Ok stefquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind al die ophef hierover eigenlijk net zo sneu als de mensen die het gedaan hebben
Doe eens niet zo normaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind al die ophef hierover eigenlijk net zo sneu als de mensen die het gedaan hebben
Omdat het nu een keer op film staat loopt iedereen er over te praten en stoer over te doen, over 3 dagen hoor je er niemand meer over.quote:
Is zo'n vreselijke hype inderdaad, dit gebeurd helaas heel vaak en nu staan mensen er om te stuiteren. Natuurlijk moeten die mensen bestraft worden, maar nu is het gewoon meeloperij om er een mening over te hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het nu een keer op film staat loopt iedereen er over te praten en stoer over te doen, over 3 dagen hoor je er niemand meer over.
maar als het in jou omgeving voorvalt sta je zeker vooraan om er zo'n ophef over te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies zo denk ik er ook over. Die gasten doen iets wat echt niet kan maar om nou die namen en alles overal op het internet te gooien dat vind ik heel erg kwalijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is zo'n vreselijke hype inderdaad, dit gebeurd helaas heel vaak en nu staan mensen er om te stuiteren. Natuurlijk moeten die mensen bestraft worden, maar nu is het gewoon meeloperij om er een mening over te hebben.
Iemand ooit nog iets over Kony gehoord bijvoorbeeld?
OMG GLAD VERGETEN SNEL MIJN ARMBANDJE WEER OMDOENquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iemand ooit nog iets over Kony gehoord bijvoorbeeld?
Dit is zo'n onzin argumentquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar als het in jou omgeving voorvalt sta je zeker vooraan om er zo'n ophef over te maken?
Dat is geen antwoord hequote:
Als het mijn broer was die daar in elkaar was geslagen dan zou ik liever hebben dat ze gewoon opgepakt worden en bestraft worden en niet dat het een circus wordt want dat is het nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord he
maar het zegt al genoeg
Ohhh nu snap ik het, je bent weer aan het trollenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies zo denk ik er ook over. Die gasten doen iets wat echt niet kan maar om nou die namen en alles overal op het internet te gooien dat vind ik heel erg kwalijk.
We speelden laatst wel Clubs tegen een team dat Kony's under 11 heette
Pas maar op dat-ie je niet mute.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ohhh nu snap ik het, je bent weer aan het trollen
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ohhh nu snap ik het, je bent weer aan het trollen
Dat is wel heel kwalijk hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Pas maar op dat-ie je niet mute.
99,9% van de mensen die het hier nu over heeft is het vrijdag alweer vergeten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef Cliffy het volgende:
Laten we het maar snel vergeten inderdaad zodat die arme jongens snel weer verder kunnen met hun leven
Had het al op tv gezien he, maar we weten allemaal dat jij nergens geen flikker om geeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed laat iedereen het maar even hypen vrijdag is iedereen het weer vergeten
Als het niet op internet had gestaan dan had jij er ook geen fuck om geven Nick.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
99,9% van de mensen die het hier nu over heeft is het vrijdag alweer vergeten.
quote:
Ik maak mezelf belachelijk ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had het al op tv gezien he, maar we weten allemaal dat jij nergens geen flikker om geeft![]()
Je maakt je eigen weer eens goed belachelijk stef, maar dat moet je helemaal zelf weten
Nogal ja, want je vind het zo kwalijk dat er meteen foto's en namen op internet verschijnen. Als je zo'n grote jongen bent om met 8 man iemand aan te vallen, mag je ook de grote jongen spelen als mensen er achter komen dat je erbij hoort en zo'n lafaard bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak mezelf belachelijk ja?
Omdat ik niet nu vooraan sta met de rest van het gepeupel dat er nu even over schreeuwt.
Gewoon googlen man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfde als met die grensrechter als je nu aan mensen gaat vragen hoe de beste man ook alweer heette dan weet meer dan de helft het niet meer en allemaal maar bleren over dat respect
Mensen maken fouten sommige mensen maken grotere fouten dan andere mensen maar om nou alles zo op internet te gooien maakt niet alleen de rest van zijn leven kapot maar ook van de familie. Ik keur het ook niet goed wat die gasten hebben gedaan maar ik zou het als familie afschuwelijk vinden als er zo'n circus van wordt gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal ja, want je vind het zo kwalijk dat er meteen foto's en namen op internet verschijnen. Als je zo'n grote jongen bent om met 8 man iemand aan te vallen, mag je ook de grote jongen spelen als mensen er achter komen dat je erbij hoort en zo'n lafaard bent
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen maken fouten sommige mensen maken grotere fouten dan andere mensen maar om nou alles zo op internet te gooien maakt niet alleen de rest van zijn leven kapot maar ook van de familie. Ik keur het ook niet goed wat die gasten hebben gedaan maar ik zou het als familie afschuwelijk vinden als er zo'n circus van wordt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |