Poeh, Ajacied422 weet dat wel volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:12 schreef Saind het volgende:
Wie kan me even uitleggen wat bedoeld wordt met "reflecties in de ruimte" als we het over zonweringssystemen hebben.
Raar mannetje is dat.quote:
Tis watquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
Deze man wordt door 4chan naar de grammy's gestuurd
Klinkt als een Madvillain nummer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
Deze man wordt door 4chan naar de grammy's gestuurd
Ja het zijn namelijk de opmerkingen die onacceptabel zijn, niet de schwalbes...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Rodgers support het Amerikaanse Don't ask, don't tell principe
Jij kent Brands niet, ik wel en Maher komt hoe dan ook. 10, 20 miljoen, maakt niet uit Brands gaat het doen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaat deze winterstop toch niet naar PSV.
Zolang hun ethiek maar correct is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het zijn namelijk de opmerkingen die onacceptabel zijn, niet de schwalbes...
Waarom komt dit plaatje mij toch zo bekend voor...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Rodgers support het Amerikaanse Don't ask, don't tell principe
[..]
Klinkt als een Madvillain nummer.
AZ wil hem graag houden en hij heeft nog een contract tot 2015, dan is het niet echt een verrassing dat ze hem niet goedkoop weg laten gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kent Brands niet, ik wel en Maher komt hoe dan ook. 10, 20 miljoen, maakt niet uit Brands gaat het doen!
Kan Maher niet a la Suarez zo´n rechtzaak aanspannen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ wil hem graag houden en hij heeft nog een contract tot 2015, dan is het niet echt een verrassing dat ze hem niet goedkoop weg laten gaan.
Het mooie is dat hij in de zomer echt niet goedkoper isquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ wil hem graag houden en hij heeft nog een contract tot 2015, dan is het niet echt een verrassing dat ze hem niet goedkoop weg laten gaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij in de zomer echt niet goedkoper is
Ik denk het ook niet, en misschien denkt hij dat hij dan wel klaar is voor een stap naar het buitenlandquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij in de zomer echt niet goedkoper is
quote:
Daarom is 9 miljoen een koopje, die komt echt wel naar PSV. Brands speelt wel eens vaker zo'n spelletjequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, en misschien denkt hij dat hij dan wel klaar is voor een stap naar het buitenland
Ik dacht dat hij zich gewoon had vergist met de Italiaanse vlagquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]De Koerdische vlag maakt het helemaal af.
Ik dacht aan Iranquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich gewoon had vergist met de Italiaanse vlag
Door jouw gif is mijn grap verpest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich gewoon had vergist met de Italiaanse vlag
Dat was nog steeds jouw gif, ik heb alleen alle overbodige rommel weggeknipt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door jouw gif is mijn grap verpest.
Overbodig? Rommel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was nog steeds jouw gif, ik heb alleen alle overbodige rommel weggeknipt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo samen een bedrijfje oprichten? Ik heb al een watermerk voor je producties.
Zelf ben je nogal onzichtbaar in dit watermerk, misschien moet er iets met een cactus bij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo samen een bedrijfje oprichten? Ik heb al een watermerk voor je producties.
Flikker. Dit vergeef ik je nooit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Smoofie het volgende:
Stylo is net een kind dat een nieuw speeltje heeft
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf ben je nogal onzichtbaar in dit watermerk, misschien moet er iets met een cactus bij.
Het is een complot!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:26 schreef Saind het volgende:
Word kent het woord "illuminati" wel maar "luminantie" niet
Bildenberg groep zit hier achter, 100%.quote:
Altijd weer die klote Duitser die zogenaamd ons 'staatshoofd' is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bildenberg groep zit hier achter, 100%.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is dat zoals kezen maar dan zonder meisje?
[ afbeelding ]
een buis ken ik als student alleen als onvoldoendequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is dat zoals kezen maar dan zonder meisje?
[ afbeelding ]
I don't know! Ik google op penis in tube en dit kwam eruitquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
I don't know! Ik google op penis in tube en dit kwam eruit
Dit intikken op google maakt je wel erg verdacht voor de redactieleden van Gay.nl. Ze zijn na de ontdekking over Frank de Boer goed op dreefquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
I don't know! Ik google op penis in tube en dit kwam eruit
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit intikken op google maakt je wel erg verdacht voor de redactieleden van Gay.nl. Ze zijn na de ontdekking over Frank de Boer goed op dreef
Wow... die eerste search... en bedankt Groove.
Goeie reden om te rellenquote:Sneeuwballengevecht in Den Bosch escaleert
DEN BOSCH - In Den Bosch is donderdagmiddag een grote groep jongeren met elkaar op de vuist gegaan.
Volgens meldingen bij de politie is er ruzie ontstaan door een uit de hand gelopen sneeuwballengevecht. Sommige getuigen spreken over een gevecht tussen ongeveer 100 scholieren. Een jongen zou gewond zijn geraakt.
De politie durft geen harde uitspraken te doen over aantallen deelnemers en de aanleiding. Er werden veel agenten naar het gevecht gestuurd. Aanhoudingen zijn niet verricht.
De politie is op zoek naar filmpjes en foto's die zouden zijn gemaakt.
Valt me tegen van google dat ze dat nog door elkaar halen, "penis in tube" en "tube in penis".quote:
Sneeuwballen kunnen heel hard aankomen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, idd. Dan zul je wel een heel boeiend leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |