wat geld in gestopt heeft. Dus hopelijk komt de huizenmarkt weer een beetje bij, dan is het voor iedereen een win-win situatie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Samzz het volgende:
Myra, dat huis waar jullie in zitten is toch van jouw moeder, als in, haar eigendom? Of huurt ze dat ook?
Mijn moeder huurt het nieuwe huis.![]()
Ik heb ook een dingetje gezien hier op fok.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg je helemaal. Daarom ben ik ook zo dol op de IKEA, die bladen zijn altijd heerlijk en vol leuke ideeën om mee te nemen. Vooral voor kleine ruimtes
.
ZELF MAK0N#TeamMiley![]()
Die bank die ik net hier voorbij zag komen, als dat een slaapbank is, vind ik em nog best leuk ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar of het nou bij de IKEA, Leenbakker of Kwantum vandaan komt, het is allemaal kwalitatief ongeveer hetzelfde: toerijkend. Zolang je er niet op gaat springen of dansen stort het niet in elkaar.#TeamMiley![]()
Dat is echt supertof.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb ook een dingetje gezien hier op fok.
[ afbeelding ]
ZELF MAK0N![]()
![]()
Die zag er in het echt ook oké uit, en was geloof ik 400 euro in de aanbieding. Maar waarom een slaapbank? Ga je hem dan ook echt als eigen bed gebruiken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die bank die ik net hier voorbij zag komen, als dat een slaapbank is, vind ik em nog best leuk ook.![]()
Ah ja, dat was hemquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is van mijn stiefvader. Wij huren het van hem, ofja, niet op papier, op papier wonen wij hier gratis. Maar we maken gewoon precies wat hij betaald naar hem over. Als hij het nu zou verkopen, zou het hem ook zo'n 20k kosten. Omdat de prijs gedaald is en hij er ook nog eens best wat geld in gestopt heeft. Dus hopelijk komt de huizenmarkt weer een beetje bij, dan is het voor iedereen een win-win situatie.
Mijn moeder huurt het nieuwe huis.. Goede regeling. En als je een keer krap zit is het ook geen ramp dat je een keer wat later betaalt e.d.. Hendig.
Ja, dat kan je heel eenvoudig zelf maken. Beetje goedkoop bij de houthandel latten ophalen, in de beits zetten en klaar is Klara.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb ook een dingetje gezien hier op fok.
[ afbeelding ]
ZELF MAK0N“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, maar voor als mensen blijven slapen. Ik heb overal in het land vrienden. Die moeten wel fatsoenlijk kunnen slapen als we uitgaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Die zag er in het echt ook oké uit, en was geloof ik 400 euro in de aanbieding. Maar waarom een slaapbank? Ga je hem dan ook echt als eigen bed gebruiken?#TeamMiley![]()
Ik heb al een linkje gebookmarkedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan je heel eenvoudig zelf maken. Beetje goedkoop bij de houthandel latten ophalen, in de beits zetten en klaar is Klara.#TeamMiley![]()
Godsamme, wat is Gandalf lastig om te tekenen met al die rimpels en onmogelijk grote wenkbrauwen.
Zo dacht ik ook, voor als we wat mensen over de vloer hebben. Uiteindelijk ben ik daar van afgestapt. Heb een tweepersoons luchtbed ergens liggen, een gewone bank en als er meer willen blijven gewoon een matje op de vloer ofzo. Vind het zonde om een slaapbank te kopen (die doorgaans toch wat minder fijn zitten) in plaats van een normale.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar voor als mensen blijven slapen. Ik heb overal in het land vrienden. Die moeten wel fatsoenlijk kunnen slapen als we uitgaan.![]()
Dan teken je z'n kleinzoon!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, wat is Gandalf lastig om te tekenen met al die rimpels en onmogelijk grote wenkbrauwen.
![]()
Ja, dat is ook wel weer zo, maar als wij een hoekbank zouden nemen, zou het erop neerkomen dat de ene met de voeten omhoog ligt en de ander (ik waarschijnlijk) half liggend tegen de ene aanhang.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, voor als we wat mensen over de vloer hebben. Uiteindelijk ben ik daar van afgestapt. Heb een tweepersoons luchtbed ergens liggen, een gewone bank en als er meer willen blijven gewoon een matje op de vloer ofzo. Vind het zonde om een slaapbank te kopen (die doorgaans toch wat minder fijn zitten) in plaats van een normale.#TeamMiley![]()
Ik laat Mirne gewoon op de grond zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo, maar als wij een hoekbank zouden nemen, zou het erop neerkomen dat de ene met de voeten omhoog ligt en de ander (ik waarschijnlijk) half liggend tegen de ene aanhang.![]()
Wat liefquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik laat Mirne gewoon op de grond zitten.
#TeamMiley![]()
Dat ik daar niet eerder aan gedacht hebquote:.
Koop er een hocker bij. Daar kan je je voeten op leggen en hij kan ook als bijzettafel dienen. Hebben wij ook een tijd gehad. Dienblad erop en je kan er je glazen en borden makkelijk op kwijt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo, maar als wij een hoekbank zouden nemen, zou het erop neerkomen dat de ene met de voeten omhoog ligt en de ander (ik waarschijnlijk) half liggend tegen de ene aanhang.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Out-of-the-box denken is mijn specialiteit, zoals je vanmiddag al hebt gemerktquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
![]()
![]()
Dat was niet out-of-the-box, dat was gemeenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Out-of-the-box denken is mijn specialiteit, zoals je vanmiddag al hebt gemerkt.
Dat is wel het romantische beeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo, maar als wij een hoekbank zouden nemen, zou het erop neerkomen dat de ene met de voeten omhoog ligt en de ander (ik waarschijnlijk) half liggend tegen de ene aanhang.en lekker tijdens een filmpje.
Maar je zult ook vaak genoeg gewoon zelf zitten, gewoon omdat dat ook wel fijn is. Gewoon met je benen opgetrokken naar de zijkant zegmaar. Dus daar moet je ook wel lekker de ruimte voor hebben.
Kon geen beter plaatje vinden om het uit te leggen.![]()
![]()
Dan ga je toch met de busquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, op naar Hups, als m'n auto het nog doet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Goed plaatje, maar dat is inderdaad wel hoe ik zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel het romantische beeld.en lekker tijdens een filmpje.
Maar je zult ook vaak genoeg gewoon zelf zitten, gewoon omdat dat ook wel fijn is. Gewoon met je benen opgetrokken naar de zijkant zegmaar. Dus daar moet je ook wel lekker de ruimte voor hebben.
Kon geen beter plaatje vinden om het uit te leggen.
[ afbeelding ]
#TeamMiley![]()
Ik zit zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouw bank.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef arachide. het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar je op hebt gezocht?Volgens mij is het namelijk echt typisch een vrouwen manier om te zitten.
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef twi het volgende:
Ik zit zo:
[ afbeelding ]Maar dan zonder broek, meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
vrouw bank.Volgens mij is het namelijk echt typisch een vrouwen manier om te zitten.
Ik zit altijd te zo, tijdschriftje/tablet/iphone op de leuning. En dan Stephan, krabbend aan zn ballen.#TeamMiley![]()
Ik heb eigenlijk nu een Peg en Al MIquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
Ik zit altijd te zo, tijdschriftje/tablet/iphone op de leuning. En dan Stephan, krabbend aan zn ballen.. Alleen dan met jullie hoofden
.
Het ergst is ook gewoon dat het net zo normaal voor hem lijkt. Blijf met je handen van je zak in het bijzijn van mijn schoonfamilie, ik moet er van blozenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nu een Peg en Al MI. Alleen dan met jullie hoofden
.
#TeamMiley![]()
Z'n vader zal het wel begrijpen. Soms heb je jeuk, dan kun je gelijk in actie komen als je zo zit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ergst is ook gewoon dat het net zo normaal voor hem lijkt. Blijf met je handen van je zak in het bijzijn van mijn schoonfamilie, ik moet er van blozen![]()
Ik heb het wel eens geprobeerd, gewoon met m'n hand in de broek voor de tv. Het was 'm niet helemaal.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is niet alsof zijn hand er constant zit, maar het lijkt voor hem net zo normaal als eerste levensbehoeftes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Z'n vader zal het wel begrijpen. Soms heb je jeuk, dan kun je gelijk in actie komen als je zo zit.
WTF is er mis met jullie mannen?#TeamMiley![]()
Beschouw het als een compliment, zodra hij het doet voelt hij zich op zijn gemak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is niet alsof zijn hand er constant zit, maar het lijkt voor hem net zo normaal als eerste levensbehoeftes.
WTF is er mis met jullie mannen?![]()
Nu je het zegt, hij deed dat eerst niet in mijn bijzijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Beschouw het als een compliment, zodra hij het doet voelt hij zich op zijn gemak.
#TeamMiley![]()
Jeuk is jeuk en jeuk is niet leukquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is niet alsof zijn hand er constant zit, maar het lijkt voor hem net zo normaal als eerste levensbehoeftes.
WTF is er mis met jullie mannen?
Al helemaal niet daar
JIJ BENT NIET OP DE MEET?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jeuk is jeuk en jeuk is niet leuk
Al helemaal niet daar![]()
Oh, nicequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Beschouw het als een compliment, zodra hij het doet voelt hij zich op zijn gemak..
Gelukkig kun je opgelucht adem halen. Ik ben er niet, dus je mist niets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Hoor ik opeens dat Lola ook op de meet is
Nu baal ik![]()
Nee, de eerste periode waarin ze nog lekkere dingetjes voor je meenemen naar het station. Je een smsje sturen voor het slapen gaan. Je mee uit nemen, altijd willen knuffelen en verlegen bij je ouders zitten. Boh, die periode.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij deed dat eerst niet in mijn bijzijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig kun je opgelucht adem halen. Ik ben er niet, dus je mist niets.![]()
Ik hoor net dat het wel leuk en druk is.... dus vind het wel jammer![]()
![]()
Die tijd dat ze uberhaupt nog je komen ophalen op het station. Nu mag ik gewoon zelf de bus pakken en erheen lopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de eerste periode waarin ze nog lekkere dingetjes voor je meenemen naar het station. Je een smsje sturen voor het slapen gaan. Je mee uit nemen, altijd willen knuffelen en verlegen bij je ouders zitten. Boh, die periode.
#TeamMiley![]()
Ik zal je weer elke avond voor het slapen gaan een SMSje sturen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de eerste periode waarin ze nog lekkere dingetjes voor je meenemen naar het station. Je een smsje sturen voor het slapen gaan. Je mee uit nemen, altijd willen knuffelen en verlegen bij je ouders zitten. Boh, die periode.![]()
"Schááááát, ik ga zo in slaap vallen tijdens deze serie. Alvast welterusten hè? Kus"quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je weer elke avond voor het slapen gaan een SMSje sturen hoor.![]()
Dat ook ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tijd dat ze uberhaupt nog je komen ophalen op het station. Nu mag ik gewoon zelf de bus pakken en erheen lopen![]()
De balans slaat uit naar een kant, Fee! Doe er wat aan.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nadat jij al een half uur ligt te ronken ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
"Schááááát, ik ga zo in slaap vallen tijdens deze serie. Alvast welterusten hè? Kus"![]()
Mond dicht mevrouw "Er is geen bus naar huis na mijn werktijd."quote:
Nee, maar wel een tram, kwam ik afgelopen week achter. En ik haar maar ophalen!![]()
Volgende week vrijdag gaan we uit eten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De balans slaat uit naar een kant, Fee! Doe er wat aan.
#TeamMiley![]()
Ik weet niet waar de tram stopt, dat is een kwartier lopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Mond dicht mevrouw "Er is geen bus naar huis na mijn werktijd."
Nee, maar wel een tram, kwam ik afgelopen week achter. En ik haar maar ophalen!![]()
Dan zal ik je maar blijven ophalenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de tram stopt, dat is een kwartier lopen.![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag gaan we uit eten..
Mijn eerste daad als ik uit huis ga. Mijn haar knalrood verven, de punten laten ontkleuren en die roze maken. Dag mam
#TeamMiley![]()
Wat is dat toch met jonge meisjes en haarkleurobsessies? Op welke leeftijd ontgroeien jullie dit?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
Mijn eerste daad als ik uit huis ga. Mijn haar knalrood verven, de punten laten ontkleuren en die roze maken. Dag mam![]()
Roooood.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
Mijn eerste daad als ik uit huis ga. Mijn haar knalrood verven, de punten laten ontkleuren en die roze maken. Dag mam![]()
![]()
Na 6 maanden werkloosheid van zijn kant en nog eens wachten op loon (duurt laaaaaang) kunnen we volgende week eindelijk weer wat leuks doen. Echt, de eerste écht chille periode van onze relatie moet nog komen. Eerst was ik er met mijn mentale labiliteit en toen was er zijn werkloosheid. Nu hoop ik op even een rustige half jaar ofzo.quote:#TeamMiley![]()
Op de dezelfde leeftijd dat we de oudere mannen ontgroeien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jonge meisjes en haarkleurobsessies? Op welke leeftijd ontgroeien jullie dit?![]()
Komt wel goed, meisjequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Na 6 maanden werkloosheid van zijn kant en nog eens wachten op loon (duurt laaaaaang) kunnen we volgende week eindelijk weer wat leuks doen. Echt, de eerste écht chille periode van onze relatie moet nog komen. Eerst was ik er met mijn mentale labiliteit en toen was er zijn werkloosheid. Nu hoop ik op even een rustige half jaar ofzo..
Niet. Zodra de 30 gepasseerd is moet het ook nog eens een lekker kort en pittig kapsel worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jonge meisjes en haarkleurobsessies? Op welke leeftijd ontgroeien jullie dit?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kijk uit hè? Je weet dat ik de kat meeneem...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de dezelfde leeftijd dat we de oudere mannen ontgroeien.![]()
Welke wilde kleuren heb jij al gehad?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Zodra de 30 gepasseerd is moet het ook nog eens een lekker kort en pittig kapsel worden.![]()
Ik wist het dat je alsnog zou afzeggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb geen vreet en drinkwerk om mee te nemen.![]()
![]()
Blijf van mijn Jinkywinky af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hè? Je weet dat ik de kat meeneem...![]()
Ik? Paars, rood en pornoblond. Dat was het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Welke wilde kleuren heb jij al gehad?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Momenteel is het bruin. Ik wilde het laten ontkleuren en blond verven. Wilde geen enkele kapper aan beginnen. Dus toen moest ik het met kleurmousse bruiner maken zodat het eerst normaal kon uitgroeien, daarna kon ik dan ontkleuren. Nou, fuck it. Ik ga terug naar rood en er komt verdomme roze bij als ik hier weg ben. En een tattoo.quote:#TeamMiley![]()
Oh ja, hoe is het met ze kitty? Eet en drinkt ie al?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat wel, maar overdag blijft ze verstopt, terwijl ze 's nachts enorm actief is en het hele huis verkent en ons telkens komt knuffelen zodra we ons eens omdraaien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, hoe is het met ze kitty? Eet en drinkt ie al?
Heb je daar wel eens eerder van gehoord? Zo'n raar ritme.![]()
Ik kan nog steeds heenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wist het dat je alsnog zou afzeggen
Ik denk dat ze (? Was toch een hij?) zich gewoon zekerder voelt in het donker, katten zien dan meer dan prima. Ik weet het eigenlijk niet voor 100%, ik zal het zaterdag eens aan onze kattengedragsdeskundige vragen, misschien dat zij wat weet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar overdag blijft ze verstopt, terwijl ze 's nachts enorm actief is en het hele huis verkent en ons telkens komt knuffelen zodra we ons eens omdraaien.
Heb je daar wel eens eerder van gehoord? Zo'n raar ritme.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil ook een kat, maar dat wil Stefke niet
Dus toen wilde ik een goudvis, vond meneer een huisdier voor tienjarige.
Toen wilde ik een konijn, besloot meneer dat ik wel een vis kon nemen.
Maar nu wil toch bunnies. Ik heb al namen. Stalin en Fidel.
#TeamMiley![]()
Briljantquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook een kat, maar dat wil Stefke niet
Dus toen wilde ik een goudvis, vond meneer een huisdier voor tienjarige.
Toen wilde ik een konijn, besloot meneer dat ik wel een vis kon nemen.
Maar nu wil toch bunnies. Ik heb al namen. Stalin en Fidel..
Hij inderdaad, sorry, dat gaat nog wel eens fout.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze (? Was toch een hij?) zich gewoon zekerder voelt in het donker, katten zien dan meer dan prima. Ik weet het eigenlijk niet voor 100%, ik zal het zaterdag eens aan onze kattengedragsdeskundige vragen, misschien dat zij wat weet.En graag, ben erg benieuwd. Kon online niets vinden.
![]()
Geen ras, wit met een beetje tijger van boven. Had al eerder een mailtje gestuurd, nu pas een reactie. Superblij. Goedkoop ook, in tegenstelling tot wat we hadden gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat voor? Wel vroeg al. Succes.
![]()
Yay!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen ras, wit met een beetje tijger van boven. Had al eerder een mailtje gestuurd, nu pas een reactie. Superblij. Goedkoop ook, in tegenstelling tot wat we hadden gezien.#TeamMiley![]()
Helemaal geholpen en gechipt enz. ook al?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen ras, wit met een beetje tijger van boven. Had al eerder een mailtje gestuurd, nu pas een reactie. Superblij. Goedkoop ook, in tegenstelling tot wat we hadden gezien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog te jong.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal geholpen en gechipt enz. ook al?![]()
Is dat tegenwoordig niet meer dat je katten gratis krijgtquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen ras, wit met een beetje tijger van boven. Had al eerder een mailtje gestuurd, nu pas een reactie. Superblij. Goedkoop ook, in tegenstelling tot wat we hadden gezien.
Ik heb beiden katten voor niks
iedereen in mijn familie hebben de katten voor niks
Ik heb alleen voor kyra betaald, omdat het een rashond is![]()
![]()
Oooh, ja dat kan ook nogquote:. Cool, ik hoop dat het goed gaat samen met Jinx.
Hmpf, maar goed ook dat ze niet meer gratis zijn, het zijn dieren, geen dingen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet meer dat je katten gratis krijgt
Ik heb beiden katten voor niks
iedereen in mijn familie hebben de katten voor niks
Ik heb alleen voor kyra betaald, omdat het een rashond is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lola en rival zitten er nu... Die had ik ook wel leren kennen... Misschien dat ik zo in de auto springquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Vroeger was het niet andersquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, maar goed ook dat ze niet meer gratis zijn, het zijn dieren, geen dingen.
Alleen de raskatten moest je voor betalen.
Ik denk dat het juist beter is, gratis
Nu je er geld voor moet geven, gaan juist meer mensen die katten fokken om geld te verdienen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lola en rival zitten er nu... Die had ik ook wel leren kennen... Misschien dat ik zo in de auto springIk geloof het pas, als ik bewijs heb van Huppel!
![]()
Er zijn nog zoveel gratis/goedkope katten te krijgen... Broodfok zie je bij katten niet of nauwelijks (wellicht raskatten), dus daar hoef je niet bang voor te zijn, er is een kattenoverschot, he.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vroeger was het niet anders
Alleen de raskatten moest je voor betalen.
Ik denk dat het juist beter is, gratis
Nu je er geld voor moet geven, gaan juist meer mensen die katten fokken om geld te verdienen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beter dan een vis.
Maar nu moet er wel echt een heeeeeeeeele goede naam komen. Ik hou het voorlopig bij Stalin.#TeamMiley![]()
Vissen zijn ook mega leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ligt aan de vis. Mijn kogeltje is erg leuk.
Mehh mis mn uber aquarium
dus![]()
Of een huis op de bodem van de zeequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Vissen zijn ook mega leuk!
Mehh mis mn uber aquarium
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor maar 3000 euro is deze de jouwe.Sjah ik ga je niet vertellen waarom ik nu moet lachen.. maar ben weer wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een huis op de bodem van de zee
dus![]()
It looks like an alienquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor maar 3000 euro is deze de jouwe.14 SHADES OF GREY
Stiekum is het de buurvrouw!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
kiiijk dan, deze zit in een asiel. Dat is toch poepig. Ik wil wel een asielhamster.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Doet me denken aan een Jehova's getuige.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
kiiijk dan, deze zit in een asiel. Dat is toch poepig. Ik wil wel een asielhamster.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Jehova's getuige.14 SHADES OF GREY
Die handjes. Alsof dat beest je een pamflet aanbiedt met hun literatuurverwijzingen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die handjes. Alsof dat beest je een pamflet aanbiedt met hun literatuurverwijzingen.nu je het zegt
14 SHADES OF GREY
Wat een gek beest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor maar 3000 euro is deze de jouwe.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit topic en het relatie topic zijn nu niet echt bruisend van leven is het wel...Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Wie ? Jij ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er is een meet aan de gang hè..... Logisch dat het hier dan dood is, want iedereen is op de meetquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic en het relatie topic zijn nu niet echt bruisend van leven is het wel...![]()
![]()
Nee dit topicquote:hoe gaat het met jou fiets?
Kingdra.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor maar 3000 euro is deze de jouwe.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zit kleding te verstellen, sexy he ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee dit topichoe gaat het met jou fiets?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoezo te verstellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit kleding te verstellen, sexy he ?
Bijna iedereenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is een meet aan de gang hè..... Logisch dat het hier dan dood is, want iedereen is op de meet. Het werd een latertje op mijn werk, maar dat was mijn eigen schuld
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
DM!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijna iedereen. Het werd een latertje op mijn werk, maar dat was mijn eigen schuld
.
Wat was je aan het doen dan?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Boordje van een mouw los, gaatje in een trui vanwege blijven hangen aan een spijker...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nasty is dat altijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Boordje van een mouw los, gaatje in een trui vanwege blijven hangen aan een spijker...
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Werkenquote:. Revisie en het was interessant wat we aan het vervangen waren, dus ondanks dat ik zelf niet echt veel deed ben ik toch gebleven
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Favo trui ookquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoi WT.quote:
Dan heb je leuk werk, als je vrijwillig blijft hangen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Werken. Revisie en het was interessant wat we aan het vervangen waren, dus ondanks dat ik zelf niet echt veel deed ben ik toch gebleven
.
Revisie van?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Werken. Revisie en het was interessant wat we aan het vervangen waren, dus ondanks dat ik zelf niet echt veel deed ben ik toch gebleven
.
Een grote orgie??quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is een meet aan de gang hè..... Logisch dat het hier dan dood is, want iedereen is op de meetDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Ik dacht even dat je reageerde op:quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je leuk werk, als je vrijwillig blijft hangen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Boordje van een mouw los, gaatje in een trui vanwege blijven hangen aan een spijker...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je reageerde op:
[..]
Deze weken zijn altijd wel leuk jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je leuk werk, als je vrijwillig blijft hangen.. En leerzaam
. De rest van het jaar is het gewoon werk en ben ik weg als de dienst erop zit
.
Productielijn, dit jaar uitgebreider dan normaal omdat van een machine de complete plc en toebehoren vervangen wordt, veul werkquote:.
Dat heb ik sowieso met werk, leuk of niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze weken zijn altijd wel leuk ja. En leerzaam
. De rest van het jaar is het gewoon werk en ben ik weg als de dienst erop zit
.
Mijn nieuwe baan lijkt me best tof.
Wat wordt er geproduceerd (ongeveer . . . )?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Productielijn, dit jaar uitgebreider dan normaal omdat van een machine de complete plc en toebehoren vervangen wordt, veul werk.
Ben je helemaal niet geweest?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet aanwezig, morgen gewoon werkenEn dan had je moeten gaan kijken.
Werken is gewoon goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet aanwezig, morgen gewoon werkenEn dan had je moeten gaan kijken.
Flessen bierquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat wordt er geproduceerd (ongeveer . . . )?.
De flessen, of meer de afvulmachine/label/watdanookdatmethetuiteindelijkeproducttemakenheeft?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je hebt er één gevonden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
Boh, hij is zo klein nog.Pas 7 weekjes.
In dit geval de afvulmachinequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De flessen, of meer de afvulmachine/label/watdanookdatmethetuiteindelijkeproducttemakenheeft?.
Je bent wel nieuwsgierig zeg.
Ja, een mailtje gekregen dat er nog eentje over was. Meteen gebeld en opgehaald. Zei ze dat ze het mailtje wel naar meerdere mensen had verzonden. We waren gelukkig de eerste.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
Boh, hij is zo klein nog.Pas 7 weekjes.
!!!!!!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
O, meteen opgehaald? Eigenlijk is 7 weken nog te jong om bij mams weg te mogen. Vaak wordt 10 weken geadviseerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, een mailtje gekregen dat er nog eentje over was. Meteen gebeld en opgehaald. Zei ze dat ze het mailtje wel naar meerdere mensen had verzonden. We waren gelukkig de eerste.Maar de meeste mensen willen er zo snel mogelijk vanaf.
Wel een lieve naam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Myraela het volgende:
Hij heet Tipsy.
Nu hebben we Jinkywinky en Tipsy.
Nee, morgen misschienquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet geweest?
Nee dag 5 al..... volgens mij is dat niet helemaal goed geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi C_A, is je diarree alweer over?![]()
![]()
Ja, kitten was al uit het nest gehaald. Dit was een vriendin van de eigenaar van de moeder, ze moesten er gewoon vanaf. Kan ik hem wel daar laten, maar daar schiet ook niemand iets mee op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
O, meteen opgehaald? Eigenlijk is 7 weken nog te jong om bij mams weg te mogen. Vaak wordt 10 weken geadviseerd.Maar de meeste mensen willen er zo snel mogelijk vanaf.
![]()
Waarom geen Heloef en Kaneel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Myraela het volgende:
Hij heet Tipsy.
Nu hebben we Jinkywinky en Tipsy.
Nee, dat snap ik wel. Maar soms kan het wel wat gedragsproblemen opleveren, als ze te vroeg het nest verlaten. Maar ach, hij is wel bij een andere kat in huis, dat scheelt misschien wel. Bliksem was ook zeven weken en dat is ook helemaal goedgekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kitten was al uit het nest gehaald. Dit was een vriendin van de eigenaar van de moeder, ze moesten er gewoon vanaf. Kan ik hem wel daar laten, maar daar schiet ook niemand iets mee op.
We hebben geen zwarte.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom geen Heloef en Kaneel?![]()
Hopelijk leert de kleine een beetje van de grote, en word de grote wat minder bang doordat hij een vriendje heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar soms kan het wel wat gedragsproblemen opleveren, als ze te vroeg het nest verlaten. Maar ach, hij is wel bij een andere kat in huis, dat scheelt misschien wel. Bliksem was ook zeven weken en dat is ook helemaal goedgekomen.
Nouja, vriendje, de kleine vind hem nu nog heel erg eng. Blazen en miauwen. Maar de grote doet hem helemaal niets. En gaat er juist heel ontspannen bij liggen.![]()
Moest je vroeg uit het nest gehaalde kittens niet extra kattebaktraining geven?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar soms kan het wel wat gedragsproblemen opleveren, als ze te vroeg het nest verlaten. Maar ach, hij is wel bij een andere kat in huis, dat scheelt misschien wel. Bliksem was ook zeven weken en dat is ook helemaal goedgekomen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat went vast nog wel. Voor de kleine is alles nieuw en spannend, maar dat komt wel goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopelijk leert de kleine een beetje van de grote, en word de grote wat minder bang doordat hij een vriendje heeft.
Nouja, vriendje, de kleine vind hem nu nog heel erg eng. Blazen en miauwen. Maar de grote doet hem helemaal niets. En gaat er juist heel ontspannen bij liggen.Ik ben benieuwd naar de foto's.
Ligt eraan in hoeverre ze dat al gehad hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moest je vroeg uit het nest gehaalde kittens niet extra kattebaktraining geven?
Kittens, de mijn zijn alweer (bijna) gewoon katten
.
De mijne zijn beiden al weer bijna toe aan hun kistje....quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:06 schreef DaMook het volgende:
.
Ik wil ook een kat later.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:06 schreef DaMook het volgende:
.
Hoewel, ik heb nu een parttime kat.
Mwah dat hopelijk nog lang nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mijne zijn beiden al weer bijna toe aan hun kistje..... Ze zijn nu een maand of 8 geloof ik, maar zoveel groter dan toen ik ze kreeg
.
Ook leuk tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat later.
Hoewel, ik heb nu een parttime kat..
Jazeker. Ik kan er elk weekend mee knuffelen. Hij vindt me inmiddels ook leuk genoeg om te achtervolgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat hopelijk nog lang niet. Ze zijn nu een maand of 8 geloof ik, maar zoveel groter dan toen ik ze kreeg
.
[..]
Ook leuk toch.
Hola
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik kan je wel helpen SOG'gen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel dood. Wat voor SOG moet ik dan zoeken.
sog wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel dood. Wat voor SOG moet ik dan zoeken.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen SOG'gen.![]()
Dat is misschien een beetje te effectief.![]()
![]()
Dat is de liefste afwijzing die ik gehoord heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is misschien een beetje te effectief.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de liefste afwijzing die ik gehoord heb.
Dan moeten we in plaats daarvan maar een keer vieren dat ik het af heb.![]()
![]()
oh.. Heet dat zo? Ik dacht dat dat het doel van een studie volgen was. Makkelijk geld vangen met mn stufi en de hele dag in de stad rondhangen.. Tenminste.. Zo deed ik het toen ik nog op school zat..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
StudieOntwijkendGedrag. Ken je dat niet?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. Heet dat zo? Ik dacht dat dat het doel van een studie volgen was. Makkelijk geld vangen met mn stufi en de hele dag in de stad rondhangen.. Tenminste.. Zo deed ik het toen ik nog op school zat..![]()
Ik moet een verslag schrijven.Maar ik ben het zooooo zat!
![]()
Dat komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moeten we iin plaats daarvan maar een keer vieren dat ik het af heb.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoi
Alleverslagen voor school ingeleverd. Blij.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik pakte altijd stukjes van iedereen uit mijn klas.. Het is de leraar maar 1 keer opgevallen.. Maar toen was het tijdens een nabespreking en had ie me al een voldoende gegeven die ie niet meer in kon trekkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik moet een verslag schrijven.Maar ik ben het zooooo zat!
Haha, slim! Dat werkt hier jammer genoeg niet, want alles koppelt terug naar mijn stage. Maar wel relaxed als dat kan en je ermee wegkomt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik pakte altijd stukjes van iedereen uit mijn klas.. Het is de leraar maar 1 keer opgevallen.. Maar toen was het tijdens een nabespreking en had ie me al een voldoende gegeven die ie niet meer in kon trekken![]()
![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kan er elk weekend mee knuffelen. Hij vindt me inmiddels ook leuk genoeg om te achtervolgen..
Ik ga slapen![]()
![]()
. Tot morgen allen
.
Aw, dat is wel minder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet werken, maar heb geen zin.. Nog steeds niet beter
Ik ben ook al vanaf een uur of drie wakker met verschrikkelijke buikpijn![]()
![]()
moguh
ik voel me zo langzaam weer beterGrote pot thee is alweer gezet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoi jij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:03 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
ik voel me zo langzaam weer beterGrote pot thee is alweer gezet
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ging je uiteindelijk nog naar de meet?
Ik wacht tot het me een keer beter uitkomt. Zou anders uiterlijk vanmiddag om 12 uur alweer thuis moeten zijn, daarvoor vond ik het wat te ver weg. Als ik vandaag erbij had kunnen pakken had ik het denk ik wel gedaan
Achteraf maar beter, want ik ga dood van de buikpijn nu![]()
![]()
ok, jammerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
Ik wacht tot het me een keer beter uitkomt. Zou anders uiterlijk vanmiddag om 12 uur alweer thuis moeten zijn, daarvoor vond ik het wat te ver weg. Als ik vandaag erbij had kunnen pakken had ik het denk ik wel gedaan
Achteraf maar beter, want ik ga dood van de buikpijn nu![]()
toch geen baby he?
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, jammer![]()
toch geen baby he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet
een kleine apache
Ook Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je eerst je piemel bij me naar binnen steken![]()
![]()
hmmm, vooruit danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je eerst je piemel bij me naar binnen steken
Ja, en ik was om half 4 thuis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai
Ben je nog gegaan? Zo ja, was het gezellig en hoe laat heb je het gemaakt?
Het was echt heel gezellig![]()
![]()
Haat aan je ritme dan jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, en ik was om half 4 thuis.
Het was echt heel gezellig![]()
![]()
Verstandig meid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik overleef het wel. Ik heb niet gezopen![]()
![]()
Ah, beter niets drinken dan neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest rijden. Dan ben ik best verstandig![]()
![]()
Heb toch buikpijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je langs?Dan steek ik hem er wel even in
![]()
![]()
heel verstandigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest rijden. Dan ben ik best verstandig
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In je oog willen wrijven maar nog niet wakker zijn en dus bijna je bril eraf mept![]()
Gelukkig geen last van![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan geef ik je ook een belly rub![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In je oog willen wrijven maar nog niet wakker zijn en dus bijna je bril eraf mept![]()
bakkie koffie dan maar?
Dit wordt echt een hele, lange, lange dag.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 08:22:39 ]![]()
Scheelt dat oudere mensen minder slaap nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit wordt echt een hele, lange, lange dag.![]()
![]()
Nog ff niet hoor... Maag is wat van streek door 2 glazen colaquote:ik drink nooit maar had energie nodig
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog ff niet hoor... Maag is wat van streek door 2 glazen colaik drink nooit maar had energie nodig
Aldo... Moet ik weer effe de mama uit gaan hangen ofzo? Met 42 graden koorts is het de bedoeling dat je ff naar een dokter belt, of een HAP![]()
![]()
Hoest nu?![]()
Echt he. Met 42 graden ben je gewoon bijna aan het doodgaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Aldo... Moet ik weer effe de mama uit gaan hangen ofzo? Met 42 graden koorts is het de bedoeling dat je ff naar een dokter belt, of een HAP![]()
![]()
Hoest nu?![]()
![]()
jij bent mijn FOK!mama toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Hoest nu?![]()
nu gaat het redelijk beter, ben net gedouched en heb alleen nog maar verhoging
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent mijn FOK!mama toch?![]()
nu gaat het redelijk beter, ben net gedouched en heb alleen nog maar verhoging![]()
![]()
Ik ben weer thuis![]()
Dat is prima, goed blijven drinken, en ga op zoek naar een huisarts.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben weer thuis![]()
Dat is prima, goed blijven drinken, en ga op zoek naar een huisarts.![]()
ik ga er maandag 1 regelen denk ik![]()
mompelt iets over met 40 graden hockeyen een paar jaar geleden
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
Die FOK.mama gaat in mijn onderschrift
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: