SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo actief na anderhalve week coma, dat lijkt mij ook vrij rap, denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een medisch protocol snappen ze daar niet da's toch teveel gedoe. Een beenmergtransplantatie in één weekin dezelfde kamer in coma worden gebracht
in quarantaine moeten zonder een sluis tussen de kamers en de mensen buitenaf
Nina was een paar seizoenen nog een kleuter. Zit daar vast wat in het water.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zo actief na anderhalve week coma, dat lijkt mij ook vrij rap, denk ik.
Ja hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel knap dat-ie zijn jasje al aan had
Sjors heb ik eigenlijk altijd al vrij irritant gevondenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hè.![]()
Btw, Sjors doet een beetje overdreven verliefd gedrag vertonen. Irritant.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nope!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef patat het volgende:
[..]
Sjors heb ik eigenlijk altijd al vrij irritant gevondenOf ligt dat aan mij?
Ik las het in het andere topic ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef maily het volgende:
hoorden jullie de fout van Lorena over Sjors tegen Nuran...
"omdat ze hem niet in de buurt van Bing wil hebben..."
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las het in het andere topic ja.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zeker nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef patat het volgende:
[..]
Sjors heb ik eigenlijk altijd al vrij irritant gevondenOf ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je haast?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:12 schreef Gulmez het volgende:
As zondag wss op ontvoerd die progamma die van rikkie ze kind
haha dat kon ook nog jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde van heb je haast dat je wil dat snel zondag word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |