quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als we volgend uur nou eens gewoon alleen gaatjes draaien?
Of bedoel je alleen de gaatjes, gewoon stilte dus?twitter:sander3fm twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:56:48Straks na drie uur ga ik alleen maar #plaatjesmetgaatjes draaien op #3FM! Welke mag ik niet vergeten? reageer retweet
Een uur stiltequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Of bedoel je alleen de gaatjes, gewoon stilte dus?twitter:sander3fm twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:56:48Straks na drie uur ga ik alleen maar #plaatjesmetgaatjes draaien op #3FM! Welke mag ik niet vergeten? reageer retweet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Of bedoel je alleen de gaatjes, gewoon stilte dus?twitter:sander3fm twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:56:48Straks na drie uur ga ik alleen maar #plaatjesmetgaatjes draaien op #3FM! Welke mag ik niet vergeten? reageer retweet
+1.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
Sober vind ik toch wel een erg goede plaat van P!nk
Eigenlijk is het dus gewoon FOK!kenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
trouwens radio-dj worden lijkt mij wel wat. Gewoon maar wat lullen en er luistert altijd wel iemand. Gewoon een monoloog opvoeren en dat er mensen luisteren! Dat lijkt mij wel wat.
zoiets jah.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus gewoon FOK!ken.
Als ik feedback wil stuur ik altijd m'n voeten op naar een willekeurig adres in de VS.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zoiets jah.
Als ik bij mijn ouders kom en ik vertel wat dan als er stilte valt dan krijg ik of geen antwoord of ze zeggen maar gewoon ja. Mijn ouders luisteren nooit naar wat ik zeg, en ze geven het nog toe ook nog.
Daarom wil ik radio maken. Dan krijg je zelf nog feedback terug als je uit je nek lult.
maar ik houd zo erg van mijn voeten dat ik ze niet een maandje kan missen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik feedback wil stuur ik altijd m'n voeten op naar een willekeurig adres in de VS.
Maandje later bel ik op:
"Hey! Give me my feet back!"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik feedback wil stuur ik altijd m'n voeten op naar een willekeurig adres in de VS.
Maandje later bel ik op:
"Hey! Give me my feet back!"
Je snapt nu wel waarom die mevrouw niks in mij zag hequote:
terwijl humor meestal heel goed gewaardeerd wordt door vrouwen. Misschien dat dit iets te droge humor was? Of mss was het iets te obvious?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt nu wel waarom die mevrouw niks in mij zag he
Ze ging haar lenzen uitdoen, ik besloot hetzelfde te doen, dus ik sta voor de prullenbak en zeg: Ik heb gelukkig daglenzen... DAAAAAAAAAAAAAAAG lenzen...
En daar ging het fout
Best aannemelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt nu wel waarom die mevrouw niks in mij zag he
Ze ging haar lenzen uitdoen, ik besloot hetzelfde te doen, dus ik sta voor de prullenbak en zeg: Ik heb gelukkig daglenzen... DAAAAAAAAAAAAAAAG lenzen...
En daar ging het fout
Het is deel van wie ik ben, dus als je het niet kan waarderen dan zit er toch al weinig toekomst inquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Best aannemelijk[ afbeelding ]
Maar ja, soms moeten slechte grappen er gewoon uit. Ik herken het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |