SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Laat me raden.... Egypte??quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
die zure blik? van mijn laatste rode zee ervaring
Heb je daar gezwommen, gedoken?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat me raden.... Egypte??
Heb je daar gezwommen, gedoken?![]()
![]()
Zo lekker is datquote:![]()
Mag ik jou met zwitsal insmeren vannacht
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat me raden.... Egypte??
Heb je daar gezwommen, gedoken?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha dat plaatje is zo geniaal![]()
![]()
Heb ik net al gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lekker is dat![]()
Mag ik jou met zwitsal insmeren vannacht![]()
Maar is goed, ik neem het toch mee voor morgenochtend
What you forget, you are gonna repeat.
Wat heb je er allemaal mee ingesmeerd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik net al gedaan![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is goed, ik neem het toch mee voor morgenochtend![]()
![]()
Zwitsal kan je niet vaak genoeg smerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
DA DA DADADADADA DA CIRCUS! DA DA DADADADADA DA AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! POLKA DOT! POLKA DOT! POLKA DOT! AFRO!What you forget, you are gonna repeat.
hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik lig zwaar gefrustreerd in bed![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
batterijen op?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik lig zwaar gefrustreerd in bed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: