Maar als je TLC had zou je wel kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, ik kan niet echt zeggen dat het me iets boeit.
Nee. Ik zat te zoeken om de vraag van PS over de ondertiteling te kunnen beantwoorden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Maar als je TLC had zou je wel kijken
Dat had ik al gedaan toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Ik zat te zoeken om de vraag van PS over de ondertiteling te kunnen beantwoorden.
Dan las ik wat later ja.quote:
snapte het nietquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, maar Lance is nog altijd een held
niet mee eens?quote:
Nee niet neequote:
ik vind hem een held voor wat hij heeft betekend voor kanker patiënten an sich. En ik geloof ook dat zijn comeback zonder dope was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nee niet nee![]()
Heeft alles en iedereen bedrogen. Heb respect voor het feit dat ie kanker overwon en veel voor de strijd tegen kanker heeft gedaan maar ik vind het zeker geen held.
Dat zijn ook geen heldenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik vind het net iets minder erg omdat "iedereen het deed"
Wat een huichelaar met zijn speech op het podium van de Tourquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik was ook echt die hard fiets fan... Dat is nu weg
Geloof je het of hoop je het?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik geloof ook dat zijn comeback zonder dope was.
geloof hetquote:
Ik zou nu geen cent waarde meer hechten aan zijn uitspraken.quote:
eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou nu geen cent waarde meer hechten aan zijn uitspraken.
Zit hier ook aan een borrelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ikke wel. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb al aardig wat wijn weggewerkt om hiermee te dealen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ikke wel. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb al aardig wat wijn weggewerkt om hiermee te dealen
absoluut, maar het uit zijn mond horen breekt toch mijn hartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat je een groot liefhebber bent van wielrennen. En dat het als een schok komt.
Maar dit heeft iedereen toch aan zien komen?
Morgen?quote:
Dat kan ik me wel indenken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
absoluut, maar het uit zijn mond horen breekt toch mijn hart
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze zenden het opnieuw uit?we zijn weer overnieuw begonnen
Weer welkom terug dan.quote:
Maar ik blijf het niet roepen hoor.quote:
Ik kan op geen enkel bericht meer reageren.quote:
had ik eerder ook last vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan op geen enkel bericht meer reageren.
Even opnieuw inloggen, eens kijken of dat helpt. brb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |