Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dit topic zitten al genoeg mensen die objectief gezien gewoon knap zijn, of op z'n minst gemiddeld. Voor sociaal geldt hetzelfde.
Ik heb datingsites altijd ervaren als een redelijke doorsnee van het echte leven.
Ik ben 4 jaar jonger dan jou, maar toch vind ik het een beetje zo'n risico gevalletje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee grapje, ik ben 28 en zou eerlijkgezegd niet aan een 18 jarige moeten denken, tenzij ze zich ouder gedraagt... maar over het algemeen is dat ook niks
Ik was toen al mijn onschuld al kwijt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
och meiden van 18 zijn niet meer zo onschuldig![]()
Weet niet hoe onschuldig jij nog was op die leeftijd![]()
Nouja, opzich ik toen nog wel redelijk
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vinden mensen ontmoeten eng. Dus zullen zich wel inschrijven, maar echt daadwerkelijk daten doen ze vaak niet.
och hebben we weer iets te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Waarom voelt iedereen zich toch zo aangesproken en meent zich te moeten verdedigen tegenover een of ander kind uit 1993 die hier iets komt roepen?
Arme meidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Murdera het volgende:
Ik was toen al mijn onschuld al kwijt.
Maar zij niet, ze is echt nog zo'n schattig lief meisje.
Ik zou niet graag degene zijn die dat kapotmaakt.
Omdat ik niet sociaal en aarslelijk ben, snap dat dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Waarom voelt iedereen zich toch zo aangesproken en meent zich te moeten verdedigen tegenover een of ander kind uit 1993 die hier iets komt roepen?
Uhhuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet sociaal en aarslelijk ben, snap dat dan.
Wie leert ze kennen dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme meid![]()
leert ze een leuke jongen kennen, wil hij haar niet
Ach, gelukkig heb je je humor nogquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet sociaal en aarslelijk ben, snap dat dan.
Ja waaruit concludeer je dat. Omdat iemand wel praat met je maar niet afspreekt? Kan ook gewoon geen interesse zijn in 'meer'.quote:
Gewoon laten zuchtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Uh... mensenkennis en levenservaring kan je dat op baseren...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja waaruit concludeer je dat. Omdat iemand wel praat met je maar niet afspreekt? Kan ook gewoon geen interesse zijn in 'meer'.
Houd dat jezelf maar voor ja. Ik ga de discussie ook niet meer aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Soms zie je wel types dat je denkt van: "Ik snap wel dat jij je inschrijft op een datingsite"...
Maar ja, dat is net zoals sommige mensen die je in het echte leven ontmoet dat je denkt van: "Ik snap wel dat je single bent..."
Niet aardig om te zeggen/denken, maar wel waar
Dit. Ik denk dat het 19-jarige jochie dat nog een beetje mist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uh... mensenkennis en levenservaring kan je dat op baseren...
Je gaat iemand anders inschrijven?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Houd dat jezelf maar voor ja. Ik ga de discussie ook niet meer aanik ga hem iig inschrijven vooor paiq denk ik.
Volgens mij is het een meisjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het 19-jarige jochie dat nog een beetje mist.
Ah koetsjie-koe
Ik ben vrouwelijk hoor. En ik heb idd geen inzichten in internet datingsites.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het 19-jarige jochie dat nog een beetje mist.
Ah koetsjie-koe
Ik zou echt boos worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je gaat iemand anders inschrijven?
En toch een mening hebben?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk hoor. En ik heb idd geen inzichten in internet datingsites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |