abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121943712
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mensen maken fouten sommige mensen maken grotere fouten dan andere mensen maar om nou alles zo op internet te gooien maakt niet alleen de rest van zijn leven kapot maar ook van de familie. Ik keur het ook niet goed wat die gasten hebben gedaan maar ik zou het als familie afschuwelijk vinden als er zo'n circus van wordt gemaakt.
Wat denk je dat de familie van Richard Nieuwenhuizen er van denkt?
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:54:57 #277
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121943741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O- _O- _O- :')

Dan moet je van te voren maar nadenken wat je doet :')
Heb jij nooit iets heel doms gedaan toen je jong was?
pi_121943860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vast wel, maar niet met 8 man (oke we maken er 3 van, voordat je daar over zeikt) iemand zinloos in elkaar trappen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_121943868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen iets doms doen en iemand (bijna) de dood in schoppen..
pi_121943909
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen iets doms doen en iemand (bijna) de dood in schoppen..
Ah, ik was dus niet de enige die het apart vond
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:00:15 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121943965
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Iemand bijna de dood in trappen is ook weer erg overdreven :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:01:14 #282
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121944006
Maar goed dan bleren jullie er nog 2 dagen over en dan hoor je er nergens meer wat over en is het weer allemaal vergeten of gaan jullie dan alle geweldsdelicten in Nederland dan na en zo in het nieuws brengen?
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:03:50 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121944127
Want ik neem aan dat jullie het zo afschuwelijk vinden dat jullie er wel mee bezig blijven toch?
pi_121944246
Nou hoor ik dat er mensen zijn die partij kiezen voor die 8 die zonder aanleiding op oorlogspad een jongen molesteerde
Willen die mensen zich bij mij melden met adres gegevens please
Xbox360 GamerTag : Bassie024
pi_121944267
Soms ben je echt te dom om te poepen stef
pi_121944315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Cliffy het volgende:
Jammer genoeg blijkt dat wel, maar heb toch het idee dat Stef het er gewoon om doet om te trollen
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:10:38 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121944391
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Cliffy het volgende:
Ik keur het denk ik nog erger af dan jij maar ik loop er niet mee te koop zoals de meeste mensen doen en ik vind niet dat het aan de bevolking is om zo maar alles op het internet te gooien. De meeste mensen die nu juist vooraan staan met dit soort dingen zijn het als eerste weer vergeten en dat vind ik ronduit belachelijk.

Laat dit aan de politie over want daar zijn ze dan ook voor.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:05:35 #288
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121946688
Kennelijk wordt er een gast met dezelfde naam met de dood bedreigt die er niets mee te maken heeft :')

Goed hoor dit soort dingen
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:25:03 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121947455
Ik ben het half met Stef eens, wat er gebeurd is in onacceptabel en die gasten moeten opgepakt worden zonder twijfel. Echter dat nu 8 man door half nederland door het slijk wordt gehaald is net zo onacceptabel. Niet eens al die gasten hebben iets gedaan en ze staan wel allemaal met hun kop op internet.

Als ik met een vriendengroep rondloop en twee zijn kachellam, stoned of whatever en beginnen iemand in elkaar te trappen... dan wil ik daar ook niet voor gelymched worden op internet, daar heb je een rechtensysteem voor om de schuldigen te bestraffen.

Denk ook wat dit met de familie en kennissen van die gasten doet. Ongetwijfeld worden die ouders etc ook helemaal uitgekotst door de community. Dat is ook lekker fair...
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:28:47 #290
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_121947615
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben het half met Stef eens, wat er gebeurd is in onacceptabel en die gasten moeten opgepakt worden zonder twijfel. Echter dat nu 8 man door half nederland door het slijk wordt gehaald is net zo onacceptabel. Niet eens al die gasten hebben iets gedaan en ze staan wel allemaal met hun kop op internet.

Als ik met een vriendengroep rondloop en twee zijn kachellam, stoned of whatever en beginnen iemand in elkaar te trappen... dan wil ik daar ook niet voor gelymched worden op internet, daar heb je een rechtensysteem voor om de schuldigen te bestraffen.

Denk ook wat dit met de familie en kennissen van die gasten doet. Ongetwijfeld worden die ouders etc ook helemaal uitgekotst door de community. Dat is ook lekker fair...
Zo, backspace mijn hele verhaal, dit is precies wat ik aan het typen was :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_121947752
quote:

Dan krijg je de discussie waarom houd niemand van die overige "vrienden" die 3 man tegen? Die foto staat nu ook alleen maar op internet omdat ze die van te voren hebben gemaakt bij de Pathe en diegene die hem gemaakt heeft ook die beelden zag van die vechtpartij en hem dus online heeft gezet.

Is gewoon een bekende van die boefjes :')

Maar dat 2de, je wil er wel bij staan als ze iemand "bewerken" :D?
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:43:27 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121948242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan krijg je de discussie waarom houd niemand van die overige "vrienden" die 3 man tegen? Die foto staat nu ook alleen maar op internet omdat ze die van te voren hebben gemaakt bij de Pathe en diegene die hem gemaakt heeft ook die beelden zag van die vechtpartij en hem dus online heeft gezet.

Is gewoon een bekende van die boefjes :')

Maar dat 2de, je wil er wel bij staan als ze iemand "bewerken" :D?
Nou als ik gedronken zou hebben bijvoorbeeld, kan ik me voorstellen dat ik in een staat ben dan ik pas door heb wat er is gebeurd nadat het al gebeurd is.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_121948511
Stef. :')
pi_121949016
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nou als ik gedronken zou hebben bijvoorbeeld, kan ik me voorstellen dat ik in een staat ben dan ik pas door heb wat er is gebeurd nadat het al gebeurd is.
Deze lui zagen er niet dusdanig dronken uit dat ze niet meer wisten wat ze deden. Al was het wel zo, hadden ze de volgende dag naar de politie kunnen stappen in plaats van twee weken later, nadat de beelden al op TV en internet te zien zijn, zielig gaan lopen doen.

Ik keur het niet goed dat mensen nu familie en naamgenoten lastig gaan vallen, maar tegelijkertijd heb ik er echt geen probleem mee dat de namen van dat tuig nu bekend zijn.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:06:01 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121949128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Deze lui zagen er niet dusdanig dronken uit dat ze niet meer wisten wat ze deden. Al was het wel zo, hadden ze de volgende dag naar de politie kunnen stappen in plaats van twee weken later, nadat de beelden al op TV en internet te zien zijn, zielig gaan lopen doen.

Ik keur het niet goed dat mensen nu familie en naamgenoten lastig gaan vallen, maar tegelijkertijd heb ik er echt geen probleem mee dat de namen van dat tuig nu bekend zijn.
Jij kan natuurlijk zien aan wat vage camerabeelden zien hoe dronken iemand is :')

Maar dat doet er eigenlijk al helemaal niet toe want tot nu toe zijn deze gasten nog altijd onschuldig tot de rechter hier een uitspraak over doet. Denk eens na wat voor gezeik dit oplevert voor de familie en dergelijke want je hebt er niet alleen die gasten mee. Programma's zoals opsporing verzocht kunnen heel erg helpen in zaken maar die zullen nooit zo met de informatie naar buiten komen.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:13:06 #297
239294 PierreTT
pi_121949430
Ik heb wel eens bij een matpartij gestaan dat ik niet eens doorhad wat er gebeurde totdat er politie kwam :D Ik keek er wel naar, maar mijn hersenen konden het niet goed registreren denk ik :D Was wel op de avond dat ik veel teveel Tequila-Sambuca op _O-
Man man, de hele wereld draaide rond, overal kleuren _O-
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:15:40 #298
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121949528
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb wel eens bij een matpartij gestaan dat ik niet eens doorhad wat er gebeurde totdat er politie kwam :D Ik keek er wel naar, maar mijn hersenen konden het niet goed registreren denk ik :D Was wel op de avond dat ik veel teveel Tequila-Sambuca op _O-
Man man, de hele wereld draaide rond, overal kleuren _O-
Als iemand een beetje weet wat hij doet dan is het voorbij in 10 seconden daar kan niemand tussen springen.

En dan heb ik het niet over die vechtpartijen waar eerst 20 minuten wordt gescholden en dan eens wat wordt rond geduwd.
pi_121953681
quote:

Maar jij kan nog vluchten met een raket, en zij niet dus je heb zowiezo een voordeel :+
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:39:27 #300
239294 PierreTT
pi_121954170
Poe, verkouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')