Parks and recreation, Veep, Raising Hope.. Vind Modern Family nog steeds vermakelijk hoor, maar vind 't niet meer de charme hebben die 't in het begin wel had.quote:
Ken ik geen van allenquote:Op maandag 23 september 2013 13:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Parks and recreation, Veep, Raising Hope.. Vind Modern Family nog steeds vermakelijk hoor, maar vind 't niet meer de charme hebben die 't in het begin wel had.
Haha Veep is van die drie juist het meest 'mannelijk'. Erg groffe humor. En in geen van allen zit een lachband.quote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Ken ik geen van allenVeep ziet er wel uit als een vrouwen serie dus die sla ik over. Misschien dat ik die andere 2 dan maar is moet kijken maar als er een lachband aan te pas komt gaan die het ook niet worden
oh god, krijgen we hier dat gezeik ook weer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:48 schreef Jivis het volgende:
Toch weer zo'n comedyserie die met de aflevering minder wordt. Jammer.
Begint altijd bij seizoen 4.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:32 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
oh god, krijgen we hier dat gezeik ook weer.
Waren gewoon twee leuke afl. heb genoeg momenten gelachen.
Ze heeft een nierziekte, daar hoort dat bij geloof ik..quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:45 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk bewijzen ze in de volgende afleveringen het tegendeel, maar ik vond het wat makkelijk schrijfwerk allemaal.
Ligt het trouwens aan mij of heeft Haley een beetje een bolle kop gekregen?
Hiermee eens. Luke was raar inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze heeft een nierziekte, daar hoort dat bij geloof ik..
Superraar om Luke met baard in de keel te horen! Waren leuke afleveringen, niet hilarisch helaas.
quote:(...)
Among the ideas brandied about during the meeting would be to spin-off Rob Riggle's overconfident real estate agent Gil Thorpe -- who in two season four episodes was Phil's (Ty Burrell) nemesis and hit on Julie Bowen's Claire during her brief employment.
No deals are in place and the meeting was described as an exploratory discussion of potential concepts, with the Riggle premise among them. It's unclear if there will be a spinoff or its concept. ABC and studio 20th TV declined comment.
A Modern Family spinoff would make sense. In a September 2012 THR cover story, sources suggested the series is a $1 billion asset for 20th TV and ABC. A Modern Family off-shoot would join a rapidly growing roster of spinoffs in the works as networks look to established properties with built-in audiences to reduce the financial risk associated with launching a new show.
(...)
Ze zag er gewoon prima uit imoquote:Op zondag 29 september 2013 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze heeft een nierziekte, daar hoort dat bij geloof ik..
Superraar om Luke met baard in de keel te horen! Waren leuke afleveringen, niet hilarisch helaas.
Die spinoff zou wel potentie hebben, vond Rob Riggle een erg goede rol spelen en opzich zou een real estate agency als onderwerp voor een comedyserie wel leuk en nieuw zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hiermee eens. Luke was raar inderdaad.
De scene met Jay en Manny was ook directe flashback naar:
[ afbeelding ]
EDIT: oh en: ABC in Early Talks for 'Modern Family' Spinoff
[..]
Dat is vorig seizoen al begonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft die Ariel Winter ineens grote tieten gekregen?
dat jaquote:
.quote:"30 Rock" star Jane Krakowski is making her way back to TV -- and she'll be causing a little trouble for a character on "Modern Family" in the process.
E! Online reports that the former Jenna Maroney will appear in the 11th episode of Season 5, titled "Under Pressure," playing Dr. Donna, a mean girl mom at Manny's (Rico Rodriguez) school. Naturally, she becomes a nemesis for Gloria (Sofia Vergara) because a showdown between the two would be just too good to pass up.
Krakowski isn't the only guest talent coming to play in the episode, either. She'll be joined by Jesse Eisenberg, playing Mitch (Jesse Tyler Ferguson) and Cam's (Eric Stonestreet) overly-eco-conscious neighbor Asher, and John Benjamin Hickey ("The Big C"), who is set to play a shrink for one of the Dunphy family. (Place your bets on who in the comments below.)
Whose guest appearance are you looking forward to most?
Wel een kerstaflevering:quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:33 schreef Jivis het volgende:
Geen Halloween-aflevering dit jaar? Die zijn altijd leuk.
quote:Festive fun: Sarah Hyland dresses as a cute elf as she shoots a Christmas episode of Modern Family in Westwood, California.
Nee man, dat soort afleveringen zijn altijd het dieptepunt van het seizoen. Net als kerst enquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:33 schreef Jivis het volgende:
Geen Halloween-aflevering dit jaar? Die zijn altijd leuk.
Mee eens, maar paar leuke momentjes maar het merendeel viel beetje tegenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:04 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond die van deze week ook niet zo heel geweldig
luke heeft hem al en die is nog een paar maanden jonger. Zijn allebei 15 zie ik.quote:Op maandag 18 november 2013 01:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Manny krijgt al baard in de keel zo te horen.
Net wat ik dachtquote:Op maandag 18 november 2013 10:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Luke vind ik ineens een stuk minder leuk nu hij duidelijk ouder wordt P: Ineens blijkt dat hij niet zo'n beste acteur was. Als jonkie viel dat nog niet op.
Merkte het anders duidelijk. Sprak zijn teksten gewoon nooit zo vloeiend uit, en deed feitelijk altijd hetzelfde. Nu ook. Misschien dat het voor een kind vergeeflijker is. Ik vraag me af waarom dat ventje die Manny speelt zoveel beter is... Talent? Of gewoon jaren lange training? Dat laatste zal wel niet, omdat dat waarschijnlijk ook zo betekenen dat ze die kinderen van verschillende plekken hebben getrokken. Het zal niet zo zijn dat ze de een van straat trekken en de ander van de toneelschool...quote:Op maandag 18 november 2013 10:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Luke vind ik ineens een stuk minder leuk nu hij duidelijk ouder wordt P: Ineens blijkt dat hij niet zo'n beste acteur was. Als jonkie viel dat nog niet op.
Voor een acteur/actrice is deze periode het lastigst. Ze worden van een kind-acteur een volwassen acteur en dat vereist een andere manier van acteren.quote:Op maandag 18 november 2013 15:14 schreef Kenju het volgende:
Merkte het anders duidelijk. Sprak zijn teksten gewoon nooit zo vloeiend uit, en deed feitelijk altijd hetzelfde. Nu ook. Misschien dat het voor een kind vergeeflijker is.
Dat gebeurd wel hoor. Daarvoor heb je de casting. Voor die 4 personages (Manny, Luke, Alex en Haley) - en alle andere personages natuurlijk ook - zijn waarschijnlijk duizenden mensen langs geweest bij de casting. En dan kan het gebeuren dat je uiteindelijk een situatie hebt waarin je acteurs hebt die jarenlange ervaring hebben naast een rookie zonder enige ervaring spelen.quote:Ik vraag me af waarom dat ventje die Manny speelt zoveel beter is... Talent? Of gewoon jaren lange training? Dat laatste zal wel niet, omdat dat waarschijnlijk ook zo betekenen dat ze die kinderen van verschillende plekken hebben getrokken.
Het zal niet zo zijn dat ze de een van straat trekken en de ander van de toneelschool...
Ik heb het alleen over de kinderen. Die zullen kwa ervaring niet veel verschillen en het lijkt me niet onlogisch om te putten uit een bron waar je ze allemaal vandaan haalt. Al kun je je ook afvragen in hoeverre een kind in staat is echt een verschil te maken door training.quote:Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
Dat gebeurd wel hoor. Daarvoor heb je de casting. Voor die 4 personages (Manny, Luke, Alex en Haley) - en alle andere personages natuurlijk ook - zijn waarschijnlijk duizenden mensen langs geweest bij de casting. En dan kan het gebeuren dat je uiteindelijk een situatie hebt waarin je acteurs hebt die jarenlange ervaring hebben naast een rookie zonder enige ervaring spelen.
Dan lijkt het inderdaad talent te zijn.quote:Grappige is juist dat Rico Rodriguez juist veruit de minste ervaring heeft. Hij begon pas rond 2006 waar de anderen al van jongs af aan al - in bepaalde mate - bezig waren.
Hij was altijd al met afstand de slechtste acteur van de cast, misschien nog wel slechter dan Lily.quote:Op maandag 18 november 2013 10:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook maar wat ik vertelde geldt voor zowel kinderen als volwassenen.quote:
Zeker wel. Een kind dat al van jongs af aan in 'the business' zit heeft natuurlijk veel meer ervaring dan een kind dat door open casting de rol heeft gekregen.quote:Die zullen kwa ervaring niet veel verschillen
Ligt eraan. Producers kunnen bij een bepaald castingbureau vragen naar bepaalde mensen (geslacht, leeftijd, uiterlijk enz.) maar kunnen ook een open casting doen.quote:en het lijkt me niet onlogisch om te putten uit een bron waar je ze allemaal vandaan haalt.
Vrij veel. Een kind dat door open casting een rol heeft gekregen en dus wat schichtig om zich heen kijkt en nog aan alles moet wennen is heel ander dan een kind dat is opgegroeid in deze wereld.quote:Al kun je je ook afvragen in hoeverre een kind in staat is echt een verschil te maken door training.
Lijkt erop. 'later' in die wereld rollen kan ook verfrissend zijn; dan ben je nog niet 'verpest'.quote:Dan lijkt het inderdaad talent te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |