Wat denk je dat de familie van Richard Nieuwenhuizen er van denkt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen maken fouten sommige mensen maken grotere fouten dan andere mensen maar om nou alles zo op internet te gooien maakt niet alleen de rest van zijn leven kapot maar ook van de familie. Ik keur het ook niet goed wat die gasten hebben gedaan maar ik zou het als familie afschuwelijk vinden als er zo'n circus van wordt gemaakt.
Heb jij nooit iets heel doms gedaan toen je jong was?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan moet je van te voren maar nadenken wat je doet
Vast wel, maar niet met 8 man (oke we maken er 3 van, voordat je daar over zeikt) iemand zinloos in elkaar trappenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij nooit iets heel doms gedaan toen je jong was?
Er is nogal een verschil tussen iets doms doen en iemand (bijna) de dood in schoppen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij nooit iets heel doms gedaan toen je jong was?
Ah, ik was dus niet de enige die het apart vondquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen iets doms doen en iemand (bijna) de dood in schoppen..
Iemand bijna de dood in trappen is ook weer erg overdrevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen iets doms doen en iemand (bijna) de dood in schoppen..
Jammer genoeg blijkt dat wel, maar heb toch het idee dat Stef het er gewoon om doet om te trollenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Cliffy het volgende:
Soms ben je echt te dom om te poepen stef
Ik keur het denk ik nog erger af dan jij maar ik loop er niet mee te koop zoals de meeste mensen doen en ik vind niet dat het aan de bevolking is om zo maar alles op het internet te gooien. De meeste mensen die nu juist vooraan staan met dit soort dingen zijn het als eerste weer vergeten en dat vind ik ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Cliffy het volgende:
Soms ben je echt te dom om te poepen stef
Zo, backspace mijn hele verhaal, dit is precies wat ik aan het typen wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben het half met Stef eens, wat er gebeurd is in onacceptabel en die gasten moeten opgepakt worden zonder twijfel. Echter dat nu 8 man door half nederland door het slijk wordt gehaald is net zo onacceptabel. Niet eens al die gasten hebben iets gedaan en ze staan wel allemaal met hun kop op internet.
Als ik met een vriendengroep rondloop en twee zijn kachellam, stoned of whatever en beginnen iemand in elkaar te trappen... dan wil ik daar ook niet voor gelymched worden op internet, daar heb je een rechtensysteem voor om de schuldigen te bestraffen.
Denk ook wat dit met de familie en kennissen van die gasten doet. Ongetwijfeld worden die ouders etc ook helemaal uitgekotst door de community. Dat is ook lekker fair...
Dan krijg je de discussie waarom houd niemand van die overige "vrienden" die 3 man tegen? Die foto staat nu ook alleen maar op internet omdat ze die van te voren hebben gemaakt bij de Pathe en diegene die hem gemaakt heeft ook die beelden zag van die vechtpartij en hem dus online heeft gezet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben het half met Stef eens, wat er gebeurd is in onacceptabel en die gasten moeten opgepakt worden zonder twijfel. Echter dat nu 8 man door half nederland door het slijk wordt gehaald is net zo onacceptabel. Niet eens al die gasten hebben iets gedaan en ze staan wel allemaal met hun kop op internet.
Als ik met een vriendengroep rondloop en twee zijn kachellam, stoned of whatever en beginnen iemand in elkaar te trappen... dan wil ik daar ook niet voor gelymched worden op internet, daar heb je een rechtensysteem voor om de schuldigen te bestraffen.
Denk ook wat dit met de familie en kennissen van die gasten doet. Ongetwijfeld worden die ouders etc ook helemaal uitgekotst door de community. Dat is ook lekker fair...
Nou als ik gedronken zou hebben bijvoorbeeld, kan ik me voorstellen dat ik in een staat ben dan ik pas door heb wat er is gebeurd nadat het al gebeurd is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan krijg je de discussie waarom houd niemand van die overige "vrienden" die 3 man tegen? Die foto staat nu ook alleen maar op internet omdat ze die van te voren hebben gemaakt bij de Pathe en diegene die hem gemaakt heeft ook die beelden zag van die vechtpartij en hem dus online heeft gezet.
Is gewoon een bekende van die boefjes
Maar dat 2de, je wil er wel bij staan als ze iemand "bewerken"?
Deze lui zagen er niet dusdanig dronken uit dat ze niet meer wisten wat ze deden. Al was het wel zo, hadden ze de volgende dag naar de politie kunnen stappen in plaats van twee weken later, nadat de beelden al op TV en internet te zien zijn, zielig gaan lopen doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou als ik gedronken zou hebben bijvoorbeeld, kan ik me voorstellen dat ik in een staat ben dan ik pas door heb wat er is gebeurd nadat het al gebeurd is.
Jij kan natuurlijk zien aan wat vage camerabeelden zien hoe dronken iemand isquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Deze lui zagen er niet dusdanig dronken uit dat ze niet meer wisten wat ze deden. Al was het wel zo, hadden ze de volgende dag naar de politie kunnen stappen in plaats van twee weken later, nadat de beelden al op TV en internet te zien zijn, zielig gaan lopen doen.
Ik keur het niet goed dat mensen nu familie en naamgenoten lastig gaan vallen, maar tegelijkertijd heb ik er echt geen probleem mee dat de namen van dat tuig nu bekend zijn.
Als iemand een beetje weet wat hij doet dan is het voorbij in 10 seconden daar kan niemand tussen springen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb wel eens bij een matpartij gestaan dat ik niet eens doorhad wat er gebeurde totdat er politie kwamIk keek er wel naar, maar mijn hersenen konden het niet goed registreren denk ik
Was wel op de avond dat ik veel teveel Tequila-Sambuca op
![]()
Man man, de hele wereld draaide rond, overal kleuren
Maar jij kan nog vluchten met een raket, en zij niet dus je heb zowiezo een voordeelquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef Rossdale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |