Vanwege de dubbele 1500ste afleveringquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Frey het volgende:
Waarom is seizoen 8 zo duur op Bol.com? Neem aan dat het nog verandert, want seizoen 9 is wel de normale prijs.
http://www.bol.com/nl/s/d(...)70065bba51d000002853quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef SAMBAM het volgende:
Heerlijk, heerlijk, heerlijk...
Ik lees al maanden, verwonderlijk, de echte kennis hier op FOK. Kennis zoals ik hem al jaren voor mezelf weet te houden. Want wie denkt er nou, bijna, net zo over als ik?
Jullie dus. Ik dacht het bij lezen te houden, maar m'n handen jeuken te vaak...
Maar laat ik Simpel beginnen:
Waar zien jullie op bol.com seizoen 8 en 9? Laat staan de prijzen...
Ik zie niks
Dank uquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Frey het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/s/d(...)70065bba51d000002853
Welkomquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef SAMBAM het volgende:
Ik lees al maanden, verwonderlijk, de echte kennis hier op FOK. Kennis zoals ik hem al jaren voor mezelf weet te houden. Want wie denkt er nou, bijna, net zo over als ik?
Ik zie niks
Daarom staat deze link in de OP.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Dank u
Ik was lui... zocht op GTST, en daar waren ze nog niet aan gelinkt.
Ook welkom namens mij!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef SAMBAM het volgende:
Ik zie niks
Ik heb me door de 7 seizoenen 'heengeslagen'...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook welkom namens mij!![]()
Jij kijkt dus ook de oude seizoenen terug?
Door de 7 seizoenen 'heengeslagen'?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik heb me door de 7 seizoenen 'heengeslagen'...
daarom kom ik waarschijnlijk zo nu en dan die verheerlijking van oude tijden subtiel ontkrachten...
(en zo nu en dan beamen)
Of de geforceerde kritiek op het heden lekker relativeren...
(of wederom beamen)
Maar thnx, en aangenaam!
Terwijl ik juist meer genoot dan bij vele andere boxen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
Alhoewel, ik moet eerlijk zeggen dat ik seizoen 7 eventjes niet verder bekijk. Ik ben bij dvd 12 blijven hangen en de verhalen beginnen me steeds meer tegen te staan
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl ik juist meer genoot dan bij vele andere boxen.
haha heel mooi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik heb me door de 7 seizoenen 'heengeslagen'...
daarom kom ik waarschijnlijk zo nu en dan die verheerlijking van oude tijden subtiel ontkrachten...
(en zo nu en dan beamen)
Of de geforceerde kritiek op het heden lekker relativeren...
(of wederom beamen)
Maar thnx, en aangenaam!
Ik vond het fantastisch...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl ik juist meer genoot dan bij vele andere boxen.
Seizoen 3 was juist erg sterk naar mijn meningquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch...
Genieten op de juiste momenten en vooral de momenten met het meest sentiment waarde.
Maar 85 uur, per seizoen, aan uiterst trage televisie terug kijken is met vlagen ook gewoon een grote kwelling.
Seizoen 1 t/m 4 was, betreft het kijkgemak en vaart, flink doorbijten.
Met uitzonderingen van de leuke verhalen of momenten uiteraard.
Seizoen 5 ging al beter en seizoen 6 maar vooral 7 waren erg goed te doen.
Ik kijk vooral uit naar seizoen 8 en 9
Ik kan me daar totaal niet in vinden nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 7 had een erg goede eerste helft, maar zakt daarna als een plumpudding in elkaar. Maar goed, da's mijn mening natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik kijk ook echt uit naar deze seizoenen. Van seizoen 9 kan ik eigenlijk alleen nog enkele hoofdlijnen herinneren, maar verder vrij weinig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef SAMBAM het volgende:
Ik kijk vooral uit naar seizoen 8 en 9
Pete Jenssens!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt uit naar deze seizoenen. Van seizoen 9 kan ik eigenlijk alleen nog enkele hoofdlijnen herinneren, maar verder vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |