quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word bijna nog warmer van Barthel dan van Venus man
Ik vind Serena ook enorm sexy, dus mij hoef je niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word bijna nog warmer van Barthel dan van Venus man
Een wedstrijd waar ik eigenlijk voor beide spelers benquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrer - Baghdatis nu. Prima potje.
Zal Ferrer ooit bij Oprah op de bank plaatsnemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een wedstrijd waar ik eigenlijk voor beide spelers ben
Ik hoop op een marathon van minstens 4 uur
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zal Ferrer ooit bij Oprah op de bank plaatsnemen?
Die houden nooit meer opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Almagro - Tipsarevic in de volgende rondeLekkere pot.
Garantie op een 5 setter ?
Wordt een grote bank als alle tennissers gaan biechten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zal Ferrer ooit bij Oprah op de bank plaatsnemen?
Berdych wint van Djokovic, Ferrer van Berdych, Murray van Federer en Ferrer van Murray in de finale.quote:
Roken en doping is blijkbaar een topcomboquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef heywoodu het volgende:
Het kreunen van Ferrer klinkt als een brontosaurus ofzo
Rookt hij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Roken en doping is blijkbaar een topcombo
quote:
Ja Novak, jij wel met je mysterieuze conditietoename en verwilderde dopingogenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:09 schreef Rosario het volgende:
Meneer Glutenvrij-dieet laat ook van zich horen.
Djokovic: "Lance schande voor sport"
Heb al kaarten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:18 schreef Gorzalka het volgende:
Haha, die Federerreclame!
"I'll be there, will you join me?"
Ik ook, voor de woensdag! Jij?quote:
Finale.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ook, voor de woensdag! Jij?
Vorig jaar was ik uiteraard op de dag dat Youzhny een walk-over gaf tegen Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |