quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sneeuwballen ijsballen kunnen heel hard aankomen hoor
Sneeuw in til was nog wel redelijke sneeuw.quote:
Gaan we hakken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, gewoon wakhakken in Friesland volgende week.
Ben je nu weer anti 11stedentocht?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, gewoon wakhakken in Friesland volgende week.
Ik ben allang anti.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nu weer anti 11stedentocht?
Wat is er met je aan de hand?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allang anti.
Even koffie pakken
Hij komt er toch niet denk ik, zo hard vriest het ook weer niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allang anti.
Even koffie pakken
Herkende hij je nog?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest.
Waarmee?quote:
Dat blijf ik hem ook vertellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo, dat copyright ding maakt het alleen lelijker.
Hij moet de opacity wat aanpassen, dat zit hij niet zo dik in beeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo, dat copyright ding maakt het alleen lelijker.
quote:Een laffe dief heeft een 101-jarige collectant beroofd van het geld dat bedoeld was voor de Alzheimerstichting.
Weet hij wie het gedaan hebben of is hij het vergeten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afschieten die mongolen.
En hoi iedereen
Hij is zelf niet dement boelerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet hij wie het gedaan hebben of is hij het vergeten?
negerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet hij wie het gedaan hebben of is hij het vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef mrstylo het volgende:
LR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Yo Spangtozquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al maai laaif, aaif bien watsjing emmerikka
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al maai laaif, aaif bien watsjing emmerikka
Puberteit man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Laatste dagen doe je echt raar.
Die van jou duurt ook al een tijdje he?quote:
Weet niet tot hoelang dat duurt, maar ben er onderhand wel uit hoop ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van jou duurt ook al een tijdje he?
Liegenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben godverdekanker die spangtoz niet.
tot je 18e.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet niet tot hoelang dat duurt, maar ben er onderhand wel uit hoop ik
Toen ik 12 was en de baard in m'n keel kreeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Algemene vraag, wanneer hadden jullie overslaande stem en dat soort shit. Heb er momenteel veel last van.
Op jouw leeftijd gewoon, maar stopt na paar jaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Algemene vraag, wanneer hadden jullie overslaande stem en dat soort shit. Heb er momenteel veel last van.
nooit gehadquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de kenker, ik wilde eerst typen ik ga zometeen pizza eten. En toen ik eet straks pizza. Maar dan komt er dit uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is dat je goedste nederlandts?
BCCquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
Van welke reclame is dat ook alweer.
'U weet toch'
DE. met die oude omaatjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
Van welke reclame is dat ook alweer.
'U weet toch'
ja maar met die oma;s is ook leukquote:
ja maar hebben docenten hekels aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar met die oma;s is ook leuk
Topic....quote:
Dieptriest figuur.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Even 9gag checken. Als ik een leuk plaatje tegenkom post ik het hier wel GGMM
Ik dacht dat je ging zeggen "Gelukkig zal er dan niks te posten zijn" kennelijk voelen wij elkaar toch niet aan.quote:
Ik heb een harde werkdag achter de rug. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen "Gelukkig zal er dan niks te posten zijn" kennelijk voelen wij elkaar toch niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]haha davySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]Laat Davy het niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Check deze, echt super toevallig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een harde werkdag achter de rug. Dat zal het zijn.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check deze, echt super toevallig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ford was een nazi. Verklaart alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |