Goed plan, de voorstelling begon gisteren om 20.15 (incl. voorprogramma vooraf) en om 00.30 uur was ik pas thuis...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga samen met mijn moeder en zus dus dat moeten we even goed afstemmen aangezien we alle drie in een andere stad wonen
Je mag niet meer raden...quote:Wie speelt de pastoor dan, zeker iemand uit de musical zelf (gokje op Colm Wilkinson?) ik ga eens imdb checken, zullen vast wel wat voor mij bekende gastrollen in zitten
Die heb ik dan weer niet herkend, heb hen ook niet in het theater zien spelen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef MaJo het volgende:
En zie dat ik gelijk had vwb Colmals ik zo snel door de cast heen scroll zie ik dat Frances Rufelle (de originele Eponine) en Stephen Tate (Thenardier) ook gastrollen hebben
quote:
"Wintersport etcetera" levert hele vreemde zoekresultaten op op Facebook...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Wintersport foto's op FB gezet, voor de nieuwsgierigen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Doe eens een linkje, ik ben wel benieuwd
Dat hij vindt dat hij niet aan het 'cheaten' was omdat iedereen aan de doping was, en hij dus niet meer voordeel had en dat doodnormaal vond, vind ik nog het ergste!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik vind het net iets minder erg omdat "iedereen het deed"
quote:
Het is gewoon een enorme zaadbal, voor zover hij die nog heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat hij heeft gelogen vind ik echt- onder ede ook nog! - maar ik snap wel dat de grens om iets te doen wat niet mag lager wordt als iedereen het doet.
Dat de grens vervaagt snap ik, maar dat hij geen berouw toont en het min of meer goed probeert te praten vind ik te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat hij heeft gelogen vind ik echt- onder ede ook nog! - maar ik snap wel dat de grens om iets te doen wat niet mag lager wordt als iedereen het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |