Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weg
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 16:09:31 ]
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto haal ik straks wel weer weg ivm privacy
Gaaf !
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt kom zit ik een beetje mee
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt komt zit ik een beetje mee
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt komt zit ik een beetje mee