Och, dat ben ik ook altijd als Frey hier spoilers plaatst over de momenten uit een seizoen wat dan op dvd is uitgebrachtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja weet ik alleen ben nog al nieuwsgierig... Dus vandaar dat ik het had opengeklikt....
2014 pas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.. Wanneer komt Nick terug?
Zonder maximequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nick proost op een goed weekend
Inderdaad jaquote:
Maxime keek gewoon zuur omdat Nina met Noud trouwde, terwijl ze zelf een oogje op De Noudster hadquote:
Ja hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Eigenlijk gek dat Nick zou proosten op een goed weekend, aangezien weekenden (en zomervakanties) helemaal niet voorkomen in GTST
Wat is Nick?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:51 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja haha
Trouwens we vergeten nu wel dat nick ook een *** is.... Of heb ik het nu mis?
Nee, zeg maar gewoon! Iedereen mag z'n eigen mening hebben hierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Laat maar wil jullie plezier niet bederven
Nee hoeft niet, het doet er niet meer toequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, zeg maar gewoon! Iedereen mag z'n eigen mening hebben hier
Nah, oké, maar mocht je het ooit willen zeggen, dan moet je dat gewoon doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, het doet er niet meer toe
Nou.....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, oké, maar mocht je het ooit willen zeggen, dan moet je dat gewoon doen
Wil je het echt horen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe dat dan!
Intussen zeg ik: Nick is geweldig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |