Parks and recreation, Veep, Raising Hope.. Vind Modern Family nog steeds vermakelijk hoor, maar vind 't niet meer de charme hebben die 't in het begin wel had.quote:
Ken ik geen van allenquote:Op maandag 23 september 2013 13:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Parks and recreation, Veep, Raising Hope.. Vind Modern Family nog steeds vermakelijk hoor, maar vind 't niet meer de charme hebben die 't in het begin wel had.
Haha Veep is van die drie juist het meest 'mannelijk'. Erg groffe humor. En in geen van allen zit een lachband.quote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Ken ik geen van allenVeep ziet er wel uit als een vrouwen serie dus die sla ik over. Misschien dat ik die andere 2 dan maar is moet kijken maar als er een lachband aan te pas komt gaan die het ook niet worden
oh god, krijgen we hier dat gezeik ook weer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:48 schreef Jivis het volgende:
Toch weer zo'n comedyserie die met de aflevering minder wordt. Jammer.
Begint altijd bij seizoen 4.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:32 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
oh god, krijgen we hier dat gezeik ook weer.
Waren gewoon twee leuke afl. heb genoeg momenten gelachen.
Ze heeft een nierziekte, daar hoort dat bij geloof ik..quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:45 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk bewijzen ze in de volgende afleveringen het tegendeel, maar ik vond het wat makkelijk schrijfwerk allemaal.
Ligt het trouwens aan mij of heeft Haley een beetje een bolle kop gekregen?
Hiermee eens. Luke was raar inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze heeft een nierziekte, daar hoort dat bij geloof ik..
Superraar om Luke met baard in de keel te horen! Waren leuke afleveringen, niet hilarisch helaas.
quote:(...)
Among the ideas brandied about during the meeting would be to spin-off Rob Riggle's overconfident real estate agent Gil Thorpe -- who in two season four episodes was Phil's (Ty Burrell) nemesis and hit on Julie Bowen's Claire during her brief employment.
No deals are in place and the meeting was described as an exploratory discussion of potential concepts, with the Riggle premise among them. It's unclear if there will be a spinoff or its concept. ABC and studio 20th TV declined comment.
A Modern Family spinoff would make sense. In a September 2012 THR cover story, sources suggested the series is a $1 billion asset for 20th TV and ABC. A Modern Family off-shoot would join a rapidly growing roster of spinoffs in the works as networks look to established properties with built-in audiences to reduce the financial risk associated with launching a new show.
(...)
Ze zag er gewoon prima uit imoquote:Op zondag 29 september 2013 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze heeft een nierziekte, daar hoort dat bij geloof ik..
Superraar om Luke met baard in de keel te horen! Waren leuke afleveringen, niet hilarisch helaas.
Die spinoff zou wel potentie hebben, vond Rob Riggle een erg goede rol spelen en opzich zou een real estate agency als onderwerp voor een comedyserie wel leuk en nieuw zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hiermee eens. Luke was raar inderdaad.
De scene met Jay en Manny was ook directe flashback naar:
[ afbeelding ]
EDIT: oh en: ABC in Early Talks for 'Modern Family' Spinoff
[..]
Dat is vorig seizoen al begonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft die Ariel Winter ineens grote tieten gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |