SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Over een paar jaar wellichtquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Astonmartin22 het volgende:
De laatste jaren niet meer echt t tennis gevolgt. Bij de mannen zijn de toppers nog wel t zelfde gebleven, maar bij de vrouwen is t niet bij te houden!! Go Laura: is Laura nu de nieuwe ster?
D. Smakeloosquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
'Ik zou zowel Kvitova als Robson wel doen' was het eerste wat ik dacht toen ik net inschakelde
Ben ik:
a) een pervert
b) een tennisliefhebber (en dus alleen fan van mannentennis)
c) beide goed
Je hebt gewoon te weinig seks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
'Ik zou zowel Kvitova als Robson wel doen' was het eerste wat ik dacht toen ik net inschakelde
Ben ik:
a) een pervert
b) een tennisliefhebber (en dus alleen fan van mannentennis)
c) beide goed
serena williams is nog steeds erg goed en Sharapova ziet er nog steeds erg goed uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Astonmartin22 het volgende:
De laatste jaren niet meer echt t tennis gevolgt. Bij de mannen zijn de toppers nog wel t zelfde gebleven, maar bij de vrouwen is t niet bij te houden!! Go Laura: is Laura nu de nieuwe ster?
Sloane won vorige week ook al met 6-4, 7-6 van Robson. En ook hier geef ik haar beduidend meer kans. Denk een tweesetsoverwinning.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh. Stephens vind ik qua talent toch wel een klasse beter eerlijk gezegd.
Net als winnen van Wozniacki, Williams, Sharapova etc. etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef Norrage het volgende:
Stephens wint dat vrij gemakkelijk denk ik. Van Kvitova winnen zegt echt helemaal niets.
Al die dubbele fouten jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als winnen van Wozniacki, Williams, Sharapova etc. etc.
Vrouwentennis stelt geen zak voor. Dat ze zich eerst eens fatsoenlijk leren serveren. Zo'n Arantxa Rus die drie ballen binnen de lijnen krijgt is in Nederland al een topper, kom op zeg.
Winnen van Serena, Sjappie en Vika zegt wel degelijk wat. Wat betreft de rest heb je idd gelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als winnen van Wozniacki, Williams, Sharapova etc. etc.
Vrouwentennis stelt geen zak voor. Dat ze zich eerst eens fatsoenlijk leren serveren. Zo'n Arantxa Rus die drie ballen binnen de lijnen krijgt is in Nederland al een topper, kom op zeg.
Ach ik bijvoorbeeld al bij het recreatieve tennis in Nederland kijk... Ik heb nog nooit een vrouw normaal zien serveren. Jullie wel ? Volgens mij hebben ze er gewoon de motoriek niet voor. Tennis is gewoon geen vrouwensport, maarja.... de emancipatie he. Ze moeten weer perse hetzelfde willen doen als de mannen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:34 schreef TheArt het volgende:
Winnen van Serena, Sjappie en Vika zegt wel degelijk wat. Wat betreft de rest heb je idd gelijk.
En je chargeert nu wel gigantisch met dat verhaal van Rus, want slaat nergens op. Rus heeft idd gigantische problemen met haar service, net als 90% van de vrouwen, maar voor de rest is haar spel niet zo verkeerd. Ze is erg vast, alleen ook nog erg wisselvallig.
Dit klinkt zo raar.quote:Ze is erg vast, alleen ook nog erg wisselvallig.
Raar maar waar. De wisselvalligheid hoeft ook niet alleen in de vastheid in de rally's te zitten, maar ook in services, spelopvatting, mentaliteit. Die service bij Aran is dramatisch, maar daarnaast heb ik soms het idee dat ze totaal niet weet wat ze moet doen en dan maar zomaar iets doet.quote:
Wat vind jij normaal serveren? Als je dat nou eerst eens helder maakt dan snap ik al voor een groot deel waar je precies over praat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ik bijvoorbeeld al bij het recreatieve tennis in Nederland kijk... Ik heb nog nooit een vrouw normaal zien serveren. Jullie wel ? Volgens mij hebben ze er gewoon de motoriek niet voor. Tennis is gewoon geen vrouwensport, maarja.... de emancipatie he. Ze moeten weer perse hetzelfde willen doen als de mannen.
Om over het prijzengeld nog maar te zwijgen. Dat daar ooit iemand in is getrapt...
Springen tijdens je servicebeweging. Dat zie ik ze pas vanaf de 4 doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat vind jij normaal serveren? Als je dat nou eerst eens helder maakt dan snap ik al voor een groot deel waar je precies over praat.
Binnen de lijntjes en niet alsof je met een schepnet de bal raakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef TheArt het volgende:
Wat vind jij normaal serveren? Als je dat nou eerst eens helder maakt dan snap ik al voor een groot deel waar je precies over praat.
Oh zo zie ik er genoeg serveren. Zelf ook meegemaakt, competitie 1,5 jaar terug. Stond me in de mix toch een vrouwelijk servicekanon tegenover mequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes en niet alsof je met een schepnet de bal raakt.
Godver, zou Berdych het menen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef wimderon het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)-quick-fire-quiz.cnn
Leuk filmpje!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef wimderon het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)-quick-fire-quiz.cnn
Zeer matig inderdaad. Zin in Benneteau - Tipsy!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:24 schreef Szura het volgende:
Altijd die gare vrouwenpartijen als eerste
Heb Tipsy in de XL-game maar ik denk er al 2 uur over na om te switchen, vertrouw die gozer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeer matig inderdaad. Zin in Benneteau - Tipsy!
Benneteau zal wel een setje pakken maar denk dat Janko wel wint uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb Tipsy in de XL-game maar ik denk er al 2 uur over na om te switchen, vertrouw die gozer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |